Intressant TV program
#0 Maribell jag såg det programmet och tyckte mycket om det, hoppas fler ser det! Detta med ndu upplevelser är fascinerande.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Väldigt bra att man visar sånt här - ju fler som får se - ju fler får ju chans att tänka efter & få en aha-upplevelse.
En väldig trygghet att veta att detta livet bara e en period i ett mycket större skeende. 
/L
Härligt. 
Tack för tipset Maribell,det blir kaffekoppen i morgonbitti och njuta av deras berättelser och upplevelser 
Jag såg också detta program och det är lika intressant varje gång när man hör människor berätta om sina NDU-upplevelser. Och lika intressant är det, tycker jag, när man hör hur upplevelserna har påverkat dem och många gånger förändrat dem och deras inställning till livet.
Tack Maribell! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack från mig också Maribell
! Jag har just tittat på programmet och håller med er andra att det är bra.
Och liksom du säger Andina, intressant just det här hur det kan förändra livet totalt.
Jag kommer att tänka på Göran Grip och hans bok om nära döden upplevelser. Det var nog bland det första jag läste i ämnet. Jag vet inte om jag skulle uppskatta den idag, men då gjorde jag det.
Är det någon här som läst den på senare tid?
Den heter Allting finns.
http://www.manpocket.se/Bocker/Bokpresentationssida/?isbn=9789176431832
#6 - Jag läste den när den var nyutkommen - och jag tyckte mycket om den då också. Jag gillade hur han, som arbetande inom (läkar-) 'vetenskapen' och skeptiskt inställd till allt som hade med det 'övernaturliga' att göra, fick sig en hel del tankeställare av sina upplevelser som han inte kunde avfärda.
På den tiden höll han lite föredrag runt om i landet om sina upplevelser och sin bok - så jag var på ett av dem också. Det var lika kul.
Men, på senare tid har jag inte läst den nej… ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#6 Jag har läst boken för många år sedan och var också och lyssnade på ett föredrag av Göran Grip.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Ja, jag var också på föredrag av honom då när boken var ny.
Jag googlade och hittade den här föreläsningen för den som är intresserad. Det är i Stockholm den 21 november för den som finns där i krokarna.