Sökande. Vad söker du?
Så fint du skriver rore. Och vacker tavla också.
Vad jag söker?! Måste fundera på det.
Åååå jag vet precis vad jag söker…mycket!
Ni ger en stor del men det vet ni ju redan…
Vackra ord, tar till mig dem
Kram
Härliga tankar och ord som alltid rore 
Jag har nog funnit det jag söker men kan önska att balansen kunde vara på plats för alltid och inte reta gallfeber på mig ibland,så är det något så söker jag ändå mer balans för vissa dagar då käns det som den flytt sin lilla kos för att nästa vara i toppform.Så balanserad balans om man kan uttrycka det så.
Fina ord Rore.
Så är det allt 
Skrev i #1 att jag skulle fundera…. Det "enda" jag söker är kunskap och ännu mer kunskap. Är nyfiken på det mesta och speciellt inom den andliga biten och allt som finns omkring det.
Tack Gunilla, Lenjon, wellma och andres.
JA Gunilla. Den andliga kunskapen är ju en ständigt växande process som räcker för hela livet, i alla fall som jag ser det, och så otroligt spännande också
Får nog hålla med Gunilla där att andlig kunskap söker man hela tiden och det är verkligen en källa som aldrig sinar ut utan det finns ständigt nytt att lära och ta in så när man tänker efter är det nog mycket man söker och blir aldrig helt fullärd 
Tack Rore för dina vackra tankar och din målning som ger en bild av dina ord!
Många är vi nog som kan känna igen oss, i nuet eller i det som har varit, i dina ord.
Sökandet efter mer tror jag vi alla har inom oss också - d v s nyfikenheten. Ju fler rädslor vi lyckas släppa för att ge plats åt ljuset, desto mer vaknar nyfikenheten på nytt. Ständig (personlig) utvekcling!
Tack Rore! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina!
Tack Rore för underbara ord och målning!
Jag söker djupt inom mig så att bitarna skall falla på plats. Lite av livets pussel kanske jag kan kalla det.
#8 Så sant det du skriver om rädsla! Alla vill vi ju komma längre in i ljuset!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack själv Indiania. Livets pussel låter fint
Å rore, vad vackert! Är det din målning också? Söker, jag tror man är på ständigt sökande. Så fort man möter en ny människa så bär den med nya tankar och idéer vilket innebär att vi sätter igång "vårt sökande", för att lära mer. Tack igen för de fina orden!
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack Rore för din fråga, och tack för dina vackra ord omkring ditt sökande.
Jag uppskattar er andras formuleringar runt ert sökande också, och jag ler igenkännande.
Varje dag, varje nytt "tillfälle" tittar jag nyfiket in i mig själv och undrar vad nytt jag ska upptäcka, vilken ny insikt som ligger där serverad - inom mig, överallt omkring mig, hos var och en jag möter, i all oändlighet.
Jag är så tacksam för att jag får en dag till, och en dag till, och kanske en dag till, att leva min dröm, och tänja gränsen ytterligare en bit.
Tack Rore för att du påminner mig om detta, och tack alla ni andra också för att ni påminner mig hela tiden genom ert sätt att vara
!
Målningen är underbar!
Tack goa frodig!
#12 Fjäril,, jag såg dig inte förän nu *förlåt*
Jo, visst är det ett evigt pågående projekt detta sökande :) det tar liksom aldrig slut ;)
Jo, den målningen är min!
Sajtvärd på Övernaturligt