Vad är möjligt?
Kl 13.00 idag offentliggörs Nobelpriset i Ekonomi.
Därför tänkte jag ge oss i forumet lite förhandsinformation från ett någon annorlunda perspektiv strax innan den offentliggörs i linjär anda klockan 13.00, måndag den 15 oktober 2012
Var införstådd i att det här inte är mitt normala arbetssätt. Jag gör det för att prova på någonting jag tidigare aldrig gjort. Resultatet får visa om det är ett bra sätt att arbeta på.
Årets Nobelpristagare i Ekonomi
Hen är en spratt och spelevink som gillar praktical jokes. Tas det ett glas smuttar hen främst på bubbel framför vitt vin. Studierna i Oxford avslutades i förtid. Hen gillar att resa och då blir det främst resor som sträcker sig över kontinenter. Hen har flera barn.
Den potentiellt andra pristagaren är mer lagd åt ett mer stillsamt liv där hemmet är personens borg. Offentlighet är ingenting personen hänger sig åt. Det privata prioriteras och därför finns lite information att berätta om den här personen. Därför väljer jag att inte skriva mer.
Vad spännande Kent. Nu får vi vänta en liten stund innan vi vet. Men jag tror att du har mycket rätt i det du skriver.

Väldig spännande!
Alvin E Roth och Lloyd S Shapley.
Ja, och hur är dessa herrar nu då? Någon som vet?
Spännande.
Intressant! 
" Var nära naturen - var när dig själv "