God morgon 8:e Oktober
God morgon Gunilla och ni andra som snart tassar in.
Oj vilken stjärnhimmel det har varit precis över mitt hus inatt. Alla stjärnorna samlades precis utanför mitt fönster. Det var helt ljuvligt att titta på.
Nya vecka och nya möjligheter. Idag står vattengympa på schemat.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Dom blommar ännu

God morgon Gunilla och alla som tittar in!
Fin morgon, ser ut att solen är på väg, så klart veckan blir fin för oss alla
Ha det gott!
Go'Morron alla i tråden!
En grå morgon ska förvandlas till växlande mul under dagen. Lagom för en stunds datorjobb och se'n över till mamma som inte blev gjort igår, det kom andra saker emellan.
Ska se om jag får syn på en skygg liten katt som håller till i närheten av henne, kanske har hon också en katt som husdjur snart… Verkar vara en unge eventuellt… I området där hon bor finns många hemlösa katter som driver omkring.
Så dax för påtår - och se'n försöka få igång motoriken i huv'et o göra något lite konstruktivt!
Tack för ögonfröjd idag igen!
Ha en fin måndag allihop! 
Fåglar o ekorrar får mat i en gammal blomlåda… Ser ni Osynliga LillPrinsessan Luzy..?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
Vilka härliga bilder!
Jaa så osynlig din lilla Luzy är Andina! 
I går på promenaden såg vi en domherre som pickade i gräsmattan, då skulle jag haft kameran med.
I dag skall jag på fotvård.
Ha en skön start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon Rore!
Tack för din jättefina bild också! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#6 Åhhhh, så vackert!
God Eftermiddag !
Trodde jag sagt god morgon här idag men icke,fy skäms på mig 
Härliga bilder ni bjuder på man vill bara kliva in och njuta.
Ha en fortsatt fin dag på er 
Gokväll på er
!
Efter att ha haft huset fullt av folk och svårt att få ro vid datorn börjar nu lugnet lägra sig här.
Alltid lika roligt att läsa ikapp sig när man inte hunnit med tidigre.
I tur och ordning blir jag sugen på en apelsin, plocka en bukett sommarblommor, krama om lite katter, en solig promenad, doppa tårna vid en sjöstrand och ge er allihopa en kram
, bara för ni är så goa.
Bra start på nya veckan helt enkelt!
Önskar alla en god natts sömn här så småningom!