God Morgon 1 Oktober
God Morgon i Oktobers månads första dag.
Tänk vad tiden rullar på nyss var det sommar nu är det riktig höst och snart ska det krattas innan snön kommer och sen är det inte långt till Julstöket 
Hoppas ni alla sovit gott och vaknar med ett strålande le'ende även om det är Måndag och många måste gå till sina jobb.
Just nu pysslar jag med lite städ och tvätt och har haft fyra busiga katter som inte vet hur mycket dom skulle hitta på så här på morgonkröken.Fullt ös men nu sa det bara pang och bom dom blev trött och sover lugnt igen.
Ha en fin Måndag alla 

God morgon Wellma & alla ni fina här inne:) Hihi ser framför mig hur katterna lever loppan innan du hunnit vakna, sen lagom tills kaffet och vad du nu "vaknar till av" är intaget så säger dina pälsklingar : "äh, nu är det inte roligt längre, nu är hon ju med på noterna. Vi går och lägger oss" Här är en som inte hatar måndagar. Jag äskar att få ha en hel vecka med jobb & annat liggandes framför mig. Denna vecka blir det långa dagar men å andra sidan kan jag ju sova tills andra börjar jobba:) Denna månads tarotkort var lovande, så jag välkomnar oktober med vidöppna famnen och sinnet. Hoppas ni alla får en fin månad, vecka & dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Hej och godmorgon Wellma och Skogshumblan!
Godmorgon tilll er andra också som droppar in under dagen. Droppar gör det utanför fönstren också, men det var ett stillsamt och skönt regn att promenixa i.
Jobb helgen är avklarad för denna gången och nu är det ledig måndag.. med tecknande och målande
Önskar er alla en fin måndag.

God morgon till er alla!
Här går det undan, full rulle på katterna och Wellma har redan planerat sysslorna nästan fram till Jul, blir fullt sjå att hinna hänga med
Så vackert rore, var är det?
Droppen dripp och drapp här också, men stillsamt..nää, det blåser som bara den.
Nu är det dags att jag gör mig redo att möta världen utanför, får se vad dagen bjuder, förutom jobb.
Ha det gott denna nya måndag
Toyan! I spanien Stället heter Generalife ligger i Granada
God morgon allesammans!
Måndag och jag är på väg till jobbet.
Ha en riktigt bra dag alla!
God morgon. Ska strax köra dottern till skolan och sedan till vårdcentralen för blodprovstagning inför ev behandling av reumatisk sjukdom. Känns lite olustigt i magen…… Hoppas ju att det inte ska vara reumatiskt, samtidigt som det ändå känns "bra" eftersom det finns hjälp att få mot denna envetna smärta. Eftermiddagen tillbringar jag på kyrkogården för minnesstund vid urnsättning, så denna dag känns lite tung….
Läslusen! Här kommer en flygande styrke tanke kram till dig
. Fånga om du vill ha.
God morgon alla.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Go'Morron i tråden!
Tack för härliga bilder! Granadabilden lockar…
Här väntar en grå och regnig måndag. Ja, nog har hösten kommit allt… Nu håller jag bara tummarna för att vinterkylan dröjer och inte vill hitta hit alls… ;)
Skickar över pepp- och styrkebubblor till dig också, Läslusen! Och jag hoppas du får bukt med din värk nu! Lycka till på minnesstunden, även om det är tungt, så brukar det kännas fint samtidigt, jag hoppas det känns så för dig också.
Ha en fin dag allihop! Hela da'n! 
Årets sista solros som kämpar tappert..
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon och tack för all sol ni delar med er av i era bilder och sinnen! Som den där lilla söta, gula i din bild Indiania
, men även alla ni andras.
Läslusen! Jag önskar dig också en vacker stund idag, som ger sorgen och saknaden efter den som vandrat vidare flera vingar att färdas på. Kram på dig!
Tack för alla omtankar! Dagen har avlöpt så bra den kunde efter förutsättningarna… Det var en fin stund i ösregnet vid gravsättningen och efteråt satt vi och fikade och pratade. Blodprovet får jag svar på när jag ska till läkaren igen i slutet av månaden… Återigen tack för era omtankar och för att ni finns!