God Morgon Chakra och alla ni andra !
Å vilken höstfägring,kan aldrig få nog av höstbilder helt underbart 
Morgonkaffet i full gång,lite datorgöra sen gräsklippa eller ska jag kalla det lövklippa.Tänkte försöka slippa kratta löv i år och istället köra sönder dom så får jorden ta hand om resten men lär väl inte helt slippa undan kan jag tro.Krattan måste nog fram ändå för vi får så evinnerligt med löv här men försöka slippa det ska jag 
Ha en kalas fin dag på er 
God morgon på er alla härliga människor!
Så vacker bild Chakra! Höstens färger är varma!
Nu iväg till dagens jobb. Ha det gott!
Godmorg allesammans!
Här är det också dimmigt, som hos er Toyan och Wellma. Med kaffet urdrucket och frukosten på gång tar jag mig an dagen i långsam takt.
Vilka härliga bilder Chakra och Majlar, stort vatten, sprakande höstfärger och ljuvligt blå himmel!
Har ni sett att vi fått en ny bild på "chefen"
att njuta av också? 
#6 #7
Tack säger "chefen" och niger fint.
Oj det har jag missat,superfin Gunilla 
Go'Morron alla och tack för helt ljuvliga bilder igen! 
Somnade tidigt igår men vaknade vid halv ett och kunde inte somna om igen förrän kl 6 i morse - sä känner mig groggy.
Blev bjuden på mus inatt igen - men denna gång en levande mus… Som lyckades smita undan - inomhus!
Katten gav upp och jag med till slut - ingen av oss lyckades hitta den… Jag hoppas att den hittat nå'n liten väg ut igen…! I ett gammalt dragigt hus finns det nog vägar som leder ut… Ska fortsätta att leta idag, vill ju inte att den ska gömma sig under golvplankor eller nå't…
Ska försöka få fart på huv'et nu… det känns trööögt…
Ha en fin dag allihop! Hela da'n! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#9 #11
Taack!
#7 jaa, även dom grå dagarna ju har sin charm tänkte jag på när jag fotade, men mest glad blir jag iallafall när jag får titta på träd som ser ut som ditt Indiania
. Tack för vacker bild.
Hoppas du kvicknat till nu Andina, det tar på att ha nattpasset
.
#13 Ja våra träd är underbara att se på och har mycket att lära oss. 
Ner med fötterna i jorden och stå emot alla stormar och börja om på nytt!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "