PROVA PÅ: ABC - Alignment By Choice
Den förra tråden var så lång och vid 300 inlägg går det inte att göra flera. Därför gör jag en ny och den förra tråden finner ni här.
Olästa | Bevaka | Bokmärk
2012-09-26 23:11 allhealing
Nu kan du som är medlem i "Healing i Fokus" prova på ABC - Alignment By Choice utan kostnad. Är du inte redan medlem räcker det med att teckna ett gratis medlemskap.
Först en förklaring på hur det jag erbjuder fungerar.
Mitt namn är Kent Asp. Jag arbetar sedan 2004 med att hjälpa människor som så önskar med att leva ett mer balanserat liv.
Jag har utvecklat ett antal metoder där jag med hjälp av mitt intellekt i samarbete med min inutition klarar av att använda olika delar i hjärnans centra för att åstadkomma detta balanserade resultat. Jag har utvecklat en metod där jag funnit ett sätt att få flera av hjärnan olika centa att samverka med varandra.
Många lever i uppfattningen att det som sker det sker och det som varit inte går att förändra. Denna uppfattning bygger på att vi när vi observerar det som sker genom den bild en del av hjärnan ger oss får oss att uppfatta verkligheten som en klocka som hela tiden tickar frammåt. Samtidigt som vi lägger det som varit bakom oss. Såhär ser verkligheten ut när den observeras genom ett av hjärnans centra.
Det finns fler verkligheter. I ett annat av hjärnans centra saknas klockan. Där existerar iandra egenskaper. Det är när bägge dessa centra slår samman som ny verklighet uppstår.
Detta har lett till förståelse av att det vi idag med en del av hjärnan uppfattar som bundet till tid samtidigt som vi i en annan del av hjärnan helt saknar kopplingen till tid gett mig uppslaget att det nu blivit möjligt att sammanlänka dessa två fram tills idag vitt skilda perspektiv på hur vi uppfattar verkligheten.
Detta har i sin tur lett till att när jag med den metoden jag utvecklat sammanlänkar bägge dessa perspektiv förmår göra saker som när när hjärnans olika centra agerar som separerade enheter anses omöjliga att genomföra.
Jag erbjuder därför alla medlemmar som så önskar att fram till 2012-10-31 erhålla en helt utan kostnad ABC - Alignment By Choice.
Jag erbjuder dig att få din energi avläst. Om jag upptäcker att det existerar avsaknad av balans medvetandegör jag detta för ditt medvetande. Jag presenterar då även hur ett balanserat tillstånd ser ut. Denna presentation sker på ett från mig intellektuellt/intuitivt plan till ett på för dig intellektuellt/intuitivt plan.
När en person blir medveten om information som tidigare varit dold skapas möjligheten till nya val. Önskar jag kvarhålla ett gammalt beteende eller önskar jag genomföra en förändring? Du behöver inte tänka ut detta beslut. Det sker inuti ditt medvetande på ett djupare plan men ändock i ett för dig medvetet tillstånd. Det räcker med tanken att du väljer att delta i denna tråd för att beslutet om en mer balanserad tillvaro ska bli möjlig att uppleva.
Det kan även på ett än djupare plan existerar en önskan om att denna balansering inte ska genomföras. Vi är alla unika individer med rätten att själv välja. Det är därför alltid du och ingen annan som gör valet.
En för många stark uppfattning när det gäller att ta emot hjälp är att den hjälp som ges är tidsbunden och därför kräver en tidbokning när efterfrågad hjälp ska ger. Detta är inte nödvändigt med mitt arbetssätt. Jag kan med de verktyg jag utvecklat arbeta i ett "tidlöst tillstånd" och därifrån föra över arbetet till ett "tidsbundet tillstånd." Det betyder i klartext att ett healingarbete som exemplevis normalt tar 60 minuter att genomföra med denna metod tar 0 sekunder.
