God morgon 5:e Oktober
God morgon Gunilla och ni andra som snart tassar in. Visst är hösten ljuvlig med alla sina färger, så fint foto.
Här är det grått och ljummet ute. Ska snart iväg på morgonpromenad. Idag kommer min väninna och hennes lilla Yoyo och går med. En glad och livlig collietjej.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon GunillaF och alla andra som kikar in. Här ser det ut att bli en klar och solig höstdag,och det är REDAN Fredag igen
En härlig dag till er alla
Tag vara på ditt liv,det går inte i repris
Godmorgon Gunilla! Vilken härlig skogsbild
God morgon på er andra som kikar in under dagen. Idag har det utlovats solsken så det ser jag fram emot :)
Arbetsveckan är avklarad för min del, så idag ska jag små pyssla lite här hemma och slappa runt, har jag tänkt. Fast det blir ju sällan så som jag har tänkt
.
Godmorgon alla
Vilka fina bilder ni har satt in.
I dag grått grått, hoppas det lättar under dagen.
Skönt nu med ledig helg.
Ha en skön dag o helg alla som tittar in.
God Förmiddag !
Underbara bilder och goa vovvar.
Ha en fin dag och helg på er 
Tack för alla härliga morgonhälsningar här och alla fina bilder! Godmorgon på er allesammans
!
Nu blev jag påmind igen, det är ju redan fredag!
Sol här och utearbete halva dan iallafall. Sköt om er och ha en god dag allesammans
.

God förmiddag på er allihopa!
Har en jobbhelg framför mig, men det ska nog gå bra det med.
Hoppas att det blir en bra och solig helg, tänker på er som är lediga.
Ha en skön ledighet och sköt om er
GoMorron på Förmiddan allihop!
Vilka underbara bilder! Tack allihop för dem! 
Har haft datorkrångel hela morgonen - så nu behöver jag en paus med ännu en påtår!
Ha en go' fredag allesammans! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing