10 Oktober God Morgon !
God Morgon på er !
Nu har kylan sjunkit under noll och snart hoppas jag få se första snön men tror det dröjer fast hoppas kan man alltid.
Nu mera kaffe så det blir lite ordning och reda på den här dagen 
Önskar er alla en skön Onsdag 

God morgon Wellma och övriga healingvänner.
Kallare här också, 0,6 och lite blåsigt.
För min del får snön gärna vänta till december.
Kaffet avnjutes här också
En fin dag önskar jag till alla!
Go'Morron Wellma, Toyan och alla andra som tittar in idag!
Här har vi åtminstone 4 plusgrader och jag får väl vara glad för det! För vintern längtar jag inte alls efter… Har beställt hem ved för vintern och gissar att det är dags att börja elda lite nu (har 'vägrat' göra det hittills) för det blir rejält kallt inomhus på nätterna nu när temperaturen sjunker så lågt…
En kopp värmande kaffe låter inte fel heller… ;)
Ha en go' o fin höstdag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon alla healers!
Vacker bild du bjuder på Andina! Jag gillar höstfärgerna!
Jag hoppas precis som Töyan att snön väntar tills December. Vintern blir så lång om det börjar snöa tidigare. Vinterdäcken åker på nästa vecka för nu är det förädiskt efter vägarna.
Ha en finfin Onsdag!
Hej och godmorgon på er!
Jag hoppas också att vintern dröjer, även om vi har några få plus grader tycker jag mig ana vinterkylan i luften.
Här ser det ut att kunna bli fin väder idag och det gillas skarpt :)
Frukosten avklarad,, dags att sätta på kaffebryggaren så huvet vaknar till.
Ha det gott!
psst Andina! Härlig bild!
God morgon i solen. Kallt här med och så härlig luft, hög och krispig.
Idag blir det marken med barnbarnen. Det är ett måste. Kul att gå runt i stånden och titta på vad som bjuds, På slutet blir det fösrstårs polkagrisstång och en vacker ballong.
Härlig bild du bjuder på Andina.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla!
Solen är på väg här också men ute är det bara+1,5 grader, det har säkert varit frost i natt.
Fin bild Andina med härliga höstfärger och din bild sprakar det om Majlar!
Ha en alla tiders bra dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag alla och tack för era fina bilder! Här var halt och frostigt i morse. Olyckor på vägarna så jag är glad att slippa åka de där vägarna idag. Känner mig pigg igen efter ett par dagar nerbäddad. Fixk en så fin upplevelse igår. Var verkligen medveten om att jag _var_ i här och nu":et. Hoppas ni får en fin dag på jobb, marknader, skogen eller var ni nu tar vägen idag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Goaste vänner…
Även i södra Sverige är det kallt - minusgrader på sina ställen sa de på radion i morse och så klart att man känner att luften biter lite. Men det är hög luft så det är skönt…
Wellma sötaste - du kan inte mena allvar med att du längtar till snön kommer? Vintern blir ju evigheter då…och jag avskyr verkligen kyla. Avskyr att frysa! Mår fysiskt dåligt!
Vill ha höst ett tag till - alla svampar är inte fångade än…
Ha en go onsdag vänner och tack för vackra bilder
Kram
Godmorgon på er alla "kaffemostrar" och alla "andra mostrar"
!
Något litet plus här, och det är bra för mig för mina fönster ska få sig en rengöring.
Va härligt med ditt fönster Andina, jag brukar ofta se eller göra liknelser med fönster. Här saknas det faktiskt ett och jag har funderat på att göra ett fuskfönster, skulle kunna låna ditt kanske
.
Gå på marknad låter trevligt Majlar, men ingen i sikte här så det får nog bli som du säger Skogshumblan, det får bli en sväng i skogen på eftermiddan.
Grattis till din härochnuupplevelse också! Det låter spännande och glädjande.
Jag önskar också er en finfin och skön onsdag
!
Här sitter björktrasten i sitt skafferi.
Ja, tack, det var en härlig upplevelse. Så befriande att inget annat ens fanns i tanken eller spelade roll!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
burr Julklappen, snö är trevligt när det är vinter, men inte redan helst! Fast det är iallafall en fin hund du har där
!
Chakra den varma tonen på dina träd känns behagligare än så länge. Här är det riktigt kylslaget och blött, struntar nog i skogspromenaden och tänder några ljus härinne istället.
Ha en fin kväll alla fina
och lyssna gärna på okanokumo
Snart har löven fallit till marken, men än så länge är det vacker färg på många träd.
Nu brinner ljusen hos mig också
Ljusen brinner här med och det är så mysigt
va fint!