Ett annat missförstånd när man använder ett "tidsbundet resonemang" är att det endast är möjligt att arbeta med en person i taget. Detta är givetvis sant i ett "tidsbundet perspektiv" men i ett "tidlöst perspektiv" är det fullt möjligt att arbeta med många individer samtidigt.
-----
Det finns två sätt att be om hjälp på.
1. Bestäm vad du önskar hjälp med. Du behöver INTE skriva i tråden om du inte vill, det räcker med att du vet vad det är du önskar hjälp med.
2. Bestäm enbart att du önskar hjälp. Låt bli att definiera det du önskar hjälp med.
Jag scannar av din energi och upptäcker om energiflödet är fritt eller inte. Därefter hjälper dig hitta din balans om du så önskar fullt ut.
Jag kommer att genomföra denna scanning varje dag kl 23.59.59
---
Om du önskar får du gärna dela med dig av dina uppleveleser i tråden här nedan. Skriv gärna med jämna mellanrum. Det underlättar för alla läsare om du klistrar in dina tidigare inlägg i dina nya inlägg.
---
Förstå att jag inte healar någon i denna tråd. Healing betyder balans. Det är du själv som väljer om du önskar förändra dig till ett mer balanserat tillstånd.
Kent Asp
återställ din balans återfå din hälsa
Hej snälla Kent, jag är gärna med ikväll och skulle gärna vilja få lite klarhet i vad som orsakar trycket på pannan, vad det är jag ska inse/göra/utveckla. Tack
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Hej Kent!
Jag är verkligen osäker på vad du gjorde, men jag kan inte annat än säga Stort Tack!!
Jag är verkligen jättegärna med på andra halvan av promlemet.
Tack.
Jag vill gärna vara med ikväll igen. Är så tacksam för det du gör för oss alla :-)
Hej Kent. Jag är gärna med på ABC ikväll. Ser fram emot detta.
Mvh Christina :)
Hej Kent och tack för god sömn!
I morse vaknade jag 10.30 och vet inte vilket årtal jag gjorde det sist?! Har inte märkt något tidigare av healingen men detta var så utmärkande och kan inte tro att det berodde på något annat än din healing du gav.
Så varmt tack för den chocken när jag vaknade för den behövde jag verkligen, sömnen alltså :)
är gärna med i kväll…tack
http://kampenmotvagen.blogspot.com/
Tack jag vill vara med i kväll igen!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag också! =) Tack!
*Kärlek & lycka*
Jag vill oxå vara med ikväll igen!
TACK!
Tag vara på ditt liv,det går inte i repris
Jag är gärna med
Hej Kent! Jag är gärna med ikväll, med extra fokus på separationsångest samt blockeringar vad gäller pengar.
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
jag vill vara med med fokus på sömn och smärta.
Tack
# 230
Tack för svaret Kent, du anar inte hur rätt du har i din kommentar:)
Är så tacksam och vill gärna ta del av de kvällar som är kvar=)
Är gärna med ikväll igen, tack så mycket på förhand!
Jag anmäler mig till i kväll igen, känner hur det börja lätta nu. Sover gott och vaknar PIGG. Tack för hjälpen!
Vissa säger det är healing du gör Kent, men du skriver ju "förstå att jag inte healar någon i denna tråd" Har jag missuppfattat
Är gärna med ikväll på min 4: de dag =)
Jagkänner mig lite tom idag. Har nog släppt lite gammal sorg. Ut med gammalt, in med nya fräscha energier!
Jag är med ikväll igen!
Jg vill gärna vara med ikväll, men nu är det så att jag kommer dricka lite vin och undrar om och hur ABCn påverkas av det?

