Healing iFokus

Healing

Läst 631 ggr
nicke56
0

God morgon 12/10

God morgon alla nyvakna och ni som vaknar senare!

Här var det kyligt i dag, -2 visade termometern.

Fredag, och sista arbetsdagen denna vecka.

Önskar er alla en fin FredagGlad

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon nicke56 och ni som vaknar upp senare till en fin fredag.

Sitter här och surfar och dricker dagens andra mugg kaffe. Vaknar alldeles för tidigt ibland.
Ledig dag och jag ska till frissan och göra mig vackerGlad

Önskar sol och värme, men temperaturen är på nollan.

Andina
0

Go'Morron Nicke o Chakra! Och Go'Morron alla andra som tittar in idag också!

En (1) liten ynka plusgrad har vi förärats här idag. Men fram på dagen väntas 7-8 st plusgrader till sälla sig till den ensamma 'graden'! Idag är jag glad att jag eldade på i vedspisen inatt. 
De kommande nätterna ser inte ut att bli lika kalla dock. Skönt!

Vilken härlig bild, Chakra! Tack! Så härliga färger - jag kan inte bli annat än glad av att se den! Sommar, sommar, sommar - sjunger i mitt huvud!

Vaknade vid 4 imorse till en klar natthimmel - mysigt när månen tittar fram mellan trädtopparna. Här har ju himlen mestadels varit täckt av ett grått molntäcke. Men imorse kunde jag se den lilla skärvan bakom trädtopparna. Glad blir jag av att se månen också! :)

Idag blir det till att dra i lite trådar som borde ha retts ut igen. Det är skönt när man ser att "trådhärvan" blir mindre och mindre! ;)

En fin o go'er fredag önskar jag er allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
0

Hej och godmorgon nicke, Chakra, Andina och till er andra.

Härliga färger i din bild Chakra, Vill bada ögonen i den ;)

Första koppen kaffe avklarad och om nån timma bär det i väg på  en kurs dag. Få se vad det ger.

En skön fredag och helg önskar jag er alla!

[GunillaF]
0

God morgon.

Tack för fina bilder att vila ögonen på.

Äntligen Fredag vill jag utropa. Kallt ute i natt igen. Frosten ligger vit ute på gräsmattan.

Ha en riktigt bra dag!Glad

Indiania
0

Godmorgon alla!

I dag är jag uppe i tid skall snart iväg till VC och ta fasteblodprover så här skall det drickas kaffe när jag kommer hem. Ute är det -0,5 grader i dag.

Härlig bild Chakra den blir man glad utav och din månskära är fin Andina.

Ha en bra fredag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

wellma
0

God Morgon på er !

Kallt här och frost som ligger.Kaffet i koppen och nybakat knäcke på fatet.Lycka till Indiania idag med provtagningen.

Ha en fin dag alla Glad

majlar
0

God morgon alla. Passa på att titta på stjärnhimlen nu på kvällarna, är ni uppe och kissar som jag är, så lyft på gardinen och ta en titt. Helt underbart vackert.

Vackra bilder idag. Din måne Andina är ju för snygg.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

lenjon1
0

Godmorgon önskas till er alla från Skåne. Här var det också kallt nu på morgonen. Fick skrapa rutorna på bilen innan jag åkte till jobbet.

Men det ser ut att bli en kanonhärlig dag - sol och blå himmel. Perfekt då jag ska på utflykt med ett härligt gäng SFI elever. Gissa vad vi ska göra?

Plocka svamp så klart!

Ha en redigt  go fredag alla vänner.

Kram Lena

Toyan
0

Go'morron..go'morron på erGlad

Minus 1 och sol, blir en fin dag.

Tack för ögongodis så här på morronkvisten Chakra.

Din månskära är så fin Andina, Tack.

Ha en härlig dag allihopa!

frodig
0

God, ja förmiddag får det visst bli Skrattande!

Jag såg också månskäran i morse, fotade den, klev in igen och gjorde mitt morgonkaffe, sen klev jag ut igen och höststädade lite i trädgården. Det var vackert och frostigt.

Tack för härliga bilder och morgonhälsningar från er. Jag tar en tretår efter frukosten och ska nu bege mig till Storstaden, den där med alla öarna ni vet Glad.

Lycka till med provtagningar, kursdag, svampar och trådhärvor, och allt vad ni tar er för idag.

Här kommer min morgonmåne, snart inte mycket kvar av den nu innan den går in i sin nya början.