Mina färger
Är det någon som kan se vad mina grundfärger är, och kanske även förklara lite vad som menas med grundfärgerna?
Jag har en ganska bra uppfattning och jag TROR jag vet min färg, eftersom det finns en viss färg jag dras till hela tiden, och det hade ju varit roligt att veta om min tanke stämmer. :)
Det hade också varit jätteroligt ifall någon kunde se vilka färger jag behöver. Jag är rätt säker på att jag behöver grönt runt mig, och kanske även orange. Är det någon som ser ifall det stämmer eller om det kanske finns någon färg utöver det?
Jag ser att du just nu behöver framförallt blått och lila och lite gult.
Kram Åsa
Ljusblått, gult och grönt.

Vad behöver jag för färger?? 
~ Medarbetare på Tarot ~
Grönt, ljusblått, lila, rosa, blå

Jag som inte gillar ljusblått o rosa…jue..hi hi, där ser man! Jag får shoppa! Tack för din hjälp!
~ Medarbetare på Tarot ~
Hej. Får jag också fråga om mina färger och vad jag skulle behöva.
Tack och ha en fin dag. Kram
Var rädda om varandra

Om du vill och orkar känna in vilka färger jag behöver just nu asamaria, blir jag glad och tacksam.
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#7 Ser ljusa skira färger, rosa, grönt svagt ljust blått.
#8 Stark grön färg åt det mörkare hållet.
Kram Åsa

#9 Tack 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Tack Åsamaria. Hoppas Du får en bra dag idag
Var rädda om varandra

Hej asamaria!
Kan man omge sig med nån färg så att man blir fri förkylningen och hostan fortare?
Kram Ingela
Hej asamaria har du lust och tid ,
undrar jag vilken färg(er) jag behöver nu.
Kram

(grön o blå hela jag idag
)
~ Medarbetare på Tarot ~
#12 Tja, du skulle nog behöver rosarött för ditt immunförsvar. Riktigt stark färg. Pröva med det får du se.
#13 Blå, lila och blålila. Alltså jag ser färgerna var för sig men även ihopblandad. Lite stökigt tror jag, rörigt inom dig. Vet du vad du vill?
Kram Åsa
Tack asamaria
Hmm funderar

Jag ska göra det, tack så mycket.
Kram Ingela
Åsa om jag ber riktigt snällt kan du då se hur det ser ut för min del?
Korsett, rosa, gult och grönt.
Kram Åsa
Jag ber också väldigt snällt, samtidigt som jag har en fråga gällande färger.
Man dras ju till vissa färger vid olika perioder. Har detta att göra med de färger man behöver, eller påverkas man av annat utifrån, till exempel mode och trender?
Kram Gilla
#20 Jovisst påverkas vi av färger i vår omgivning och vi behöver olika färger vid olika tillfällen i våra liv och de dras man till kan man säga. Vissa färger avskyr man och vissa vill man ha hela tiden fast man inte ser klok ut i den färgen.
Du behöver gult och grönt.
Kram Åsa

Åsa, jag skulle nog tro att jag behöver mer av vissa färger. Kan du hjälpa mig att se vad jag behöver?
Hur kan de se vilka färger som behöves? Tittar du på auran?
Kram på dig!
# 21 - Tusen tack :-)
#22 Njae, jag bara ser de färger som lyser starkt hos en person och genom erfarenhet så vet jag att det är de färger som behövs just då. Ibland kan färgerna kännas svävande eller jag kan uppfatta vissa känslor och då brukar jag berätta det för den person jag ser det hos så får vederbörande göra vad de vill med den informationen.
Rosa, ljusgrönt, ljusblått, gult. Det spänner en del i mina oxeltänder i överkäken. Problem med halschakrat? Nacken?
Kram Åsa
Åsa, kännde du några spänningar hos mig? Jag misstänker att jag är spänd som en fiolsträng.

Mycket intressant det här med färgerna!..
Kan du se även mina färger Åsa?:)

Tack snälla Åsa!
Ja, det stämmer att jag är lite stel i nacken. Jag sitter och kör bil hela dagarna så därav min stelhet.
Kram
Hej åsa!
Här kommer jag också och undrar vilka färger som behövs till mig./Kram
#25 Dålig självkänsla, hjärtesorger. Du försöker hela tiden vika undan från dina smärtsamma minnen.
#26 Lila, gul.
#28 grön, gul, lilaljusblått (de sista färgerna ligger ihopblandade)
Kram
Tack snälla Åsa.
Vad innebär det när de ligger ihop blandade då? Undrar nyfiket?/ Kram
p.s. Jag dras till dessa färger som du uppgivit, men det visst du nog redan
# 29 - Det stämmer. Jag talade med en vän i går om just detta om att verkligen ta tag i dessa smärtsamma minnen som jag egentligen bara har skrapat i på ytan. Fick också tips på en bok av Caroline Myss, som jag ska beställa.

Tack Åsa!:D
Ser du något mer om mig, så skriv gärna det med.=)
#30 Ja du, vad kan ihopblandade färger stå för. Hos just dig tror jag det har med stillestånd att göra. Det känns långsamt. Står ditt liv stilla eller är det något annat. Känns som om du går och väntar på något.
#32 Hmm är du dåligt jordad? Känns som om du bara ser uppåt och framåt, men aldrig att du landar. Kanske kommer ångest och smärtsamma minnen om du stannar upp. Tänk på att man lätt går in i väggen genom att fly undan sina känslor. Sänder dig röd och lila färg.
Kram Åsa
Jo, här står det lite still
Hej Åsa!
När jag läser frågorna och svaren i denna tråd så blir jag så nyfiken så att det riktigt bubblar inom mig. Kan du se vilka färger jag skulle behöva just nu och i så fall varför? 
Tack på förhand,
kram Tina
Med ljus och kärlek... Tina
Åsa, om jag ber riktigt riktigt snällt skulle du kunna se efter vilka färger jag skulle behöva och hur det rent allmänt ser ut för mig?
Vet att du har mycket omkring dig så bara om du orkar!
Vore mycket tacksam!
Kram Martina
Yataz

#33 Tack snälla Åsa, kan känna igen mig lite i det du säger..
Kram, Annie
#35 De färger du har i din Avatar plus blått behöver du. Du känns lite vilsen, vet inte var du är och vart du ska. Du vet inte/förstår inte vad livet har för uppgift åt dig. Du behöver verkligen börja jobba med dig själv.
#36 Blått, grönt, gult även rosa. Du söker en massa saker. Du hittar svaren i dig själv. Om man inte själv lyckas ta sig fram i livet måste man försöka finna någon som kan hjälpa en att komma till insikt. Var sak har sin tid (alldeles för långt, jag vet), men saker och ting kommer när man är mogen så försök att ta det lite lugnt och landa. Det gäller dig också Tilja65/Tina, sista meningen alltså.
Kramar på er
Åsa
#38 Tack snälla för ditt svar!!
Det är nog så att jag har väldigt svårt att läsa av mina egna känslor tyvärr. Därför kanske jag skulle behöva hjälp för att komma till insikt med saker och ting, men vem ska kunna hjälpa mig med det?
Antar att jag måste ta det lugnt och låta allt ta sin tid…men det känns bara som om allt står stilla just nu och jag aldrig kommer komma någonstans..
Tack återigen för att du tar dig tid!
Kramar tillbaka!
Martina
Yataz
Tusen tack för svaret Åsa. En del verkade stämma och det är att jag just nu har många bollar i luften och ska försöka få till ett avgörande beslut. Det är nog det som vilsenheten består i. Sedan vet jag inte… jag kommer närmare och närmare det som känns rätt för mig. Saker och ting faller plötsligt på plats för mig och har gjort så ett tag och det verkar som om jag kommer att kunna syssla med det som jag känner är min uppgift i detta liv. Det vill säja att hjälpa andra människor att hitta rätt i livet 
För några dagar sedan sa den hypnoterapeut som jag besökte att jag hade kommit långt…
och jag känner mig verkligen på G
Jag får fundera över rosa och blått… spännande!
Åter igen tack!
Kram Tina
Med ljus och kärlek... Tina
att skriva ned sina känslor, funderingar kan fungera. Då får man ned det från huvudet och tolkar med fler sinnen. Man kan läsa upp det högt för sig själv också efteråt.
#41 Bra tips som faktiskt fungerar! 
Martina
Yataz
Kan du se mina färger? 
Det var en väldigt gammal tråd såg jag nu… men kanske någon annan som kan se dem?
// Molly
molllyr.blogg.se
Du behöver mycket rött, lite orange, grön och gult
hm….. hur ska jag "skaffa" mer rött? Och orange grönt och gult med för den delen, men framför allt rött….
Tack så mycket föresten! 
// Molly
molllyr.blogg.se

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Åsa!
Det är jättespännande att läsa om hur du ser färger. Snälla, snälla, snälla, kan du se mina färger och berätta för mig vad jag behöver?
Fredagskram!
Passar också på att fråga, vilken färg som skulle kunna höja mitt ego.
Kram kram
#Mollyr, Det enklaste är väl att skaffa den färgen i form av blommor, filtar, kläder. frukter eller nåt. Omge dig med den färgen, går bra att tänka på den färg du behöver också.
#Koylie, hos dig ser jag gult och grönt som skiftar i varandra hela tiden, de hänger nog ihop med varandra en hel del. Längre fram se jag blått och lila, den blåfärg som hör till tredje ögat.
#majlar Att höja sitt ego är inget att sträva efter. Ditt ego ska väck annars styr du ditt liv efter dina tankar. Man ska känna med sina känslor, det största hindret att göra det är våra rädslor. I ditt fall är gult den bästa färgen just nu.
Läs om våra chakran där kan ni få förståelse för vad färgerna står för.
Kram 
Hej asamaria! Vill du se vilka färger jag behöver bäst nu? Kram!
Hej asamaria! Undrar om du vill se vilka färger jag skall använda mig av nu för tiden?
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#48 Med ego menade jag min självkänsla. Har lite dåligt med det just nu. Skulle behöva massor.
Tack 
asamaria- om du har ork och tid skulle jag jättegärna vilja veta vilka färger jag ska omge mig med! Vet ju vilka jag brukar ha och tycker om, men det är ju inte sagt att de är de rätta;)

Tack snälla Åsa! Det här var jättespännande för mig. Än en gång, tusen tack!
#amandla, grönt och gult
#Indiana blått!
#Helena2 orange, gult, lila
#majlar, ego och självkänsla är inte samma sak, läs allhealings inlägg om vårt ego, gult är solarplexuschackrats färg och där finns vår självkänsla, du behöver också orange och grönt nu. Allt hänger ihop.
Kram 
Tack! Kram 
Återigen tack asamaria. Är det så att man drar till sig färger som man behöver. Brukar inte gå i min gröna fleecetröja inne, men har haft den på ett par dagar.
Kram kram
Tack Asamaria! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Ett jättetack Åsa! Lila är min älsklingsfärg! Men gult och orange brukar jag hålla mig ifrån…;) Får börja försöka få in de färgerna, kanske på kuddar eller gardiner om inte annat! En stor kram!
Skulle vara tacksam om även jag skulle få höra vad jag behöver för färg :)

Ber riktigt snällt och frågar om du har tid att se vilka färger jag behöver och varför. Skulle vara väldigt spännande att få höra så jag är så tacksam om du har ork och lust med detta?
#54 Vad behöver jag för färger ?
-kram kristina
What we think, We become