Vill gärna vara med i kväll också. Känns som om den negativa spiralen bara fortsätter att slingra sig neråt, men det är kanske så det ska vara innan det vänder åter mot det ljusa igen. Detta ska jag uppenbarligen gå igenom.
Tack Kent
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag är med i kväll :-)
/L
Jag är gärna med ikväll igen! Tack!
Humöret går upp och ner märker jag, men det är väl så det ska vara 
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag vill gärna vara med i kväll igen.
Tack kent

Oj som min rygg bråkar men jag vill absolut fortsätta vara med i kväll igen. Tack!
Jag hänger på idag också :) Tack!
Jag vill vara med igen!!Om det går!?

Jag fortsätter gärna på den inslagna banan och är med ikväll igen!
Jag är gärna med i kväll igen.
Jag är med ikväll.
Jag är gärna med ikväll oxå!
Jag är gärna med i kväll igen. Känner på något vis ett inre lugn breda ut sig.
vill vara med i kväll igen. tack. tack.

Hej! Jag vill skicka ett stort TACK till dig Kent.jag mår så mycket bättre än jag gjort på länge.
Vill gärna vara med i kväll igen!
Hej, jag vill gärna vara med i kväll igen. Tack 
Jag tar gärna emot detta så länge jag behöver, tack!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Tack för allt! Anmäler mig till i kväll oxå. Känner absolut att jag har börjat landa i detta nu. Känner mig lugnare och piggare och drömmarna är mer NU.

Jag hoppar in ikväll, tack!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tack, jag är gärna med ikväll igen :)!
Jag är gärna med ikväll igen!
Hej! Vad spännande jag är jättegärns med ikväll. Jag har ett betungande problem hoppas på hjälp. Fantastiskt fint av dig att erbjuda detta gratis! Tack!
Jag är gärna med ikväll igen! Tack!
Jag är gärna med i kväll med. Stort tack
Jag vill oxå gärna vara med ikväll igen Tack!
Inne på min 5:de dag nu och idag har jag fått tillbaka mina ensamhetskänslor som jag trodde jag hade kommit över. Det är väl som det ska vara,hade man nån blockering så skulle den ju komma upp till ytan. Så funderar på hur jag ska göra med dom här känslorna…vilket jag inte riktigt vet just nu….
Vill även vara med ikväll tror det är bra att fortsätta några dagar till
Jag är gärna med även ikväll igen, eller inatt kanske man ska säga…

Jag vill gärna vara med ikväll igen
Jag vill jättegärna vara med ikväll. Balansen i mitt liv för tillfället ligger inte så bra till.. Så jag är jättegärna med!
Vad underbart att du gör detta Kent, underbart!

