Healing iFokus

Healing

Etikettmusik
Läst 802 ggr
frodig
0

Låt dig sköljas igenom...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Låt dig sköljas igenom av denna musik medans du blundar, eller titta på den vackra filmen därtill.

Ett vackert sätt att rensa inför nattens vila och sömn till exempel Kyss.

(Den är 4,5 min)

Solkattella
0

Åh, vilken vacker musik! Tack så mycket, Frodig! Glad

frodig
0

Varsågod Kyss!

Andina
0

Tack Frodig! Kan inte lyssna nu, men ska låta mig sköljas igenom av musiken ikväll. Bilden på videon ser härlig ut - så jag är övertygad om att musiken är det också!

Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

Det var en fin morgonmeditation det! Tack!

[GunillaF]
0

Härlig musik och härliga bilder. Tack Frodig!

frodig
0

Varsågod rara ni, och så glad jag blir att ni lyssnat.

#4 jag tänkte också så när jag lyssnade på den igår Chakra, att den skulle sitta fint inför dagen också Kyss.

Indiania
0

Tack Frodig! Kyss Jag blev "gråtmild" av den vackra spröda musiken tillsammans med de vackra färgerna i naturen, Kanske är jag extra känslig i dag?

Har ni tänkt på vad olika man reagerar olika dagar? Nästa gång jag lyssnar skall jag blunda och njuta!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
0

Va fint att du lysnnat och tittat Indiania Kyss. Sänder över en varm kram till dig!

Jag känner också att den kan väcka just gråtmildhet, och har liksom du kännt att det blir olika, olika dar.

Hos mig har den två dar i rad fyllt mig med en ljust hoppfull stilla och lågmäld glädje, som ett andetag, som ett vattendrag, som genomsköljer mig.

Det är väl så att helande musik kommer i samklang med oss, precis där vi är, när vi ger oss tid att släppa in den.

Jag hoppas fler här vill dela med sig av sin personliga "just idag" Kyss.

majlar
0

Vackert och väldigt mycket känslor.

frodig
1

#9 tack för att du delar, kram om dig Majlar!