Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 578 ggr
zzzoder
0

En fundering kring healing...

Jag har funderat lite grann…

Efter att jag för drygt 3 veckor sedan fick min första healing och blivit mer eller mindre såld på det så funderar jag nu lite över healing.. vad det innebär och vilka som kan få det…

Som jag förstår det så får jag igång mina energier med hjälp av healing.. då till min fråga.. Mina anhöriga och vänner som gått över till andevärlden, de behöver ju en hel del energi för att kunna klara av att visa olika tecken.. Går det att skicka healing till en ande-person för att de ska få upp deras energi, eller måste det vara en fysisk person?

Idiotförklara mig inte nu :) jag är helt seriös i min fråga och jag känner att det är viktigt för mig med ett svar.

[GunillaF]
0

Jag har aldrig varit kanal för de helande energierna till någon i andevärlden, men visst borde det gå. Inte för att jag vet om de behöver det men som sagt, det borde gå.

wellma
0

Absolut att vi kan sända även den vägen,min guide och jag ger varandra healing ofta och dom som oss behöver påfyllning ibland och som oss mår dom också bra av healing.

Sen har vi en annan variant,exempelvis om jag gör en husrening och en ande suttit fast då behöver dom massor av rent ljus så där sänder jag direkt healing när jag påbörjar arbetet.

Andina
0

Jag säger som Gunilla. Vi kan nog skicka healingenergier till dem i andevärlden också, men jag är tveksam till om de behöver det. :) 
Och jag är tveksam till om det skulle 'hjälpa' dem att visa sig med hjälp av olika tecken…

Men det är en lite kul och intressant fråga! Kanske ska frågan skickas till dem i andevärlden istället - de borde kunna svara på den bättre (än jag).

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

Jag tycker också att det här är ett intressant spörsmål Zzzoder, som är värt att undersöka vidare av oss. Wellma ger ju en intressant vinkel. Så jag tycker som Andina att frågan ska dryftas med dom som finns i "andevärlden" också.

Och här på Healing är det ju en varm och trygg atmosfär, det hoppas jag du har märkt och kan vila i du också. Det är väl så det brukar fungera, dom man är trygg med vågar man dryfta knepiga spörsmål med Kyss!

Andina
1

Aha, vad kul, jag såg inte Wellmas inlägg tidigare (vi skrev samtidigt). Intressant, Wellma! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

zzzoder
0

Tack så mycket för er respons!

Ja, det här forumet känns verkligen lättsamt och vamt att vara i.

Wellma,

Märker du någon speciell respons från din guide efter att du skickat healing? eller blir det "bara" en känsla av välbehag för din del?