Jag är gärna med ikväll igen. :-) Känns som det händer en hel del i kroppen.
Jag vill vara med i natt.
Tack
Jag skriver upp mig igen :)
Hej, är gärna med i natt igen, tack!!
Deltar gärna ikväll igen, tack på förhand!
Anmäler mig till inatt igen……
deltar gärna inatt igen..kram
*Kärlek & lycka*
Är otroligt gärna med resterande dagar!
Jag vill vara med i kväll :-)
/L
Jag är gärna med ikväll!
Jag vill gärna vara med ikväll igen :) Tack
#16 Evigheten,
som du skriver, jag healar ingen. Healing betyder hel. Jag har lärt mig att på ett telepatiskt plan påvisa för de jag arbetar med hur de själva kan välja att titta på en obalans och därefter göra ett nytt val. Väljer jag att kvarhålla obalansen eller väljer jag ett nytt tillstånd som är i balans?
Därmed har du om du väljer ett balanserat tillstånd helat dig själv eftersom du valde helheten. Dvs i förening med istället för i separation ifrån.
#232 Catzie,
svar på din fråga i föregående tråd, länk dit hittar du överst på denna sida.
läs mitt svar i tråd #59. Det ger dig svar på din fråga.
Börjar känna mig "väl städad" nu, helare och nöjdare med en massa roliga idéer som ploppar upp. Men jag anmäler mig till kvällens sittning oxå, inte värt att sluta för tidigt med höst-röjet. 
Tack för allt hjälp!
#59 Ahh nu förstår jag!
Vaknade piggare än jag gjort på väldigt länge idag
så underbart ♥
Vill gärna vara med på min 6:de dag idag, och tack för det du gör(=
Länk till mitt tidigare inlägg #44
Jag är gärna med ikväll igen. Tack!
God morgon alla glada!
Jag vill gärna vara med ikväll oxå.
God Morgon pá er, är gärna med i kväll igen, tack!
Tack!
Jag är gärna med ikväll igen! Mår ju ganska bra i det här, jag som trodde jag hade jättemånga blockeringar… Kanske har lärt mig och utvecklats ner än jag tror :) Tusen tack!!
Jag vill vara med i kväll igen,TACK
Är gärna med ikväll igen! Och resterande dagar! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja vill vara med i kväll åxå :-)
---
Trött va ordet, sa Bull. Ja får stort behov av sömn.
---
Dagens dröm:
Ja var på resa med ngn (vet inte vem) i varsin bil, i södra Sverige. Denne blev magsjuk & sprang på toa - så ja åkte lite i förväg för att spana in landskapet.
Hamnade i en hamn med väldigt mycket olika saker & gods på kajerna. Såg en stor tjur, av typen Long Horn, med väldigt långa horn som gick lös på kajen. Den tog ett stort stycke järnskrot med ett av hornen, & slängde iväg det.
Nästa bild: jag framför datorn, vid ett skrivbord (fortfarande ute, i hamnen) när tjuren kom & ställde sig, helt stilla, på andra sidan bordet (vid mina fötter).
Ja var fullständigt skräckslagen & vågade inte röra en fena. Försökte spotta den i ögat, för att skrämma bort den. Till slut kastade ja saker från skrivbordet på den - utan ngn reaktion. Fick tag i dess ena näsborre under skrivbordet & nöp - ingen reaktion.
Då kommer min bror å passerar bakom min rygg, på väg till ett annat skrivbord - då rusar tjuren efter honom - så ja skriker: akta 're! Han försöker hinna krypa under en lastbil - men hinner inte så tjuren river upp ett sår i magen på honom.
Nästa bild: vi befinner oss på en bergknalle (fortfarande i hamnen) där ja försöker få tag i en ambulans - först med brorsans mbl (en av de nya med pekskärm), men den e så krånglig att ja inte hittar hur man ringer. Min mbl ligger kvar borta på skrivbordet. Han hade åxå ringt & fått svaret att det inte fanns ngn ambulans f.t. utan det kan ta allt mellan tio minuter - till tre timmar innan ambulansen kommer.
Jag hittar dock en annan gammal hederlig mbl i en av mina fickor & ringer SOS - men vet inte vad platsen heter - så ja går in på en restaurang i hamnen & frågar.
Dock kommer ambulansen ganska snart & jag springer ner & viftar så den kommer dit. Föraren öppnar dörren & slänger ut en knappt påbörjad pizza på marken.
De lämpar in brorsan & ja frågar vilket sjukhus de kör honom till…
THE END
/L
Hej Kent, jag har hört mycket om dig och detta så jag är gärna med ikväll och så länge som det behövs och jag får. 
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Sajtvärd på Law of Attraction

Jag är tacksam för det du gör och önskar vara med i kväll igen och så länge du håller på. :-) Skriver in mig här mer för att påminna mig själv om detta för jag vet att du vet.
Hej Kent!
Jag vill gärna vara med ikväll, och fortsättningsvis så länge jag får och det behövs. Smaken och doften av rök samt de där drömmarna jag haft senaste veckan vill jag gärna få klarhet i …
Det var nog meningen att jag skulle in här idag! 
Tack! 
Kommer med ikväll igen, då jag känner att nånstans gör det skillnad…
Jag är gärna med ikväll,tar emot för det som behövs just nu.
Vill gärna vara med ikväll också.
Hej jag är gärna med jag behöver hjälp med att få bort blockeringar och få igång flödet. Tack
Hej igen, jag vill gärna vara med i natt igen.
Tack!
.
Jag vill vara med i kväll igen! Kram och Tack!

