Prova Access Bars gratis i Varberg
Hej!
Jag brukar mest hänga på Law of Attraction-forumet på iFokus, men nu blev jag sugen på att posta här. :)
Var i Kanada över sommaren, hamnade på en kurs och lärde mig Access Consciousness BARS. Har inte helt fått grepp om vad det är och vad det gör, mer än en känsla av att det faktiskt 'funkar' (fast på vad det funkar vet jag inte riktigt heller, haha!).
Ganska likt healing, städa upp energier, komma mer i linje med var man vill vara.. Känns lite som att defragmentera hårddisken kanske, städa ut en massa gamla program ur hjärnan och kroppen som inte gör nån nytta längre.
Den officiella engelska hemsidan är här, och här är en förklaring på svenska.
Hursomhelst, jag är certifierad, och nyfiken på att utforska det mera! Så jag tänkte erbjuda det gratis till dem som vill prova en session med mig! Tar ungefär en timma, man ligger ner och jag bara håller lätt på olika punkter på huvudet.
Effekten på mig själv när jag provade var ganska påtaglig första gången, ungefär som när jag provade ljusakupunktur för snart ett år sedan, kändes som en riktigt utrensningsreaktion, var som bakfull dagen efter.. och massor av känslor kom upp till ytan som jag kunde släppa ut och lämna bakom mig. Efterföljande gånger har det mer kännts bara extremt avslappnande. Jaja, vore kul om någon bor i närheten och ville komma och prova! Vill bara väldigt gärna ha feedback på hur det känns och vad som skiftat i livet veckan/veckorna efter :)
Varma hälsningar Linn
Man ska alltså komma till dig så du får "lägga händerna på"…så att säga! Var bor du då?
Bra att det är gratis för inga betalninger eller prat om betalningar får ske på denna sida.
Läs gärna igenom sajtreglerna.
Japp, jag vill bara öva och utforska, se om det är nåt som funkar och hur det funkar, skapa mig en egen uppfattning om det. :)
Bor i Varberg, om nån är sugen så kan vi prata om när och var och hur vi ska ses!
OK. 

Bokmärker - ifall ja har vägarna förbi ngn gång ;-)
/L
Åh, kul! :)