Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 875 ggr
sökaren84
1

härlig upplevelse!

Hej, har provat några gånger att ge healing och kännt ¨vibrationer¨ och en slags sugande känsla i händerna. (nybörjare och har ej gott någon kurs…)

I går öppna jag upp min kanal och kände att ett starkt sken öppnades ovan mig i detta sken upplever jag en vacker varelse som höll ut sina armar (likt en ängel) kände hur detta ljus stråla ner i min kropp och ut i mina armar och händer. Kändes som en tunn men mycket kraftig stråle (kändes som elektricitet) gick från mina armar ner till personen jag la händerna på.

Kände av en närvaro precis bakom mig hela tiden.

Då jag aldrig har kännt så starkt förut blev jag lite skrämd av den enorma kraften och i och med detta så avtog den….

hoppas jag får uppleva detta igen!

någon som har några tankar kring min upplevele?

<3

wellma
1

Härlig upplevelse och du har helt klart öppnat upp ditt kronchakra som sitter mitt uppe på huvudet.Gissar att närvaron kan ha varit healing guider/änglar som hjälpe dig med helandet.

Härligt och all Lycka Till på din healing resa Glad

frodig
1

Det där låter fint och bra Sökaren Glad! Inget att vara rädd för, utan bara vara glad för att du får så tydliga upplevelser.

Det finns mer att säga, men jag är på språng nu med tretåren i näven, och du får nog flera svar senare av andra här, om healingkraften och dom energier som hjälper oss.

Jag önskar dig en bra dag så länge Glad!

sökaren84
0

#1 Tack wellma!

#2 Frodig, du får gärna berätta mer någon gång när du har mer tid Glad

sökaren84
0

puffar lite Glad

maribell
1

woooow vilken härlig upplevelse, det är ju fantastiskt. Hoppas du får uppleva mer och mer nu.