Go'kväll.
Varmt Tack!
Jag är gärna med ikväll också!
Jag vill också vara med och prova på ikväll. Behöver hjälp att få bort blockeringarna jag har.
Jag vill vara med
inatt.
Tack
är gärna med inatt igen
*Kärlek & lycka*
Jag är gärna med i kväll igen. Tack
Jag är gärna med idag igen! Tack snälla!
Är mycket gärna med i natt igen. tack
God moooorning! Hakar gärna på ikväll igen, behöver klarhet i en hel del just nu, känns det som.
Vill gärna vara med ikväll igen på min 6:de dag 

Hej Kent!
Mycket är på gång och jag deltar gärna ikväll igen. Tack!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hejsan, jag är gärna med ikväll 
Jag är väldigt gärna med ikväll igen! Tack! 😇
Jag är gärna med i kväll igen,tack
Jag är med igen!! Tack!
Jag är gärna med igen. Tack! 
Även jag är gärna med ikväll igen, tack!
Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/
Jag vill oxå gärna vara med ikväll Tack så mkt 
Hej, jag måste bara föra fram mitt stora TACK. Jag mår så strålande! Jag har drömt många drömmar om att mina gamla erfarenheter kommer att få en ny betydelse och att jag har två val hela tiden, att jag aktivt måste välja hur jag uppfattar min verklighet. # 78, 51, 1 Jag är väldigt gärna med ikväll igen.

Jag vill gärna vara med ikväll. Tack!
Det är spännande saker som händer! Jag känner att jag varje dag fár insikt i nya saker, mindre och större. Som om insikterna kommer till mig pá nát sätt. Vill gärna vara med ikväll igen!

Ja något händer. Är fruktansvärt trött så jag måste sova nu på eftermiddagen. Jag vill fortsätta vara med och se vart detta leder :-)
Något händer absolut, så jag är gärna med ikväll igen!
Jag är gärna med igen :)
Ge mig styrka o tålaMOD!!=))) <3 tACK!!

Jag är gärna med ikväll! Känner att jag har fått mer energi att ta tag i saker…
Jag vill gärna vara med inatt igen :-)
Jag fortsätter gärna här inatt igen!
Hej!
Jag är gärna med i kväll oxå.
Tack
Jag är gärna med inatt.
Tack
Är gärna med i natt. Tack.
Jag lät bli att delta under en kväll/natt eftersom jag hade sovit så dåligt de andra nätterna. Knepigt nog sov jag bra inatt, men antar att det händer så mycket och att det är anledningen till "dålig" sömn.
Jag är gärna med ikväll igen 
Om det inte är försent nu så vill jag gjärna vara med på ABC kväll? Det skulle jag verkligen behöva. /monika svensson.
Tack jag är med i kväll också! 
Jag är gärna me ikväll igen, tack
jag är också med ikväll, tack!
Skulle gärna vilja vara med om det inte är för sent :)
Tack!
#115 julklappen
#119 fuyfuydesu
ni får väldigt gärna vara med.
är gärna med igen
~ mayolica ~

