God Morgon 28/9
God Morgon på er allesamman 
En mörk kylig morgon med regn som står som spön i backen,en brasa i kakelugnen lite tända ljus och gott kaffe njuter jag av.
Tror nåt förkylt är på G,har fått mycket healeing en tid nu och nu sätter utrensningar igång,ena stunden gråt andra skratt och vad härligt det är med alla känslor som får bubbla upp som frgör både själ och sinne.Ibland behöver man "städa" sig själv litegrann.
Ha en underbart skön Fredag när ni vaknar 

God morgon Wellma och alla andra som tittar in här!
Här är det dimmigt, så det verkar bli en gråtrist dag.
Ska snart i väg och jobba sen är det två dagars ledighet, det känns skönt.
Ha en riktigt fin Fredag allesammans
God morgon världen och alla goa här inne
Just precis i detta nu tittar solen fram…ovanligt tycker jag då det regnat i evigheter. Skönt att fredagen är här. Känner mig trött!
Städa sig själv skriver du - jo det kan man väl säg att det är det som pågår i en själv. Problemet är att det har städats så pass att man inte hittar något igen. Kaoset som uppstod - alla saker ska på plats igen och man hittar inte allt.
Ha en go fredag så hörs vi och "ses"
Kram alla
Lena
lenjon!!
Så klart att "man" inte hittar allt igen. Det är ju liksom bortstädat, Känslorna kanske har möblerats om i kroppen. De kanske har omvandlats och blivit någonting annorlunda, just för att inte ta plats.
Kanske inte allt ska ställas på plats igen, kanske är det så att "städningen" lämnat ett tomt utrymme för att fyllas på med annat och nytt och att det tomma utrymmet ger en känsla av obehag eftersom den inte riktigt käns igen. Det kan ju bli lite främmande och ovant.
Bara lite tankar som dina ord väckte i mig. Kram
Go'Morron allihop!
Här regnar det igen, som det gjort hur länge som helst nu. Såg att snön kommer att hitta till norra Sverige idag… hua… då är vintern på väg! Jag hade hoppats på att den skulle missa oss helt i år. Fast jag får va' glad att det i alla fall är 10 plussisar idag! 
Städa ur för att ge plats för nytt - det behöver vi alla göra emellanåt tror jag. Jag skulle nog behöva göra det här hemma också, städa ut en massa i huset. Fast jag gör det 'egentligen' - men väldigt alldeles för långsamt… Det inre städas ut lite pö om pö också…
Ska idag försöka varva datorjobb med "social samvaro" med besöket här hemma. Tror det blir mest av den 'sociala biten'.
Ha en fin och mysig fredag allihop! 
Tack för fin bild, som vanligt, Rore!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla här inne!
Här regnar det idag igen,önskar att solen kommer att visa sig snart,Det är så trist med gråa dagar. Men detär lite milt iallafall 12 +.Suttit ute och druckit mitt Te med nässelpulver och njutit av min nyinköpta klöverblomma ,där min lilla ängel får bo ..önskar er en bra Fredag
Tag vara på ditt liv,det går inte i repris
Godmorgon Rara Vänner!
Så bra att du kan tända en brasa i kakelugnen Wellma så att du är snäll mot dig när den inre städningen är i full gång.
Jag ser ibland ett dammsugarmunstycke som suger upp skräpet inom mig och sen omvandlas påsinnehållet till vackra blommor, eller nått annat vackert.
Jag önskar mig en kakelugn föresten
, och en vedspis när jag ändå önskar
.
Det låter gott med ledighelg Nicke, och som ett litet lovande tecken får du en solglimt hos dig Lenjon.
Det känns fint med bilderna och tankeställarna ni målar upp omkring det inre arbetet. Kloka ord från dig Rore och tack för läcker Spira.
Ha en god dag allesammans!
Godmorgon Andina och Anise! Tänk att du kan sitta ute och dricka te Anise, så härligt. Här är det alltför blöttgrått för att det ska locka. Rar ängel
!
Visst går det lite långsamt ibland Andina, det tycker jag också, men då tröstar jag mig med att jag iallafall håller på
. Ha det gott med ditt besök, sånt ska man ju verkligen ta vara på.

God morgon!
Kloka ord och fina bilder, tack för det
Rensning både ut och invändigt är jobbigt och smärtsamt, får ta den tid som krävs.
# 7 Vilken bra affirmation frodig.
Inget regn ännu men gråmulet och 11 grader. Är ledig och ska vara hundvakt idag, myys
Ha en fin fredag allihopa!
God förmiddag alla!
Här är det strålande sol i dag!
Tack för fina bilder och kloka ord!
Ha en bra dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag!
Kikar in i all hast för att önska er en riktigt bra Fredag!
Nu är det dax för förmiddagskaffe!
#13 Ha en härlig helg Gunilla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "