Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 758 ggr
Suzan73
0

Vad hände??

Igår bad jag om kraft och energi för att möta en som jag trodde rätt stressig dag.Jag tog mig igenom den ganska bra iaf. Även om det var mkt stress så kände jag mig positiv.Idag bad jag om samma sak, men hel adagen blev ett enda kaos!! Just nu tvivlar jag så mkt på mig själv och om jag duger för mitt arbete överhuvudtaget.. Jag hr lite andra bekymmer också, som jag har försökt reda ut med varierad framgång….

Fick jag för mkt positiv energi igår och det måste balanseras med en hög m negativa krafter?

….förvirrad Suzan

[rore]
0

Hej Suzan73!

Enligt mitt sätt att se så är energi, energi och det är vad vi själva lägger in som negativt eller positivt som gör skillnaden.

Känner igen mig i din fundering.

Tidigare i livet när jag till största delen styrdes av min rädsla/oro så bad jag om "det som jag ville ha" Men fick det som jag "inte ville ha"

Ett märkligt fenomen som faktiskt kan dyka upp även i dag, men inte alls lika ofta.

Ett exempel på vad jag menar:

När jag var ung och framför allt åkte buss, så var det ofta så att det klev på någon full människa på bussen och hela mitt inre gjorde uppror. ( det var min fasa på den tiden)

"kom inte hit, kom inte hit!! Snälla sätt dig DÄR BORTA! Vädjade det starkt inom mig..

Men alltid så satte sig den berusade människan brevid mig. Det slog aldrig fel. Jag kände mig förföljd av oturlig energi.

Idag kan jag se/känna att det var mina rädda energis signaler som flög iväg ut ur mig som gjorde att dessa personer drogs till mig.

För så länge jag inte var klar över vad min rädsla var, så var det just den som jag signalerade ut och som attraherade dessa individer. (obs! det är min teori)

Energi är alltid energi, vad som sen styr den energin kommer ifrån oss själva,, när vi börjar förstå våra egna känslor så blir även energin lugnare, eller kanske rättare skrivet,, så lugnar vi oss och känner oss mer trygga i energiflödet.

Detta blev lång och luddigt, men jag hoppas du förstår hur jag menar.