Jag är gärna med igen i kväll. Tack Kent
Jag är gärna med ikväll igen! ♥
Jag är gärna med ikväll igen. Jag har sovit lugnt och vaknad lugn och samlad de senaste två nätterna, de två första, och det tackar jag för då det är precis vad jag behöver just nu. Tack Kent!
Hej, jag är väldigt gärna med i kväll igen :)
Jag är gärna med igen.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag är gärna med i kväll igen. Tack för allt. 
Jag är gärna med i kväll igen. Jag har sovit hela nätter igenom,vilket jag är tacksam för.
Jag är gärna med kväll oxå, Tacksam för detta
Tack för det.
Oj, vad det händer saker. I början sov jag knappt men jag var pigg ändå och nu den senaste veckan vill jag bara sova. Märker ju att det händer saker men förstår inte allt. I vilket fall hoppas jag att jag gr framåt, men ibland upptäcker jag att jag tänker på en situation enligt mitt famla mönster och kan inte hjälpa att tänka: är det sista gången för sen tanken att dyka upp?! :) Märker också att andra i min omgivning "ser" annorlunda på mig… Eller så är det jag som ser annorlunda på omgivningen. Men jag får helt klart fler blickar och mer omtanke. Tusen tack Kent! Jag är gärna med ikväll igen. :)
Jag behöver nog vara med igen, men jag mår inte alls bra nu kunde knappt sova inatt och vaknade med en knut i magen och tappad matlust, just nu känns det lite bättre men är mera mållös. Hoppas på att må bättre snart som många här verkar göra
Jag vet inte vad som händer, men jag kan inte sova på nätterna? Jag är klarvaken eller så vaknar jag av minsta ljud.
Men jag ska testa igen, jag vet ju att något händer, men jag är jättetrött på dagarna.
Tack, jag är gärna med ikväll! 
Jag är med igen :)

Fortsätter gärna vara med :-)
Sov jättebra och vaknade tidigt och var jättepigg!
Dock så har det varit helt tomt och lugnt i tankarna idag, inget som flytit upp till ytan, och jag vet att det behövs. Fast det kan väl också betyda att jag inte är i obalans, eller att det behövs fler gånger för att veta vad obalansen är?
Så jag är gärna med igen! Kul att man känner skillnad! Tack :)
Det händer en massa saker med mig, dock inte så roliga grejer för jag känner mig väldigt nedstämd och får ångest till och från. Jag antar att det är det jag måste få ur mig för att få balans inom mig. Det är sånt jag antagligen har gått och samlat på mig i alla dessa år, tänkt "det går över" och bara skjutit undan det.. Har haft en ångestsjukdom sedan 6½ år tillbaka från och till… Förhoppningsvis är det de jag kämpar med :)
Jag är jättegärna med ikväll igen, då jag känner att det händer grejer!
Vill gärna vara med.
Tack.
Jag är gärna med ikväll!
Jag är med ikväll igen. Vaknade helt genomsvettig inatt och idag har jag haft huvudvärk och mått illa. Så antar att nåt är på gång som alla andra skriver. Tack för att jag får vara med:)
Hänger gärna pá ikväll igen, tack!
Jag är gärna med ikväll också. Tack
Vill gärna vara med även ikväll/natt!

