Healing iFokus

Healing

Läst 656 ggr
[GunillaF]
3

God morgon 2:a Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Upp och hoppa!

Vad dagen bjuder på för väder är svårt att se ännu eftersom att dimman inte lättat ännu. Det blir en överraskning.

Dagen medför jobb och i kväll födelsedagsfirande av två personer.

Ha en bra Tisdag!Glad

nicke56
0

God morgon Gunilla! Här är det en som är vaken redan. Kaffet redan urdrucket. Vädret blir en överraskning. Födelsedagsfirande är trevligt att fara på. Grattis till dom som fyller årGlad

Andina
0

Go'Morron Gunilla o Nicke! Och Go'Morron alla andra som tittar in här idag!

Häftigt "stenbygge"! Det är nog tur att de lagt ett "landmärke" där så att man inte faller ner för stupet. Glad

Vädret ser lite grådaskigt ut här, än så länge - hur det kommer at se ut under dagen får bli en överraskning här också. ;)
Ska kasta mig in i lite jobb och reda-ut-sysslor idag igen - så jag får hålla koll på vädret genom fönstret.

Kul med födelsedagsfira, Gunilla!

Fira in en fin dag, ni också, allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

wellma
0

God Morgon !

Häftig bild Gunilla och ha trevligt födelsedagsfirande.Uppehåll här men lite mysko moln så kan hända bjuder dom på regn under dagen.

Ha en fin dag alla Glad

frodig
0

Godmorgon!

Morgonen här har bjudit på återhämtad kramt och träning

Nu sitter jag här med frukosten och bilden visar på blandningen av intryck där ute. Kul med stenbygget du bjuder på Gunilla. Ha det så trevligt med födelsedagskalasen Glad.

Det blir lite blandad kompott här också idag, det mesta utanför väggarna.

Kram på er och gör en bra dag Kyss!

majlar
0

God morgon eller förmiddag är det nog nu. Tjusig stenhög du har där Gunilla.

Är lite stel idag efter vattengympan igår. Men oj vad skönt det var. Fantstiskt vad lätt man blir i vattnet. Och Tung när man ska gå upp.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Godförmiddag alla!

Fint stenbygge Gunilla GladHär regnar det för tillfället men promenad blir det i alla fall, har bestämt att jag varje dag skall ut och promenera oavsett väder.

#4 Tycker om ditt löv där på asfalten Frodig!

Ha en bra dag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
0

och ditt underbara lilla barn i trädet gillar jag Indiania Skrattande! Och bra med varjedagpromenad, det gillar jag också. Önskar dig också en riktigt bra dag Glad, och alla andra också förstås!

[GunillaF]
0

Jag skrev för några veckor sedan att jag inte trodde att mina Stockrosor skulle hinna slå ut innan frosten tog dem. Men de hann slå ut!! Skrattande

Indiania
0

#8 Så roligt att de hann slå ut, så fin färg! Skrattande

[GunillaF]
0

#9 Kyss

Toyan
0

God eftermiddag!

Roligt och intressant stenbygge Gunilla, ska det föreställa nåt särskilt? ha det så trevligt med kalasandet!

Så vackra rosorna är.

Vackert med lövet och fin och intressant trädbild också.  Vad  och om stenbygget och trädbilden föreställer något är nog olika beroend på vem av oss som tittarObestämd

En fin fortsättning på dagen önskar jag till er allihopaGlad

[GunillaF]
0

#11 Vet inte om det föreställer något speciellt. Fann det vid Nämforsen för ett par somrar sedan.

wellma
0

Ingen aning om vad det föreställer men fantasin kan se en liten Buddha längst upp men det är fantasin det Skrattande

majlar
0

Härligt att stockrosen hann breda ut sina vackra blad. Så fin.

[Chakra]
0

Härliga bilder! Tack!

God Eftermiddag förresten!Glad

Träd från trädgården.

Indiania
0

#15 Häftigt Chakra det är som träden är på väg att omfamna varandra!Glad

[Chakra]
0

#16 Ja, visst ser det ut så!Glad