Healing iFokus

Healing

Läst 1378 ggr
nicke56
0

God morgon 15/10

God morgon!

Då var det måndag igen då. Ny vecka och arbetsdag för mig och säkert för många andra också.

Önskar er alla en fin MåndagGlad

Toyan
0

God morgon på er allihopa!

En ny vecka med nya möjligheter. Redan är det mitten av oktoberFörvånad

En fin dag önskar jag till er alla healers uti vårt vackra landGlad

[rore]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Nicke56 och toyan!

Godmorgon till er andra också.

Här regnar det så smått, och jag har en ledig dag efter helgens arbete. Känner mig aningen seg, så det är gott med ledighet.

En alldeles sprillans ny måndag ligger här framför oss och vill bli upptäcktTungan ute

Ha det så gott där ute!

[GunillaF]
0

God morgon alla härliga healers.

Det är med spänning man drar upp rullgardinen varje morgon den här årstiden. Hur ska landskapet se ut? Vitt eller inte vitt?! Det var inte vitt idag heller.Glad

Ha en riktigt bra Måndag!Kyss

lenjon1
0

God morgon vänner

Mörkt ute denna måndagmorgon! Sitter på jobbet med en kopp kaffe. Många härliga ungdomar att möta en dag som denna…

Må gott vänner

Kram Lena

Elpida
0

God morgon!

Tittar in och önskar alla healers en riktigt god morgon!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon alla. Här är det grått och grått, men utanför mitt fönster hänger den mest vackraste murgröna från grannen, den har hittat till mitt fönster som har blivit inramat av röda brinnande blad.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[Chakra]
0

Godmorgon!

Såg en liten ekorre leta hasselnötter i trädgården här på morgonen.

Kvällsjobb för min del.

Ha en fin måndag!

frodig
0

Godmorgon alla Goa!

Jag såg också en ekorre i morse, fastän i min inre bild Flört.

Det låter härligt med den vackra murgrönan Majlar, så fint att den lyser för dig idag när du fyller år Kyss.

Ha det gott alla med veckostarten. Jag fortsätter nog ute om regnet håller sig i schack.

wellma
0

God förmiddag !

Grått och murrigt här också men mys med brasa och tända ljus.Ha en fin Måndag på er och härliga bilder i tråden Glad

Indiania
0

Godförmiddag på er!

Det är grått här också. I dag är jag lite besviken fick ringa återbud till min ifokusvän i Stocholm som jag skulle hälsat på i morgon och stannat några dagar.Men känner mig så hängig och eländig av förkylningen så det är ingen idé.

Men som jag sa till henne det går fler tåg.

Ha en fin start på veckan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Förmiddag allihop i tråden! 
Härliga bilder och visa tänk! Tack för dem!

Skuttar in lite snabbt för att önska er alla en go' dag! Måste skutta ut straxom igen o iväg till jobb.

Indiania, vad trist att du var tvungen att ställa in resan. Men det går ju fler tåg som du säger, och det är ju roligare att träffas när man mår bra! Skickar kryapådigbubblisar som du får fånga med håven!

HareGodisKram på er! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

smilax
0

God mitt på dagen allihopa!

Ligger här i min soffa igen och jobbar på att kurera mig. Trodde jag skulle vara lite piggare idag och orka göra lite mer, ta mig till centrum t.ex. men jag fick lägga mig igen när jag kände hur illamående jag blev när jag var uppe för mycket. Får väl acceptera att kroppen behöver vila och läka efter operationen men varför ska det alltid ta extra lång tid för mig jämfört med andraObestämd

Låter som ni alla har haft ganska sköna höstmornar idag. Hoppas ni alla får en fortsatt bra dag. Stor kram till alla härliga människor (och ekorrarna också;-))

majlar
0

#10 Indiania krya på dig. Här kommer mer bubblor som omsluter dig.

Här kommer också en bild på den fina inramningen, fastän inifrån.

Indiania
0

Andina och Majlar, Tack skall ni ha! Kyss Det var nog era bubblor som gjorde så gott när jag vilade mig tidigare i dag!

wellma
0

Krya på dig Indiania och mera bubblor kommer här om du vill ha Kyss

Indiania
0

Tack sötnosa Wellma, så klart jag vill! Kyss

Elpida
0

Vad trist med förkylningen Indiania, jag hoppas du vilar dig i form nu!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Jaa Elpida jag tar det lilla lugna! Kyss Kram

Lynxx
0

#3 - Så 'vitt' ja kan se - får du nog ha tövalla på skidorna i morron ;-)

/L

[GunillaF]
1

Go kväll!

Det blev en lång dag idag. Först jobb till halv fem, sedan skynda hem och fixa lite mat och så iväg på medial utvecklingscirkel till halv tio. Men det är så kul att vara i en cirkel igen att trött finns inte.

Ha en bra fortsättning på kvällen, sov så gott när ni lägger er och krya på er ni som känner er krassliga!Kyss