Jag är gärna med ikväll. Spännande natt och dag har jag haft
Jag är gärna med ikväll igen. :)
Tack.
Jag vill vara med i kväll
Tackar på förhand
/L
Tack alla för alla era fina ord.
Jag märker att det är många som skriver om inte enbart positiva upplevelser. Det är normalt att uppleva förändring såväl på ett positivt som mer svajigt sätt. Oavsett vad det är ni upplever eller går igenom är metoden designad för att arbeta inifrån er själva med er själva. Det är därför er själva ni möter oavsett vad det är ni upplever.
Ibland kan dessa möten ge en känsla av hopplöshet och uppgivenhet. Det är ingenting att oroa sig för eftersom metoden hjälper er att släppa det ni inte längre önskar kvarhålla i ert inre. Att man då som mer medial upptäcket/detekterar det som sker i form av känslor kopplade till tankar betyder bara att ni är väldigt självobservanta och detta är ett gott tecken. Ni visar er helt enkelt på det plan ni för tillfället befinner er på.
När ni blir medveten om att det är så det ligger till eller har legat till har ni möjligheten att släppa eller hålla kvar. Det är alltid du själv som gör det valet. Att inte välja är även det ett val. Att förneka att jag ens kan välja är även det ett val man kan göra.
Oavsett vad det är du väljer existerar inga rätt eller fel val. Ett val är ett val. Välj på nytt om det val du gjort inte längre är i harmoni med den du önskar vara/representera i ditt fortsatta liv.
Jag är gärna med inatt igen. Tack!
Tack fina du! Jag är med i kväll oxå. Känner hur jag städar ur varje vrå i mitt inre. Är en underbar känsla! 
Jag vill vara med i kväll igen,något händer,känner mig gladare och piggare
Jätte mycket tack
Hej, gårdagen var just svajig, idag på topp igen:) är gärna med i kväll igen. Tack
Är gärna med ikväll igen! Tack!
Jag vill vara med i kväll
Tackar på förhand
/L
Inatt sov jag "faktiskt" bra. Tack!
Jag är gärna med ikväll också!
Nu händer det något! Igår flöt det upp hur mycket som helst, då visste jag inte vad det var som flöt upp utan mådde bara sjukt dåligt, tänkte att det kanske flyter upp mer idag efter sömn och ännu en ABC. Hade helt rätt! Nu vet jag precis vad min obalans är och om jag förstått rätt så hjälper ABC även att klargöra för medvetandet hur man löser det eller blir av med det?
Är gärna med ikväll igen isåfall :) Tack och kram!
Jag vill oxå gärna vara med i kväll Tack !
Jag är gärna med ikväll igen, tack.
Är med igen, tack sá mycket Kent!

sov som en stock
men ville inte riktigt vakna
. När jag väl kom igång i morse så har energin varit väldigt pendlande under dagen. Många snilleblixtar som känns underbara, men som stoppas upp av ett tvivel som dyker upp och skaver. Samma process som igår ( hopp/tvivel-tema) , men det rör på sig!
Jag är gärna med inatt igen.
Vill gärna vara med i kväll igen .. Tack!
Jag mee!vill vara med ikväll. Mår betydligt bättre idag, vad de vänder fort! storrensning på gång vilket är jättebra snart är man lätt som en fjäder (=
Tack!
Jag 'är gärna med ikväll också, tack! :)
Tror att jag börjar se lite budskap i mina drömmer. Insett lite vad som oroar mig och vad jag behöver jobba med. Men anar att de finns mycket mer blockeringar. Så jag är gärna med ikväll me:) tack!
Jag är gärna med ikväll igen…de kvällar jag deltagit har jag sovit oroligt och vaknat av och till men samtidigt har jag mer energi på dagarna och tar tag i saker istället för att skjuta upp dom!
Jag är gärna med ikväll och ikväll vet jag vad jag vill ha hjälp med!
TACK!!

Jaaa!!!Vill väldigt gärna vara med ikväll/natt. Hoppas att inte gör något om man sover…
Jag vill gärna vara med ikväll igen :-)
På igen i kväll/natt…tackar…
Jag önskar vara med ikväll igen :) Tackar så mycket!
Jag vill naturligtvis också vara med ikväll igen! Tack! :-)
Jag vill vara med. Tack
Hej Kent
vill verkligen vara med och få det jag behöver :)
Tack på förhand
måste man vara vaken?
Kram/Alekta
Hej igen
läste att många vill vara med alla kvällar, om det går bra så skriver jag upp mig också på kvarvarande kvällar 
Kram/Alekta
Jag vill gärna vara med ikväll tack 
och jag vill oxå gärna vara med igen. behöver det.
Är gärna med igen! Tusen tack Kent! Är bortom ord tacksam för de insikter du bidragit till att jag fått.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tack för healingen. Har känt mej helt tom på energi en tid o mår inte bra,men har börjat känna mej lite bättre.
är gärna med igen. 
~ mayolica ~
Hejsan! Jag är gärna med ikväll igen :) nattens upplevelser var helt otroliga. En rejäl push i rätt riktning :)
#172 alekta,
man behöver inte vara vaken ;)
Jag är gärna med ikväll igen.
Tack
Men har blivit lite nojig för de senaste två nätterna kan jag inte för mitt liv komma ihåg vad det är jag har drömt, det brukar jag alltid kunna…

