Healing iFokus

Healing

Läst 480 ggr
wellma
0

God Morgon 7 Okt

God Morgon i stugorna !

Hoppas ni sovit gott och vaknar med ett härligt leende.

Söndag hela dagen och jag morrar rejält,slog i tån i en tröskel så nageln for sin kos och ett stort jack blev det.Har såna där trösklar med järn på och snablar i min låda vad ont det gör Obestämd Undrar hur länge man får halta runt utan nagel då,lite lite sitter kvar men ska försöka få bort den lille biten under dagen om inte tån protesterar allt för mycket.

Nåja det går över men blir innesitta några dagar för sko går inte att ha på Skrattande

Ha en finfin Söndag allihop Glad

Skogshumblan
0

God morgon vänner. Wellma, hu så ont sånt gör! Hoppas tån läker fint för det där lät inget vidare alls. Och nu lagom till man måste ha skor ute, typiskt! Ja här är söndag hela dagen lång. Kanske ska ta tag i det jag borde gjort igår som inte blev gjort…. Hur som, en fin dag på er alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Läslusen
0

God morgon. Wellma - fick ilningar i hela kroppen när jag läste om din stackars tå. Fyyy vad ont det måste gjort/göra. Här skiner solen idag igen och funderar på om hag inte borde rasta gräsklipparen efter hundrundan :-) Ha en bra dag allihopa!

Elpida
0

God morgon

Det ser ut att bli en fin dag även i småland! Jag får nog passa på att ta mig en tur till skogen!

Vet  ni, jag fick höra av en kvinna nyligen att vi går in i en "stjärnperiod". Att just nu är det starka, läkande energier hos stjärnorna och vi ska försöka ta oss ut på kvällarna och titta upp mot stjärnhimlen och hämta så mycket kraft vi bara kan.

Önskar er en skön söndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

wellma
0

Märkligt att du skrev det där nu idag Elpida för i natt så var jag upp och drogs enormt ut på balkongen för att se stjärnorna och jösses vilken stjärnklar himmel man blev alldeles varm inom sig av att se dom.Så jag förvånas inte om vi är i en stjärnperiod för det var kraftfullt att se på dom Cool

Elpida
0

# Jag drogs oxå väldigt till stjärnhimlen igår, upplevde en aktivitet och massor av styrka! Visst är det härligt!?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

wellma
0

Helt magiskt underbart Cool

Läslusen
0

När jag var ute på sista rundan med hundarna sent igår kväll gick jag också och titrade upp på stjärnorna :-) det var så länge sedan man kunde se dem lysa så klara tycker jag…..

[GunillaF]
0

God morgon, eller rättare sagt god förmiddag.

Vaknade vid åttatiden av en lite klapp på kinden och en blötpuss av mitt lilla barnbarn Lo, 10 månader, som sovit hos mig i natt. Så himla mysigt!Kyss Nu är välling, blöjbyte och frukost avklarat och hon ska sova en stund.

Aj Wellma….Det gör ont i mig bara att läsa om din tå! Blåser på den!

Ha en riktigt skön och vilsam Söndag!Glad

wellma
0

Läslusen vi tycks vara många som påverkas nu av stjärnorna,helt underbart Cool

Tack för blås Gunilla men det är väl märkvärdigt vad tår kan vara ivägen ibland Skrattande

Andina
0

GoFörmidda' i tråden!

Fy bubblan vad ont det måste gjort och göra, Wellma! Blååååser också på lilla tån! Hoppas värken släpper snabbt i alla fall!

Idag blir det en tur till mamsingen - fast helst skulle jag nog vilja somna om en stund, för det blev en splittrad natt igen.

Ha en fin söndag allihop! Soligt och fint som här hoppas jag ni har! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aj aj Wellma vad ont det måste gjort, var rädd om dig och tån nu blåser på med lite kärlek.

Vad mysigt Gunilla at ha lilla Lo hos dig, kram till er båda.

I går gjorde jag i ordning krukorna för snart är det nog frost på nätterna.

I dag kommer min kusin på besök och då blir det en god köttfärsgratäng till middag!

Ha en solig och härlig söndagGlad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God middag alla.

Snablar i min lilla låda, det måste ha gjort förfärligt ont. Blåser allt jag kan på lilla tån.

Nyss hemkommen från brasträffen, idag var det bara jag och Siri och en massa andra människor förstårs. Plötsligt blev jag darrig i benen och fick värsta blodsockerfallet i skogen, tur att det fortfarande finns blåbär, så folk undrade nog varför jag dök i varenda blåbärsbuske och åt blåbär så hela jag var blå i ansiktet och händerna. Men si, jag fick upp sockret och kunde fortsätta min vandring. Men visst är det typiskt att sånt händer när man är själv och jag hade bytt jacka innan så jag hade inget druvsocker med mig i fickan som jag alltid har annars. Slutet gott allting gott.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[rore]
0

Hej och god eftermiddag på er alla!!

Ajajaj, wellma. Det gör ont att läsa om din stackars tå. *blåser det onda bort*

Söndagen är här och går mot sitt slut. Har haft en skön vilsam helg. Härligt!

[Chakra]
1

God Eftermiddag!

#3 Visst är det så; starka läkande energier på stjärnhimlen. Har också läst det. Och känt detGlad

#12 Förstår att blodsockerfallet kändes ordentligt, och att det kom olämpligt. Skönt och gott att det fanns blåbär.

Vackra bilder ni visar!