jag är gärna med inatt igen
Hej, är gärna med i kväll igen. Det känns inte som att det händer lika mycket längre, men vet ju att det är då det kan hända som mest.
Jag drömmer om storstädning i ett stort mörkt hus och att jag är ute och kör bil (fast det är inte alltid jag hittar till bilen)
Jag är med ikväll igen och ser framemot fler drömmar.
Jag är villig att öppna fler dörrar till mitt inre.
Fortsätter drömma om de förflutna som varit. Om folk som jag sårat eller som sårat mig. I nattens dröm sa jag förlåt till en person som jag sårat men som också sårat mig. Så nu hoppas jag kunna släppa de! Jag vill iaf vara med ikväll igen:) tack!
Vill gärna vara med ikväll!! har inte varit med förut. så är förväntansfull :)
Har problem med spänningar och värk……
Jag är gärna med ikväll igen. Vill ju må bra! Tack!
Jag skulle jätte gärna vilja vara med och prova på i natt 
I want to be like the patronsaint of reality.
Ojojoj vad det vänder i förrgår bara grät o grät jag och igår kväll och idag bara skrattar o skrattar jag, konstant leende på läpparna idag
Fått en del klarheter med så nu börjar det gå åt rätt håll känner jag! tack! och vill gärna vara med ikväll igen
Vill vara med i kväll igen,sover bra men har haft huvudvärk i dag.
Tack snälla
Ja nog händer det saker alltid! :) Lugnet har infunnit sig, jag är inte alls lika arg som förut, huvudet känns som bomull emellanåt. Jag kan faktiskt läsa en riktig bok utan att tappa bort mig och läsa om! Är så glad över det att tårarna rinner!
Tack snälla du och jag är mer än gärna mer resterande kvällar som jag skrev!

Jag önskar vara med i kväll igen :-) Nu är jag nyopererad så vi får se vad kroppen vill balansera.
Jag är gärna med ikväll igen. Jag sover som en stock och minns inga drömmar, men det är det jag behöver eftersom jag har sorg just nu. Jag är övertygad om att det händer massor inom mig. Tack igen Kent!
Hej Kent! Jag är gärna med ikväll! Tack :)
Jag vill gärna vara med ikväll tack 

Idag tog jag steget och startade upp något som jag funderat över i 2 månader
!
Tack Kent…är gärna med ikväll!

Vill gärna vara med i kväll igen
Tack 
Deltar gärna igen :)
Jag vill vara med
. Tack

Är väldigt gärna med inatt igen. TACK!!!
Är gärna med i natt igen!
Har känt mig så otroligt tom och "virrig" idag, glömmer bort allting, som att det som hänt för bara någon/några veckor sedan är helt borta ur minnet, fast det kanske var meningen? Mådde ju inte särskilt bra psykiskt då.
Känner mig dock väldigt lugn och fridfull, de små glimtarna av oro och irritation jag fått under dagen har jag kunnat vända till något positivt och mått bättre, och det går otroligt snabbt! Innan så hade jag svårt för att ta mig ur oro och irritation även fast jag vände på tankarna, och varit kvar i det tillståndet tills jag somnade på kvällen/natten. Så sjukt stor skillnad nu :)
Är ju även nybörjare på meditation, och dagens meditation var ett stort steg framåt, det är som att jag förstått hur det ska kännas och hur man slappnar av på riktigt!
Det här är så otroligt intressant, för det är ju verkligen något som händer! Och snabbt går det! (iaf. för mig)
TACK :D Är gärna med ikväll igen, då med fokus på orsaken till oro, så att jag kan lära mig undvika sådant som gör mig orolig. Förlåt om det blev lite långt, är bara så glad!
Jag vill vara med i kväll :-)
/L
Jag är gärna med ikväll igen