Healing iFokus

Healing

Läst 754 ggr
Lynxx
0

Mor'n to 27/9 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

Igår fick ja initieringen/uppdateringen i Vit Tids Healing - får väl se om det gör ngn skillnad framöver ;-)

Idag ska ja nog ut o kolla om ja kan finna ett bra träd till mina katter att vässa klorna & klättra i (istället för soffan).

Ha de!

/L

[Chakra]
0

Godmorgon Lynxx och ni som kommer in senare….

Nu är det snart 1 oktober och höstdeppet har satt inGlad Jag tycker så mycket om hösten, men det känns inte riktigt bra just nu. Blir så påverkad av andra människor och har svårt att hålla min egen energi. 

Får försöka peppa mig och göra nåt riktigt roligt!

[rore]
0

God morgon i tråden!

Du får gärna berätta mer när och om du känner någon skillnad Lynxx. JAg är ju aningen nyfiken*

Chakra! Vacker bild du bjuder på.. och det är lätt att tyngas ner när även vädret blir grått och trist. *Kramar om dig i tanken*

Jag vaknade i natt av att jag skrattade så gott och hjärtligt att magen värkte,, men kan inte minnas vad det var jag drömde.

Nu ska det bli gott med kaffe och macka.

En fin torsdag hoppas jag vi alla fårKyss

[Chakra]
0

#2Kyss Det trädet vill jag krypa in i….hur det nu ska gå tillGlad

Skogshumblan
0

God morgon! Lynx hoppas du hittar något som faller katterna i smak. Chackra förstår vad du menar. Hoppas du kan hitta ett sätt att skydda dig Rore, smaklig måltid! Själv mår jag så gott. Har snart jobbat min första vecka och trivs så bra. Skolgården har en egen stor skogsdunge där barnen kan vara och leka. Det är en sådan härlig känsla att gå där i skogen och tanka på energi, höra barnen leka och bara njuta! Hoppas ni alla får en härlig dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
0

God morgon på er alla!

Tack för härliga bilder i tråden.

I natt har det regnat så inni norden. Det är lite småmysigt att ligga och lyssna på smattret mot fönsterrutorna. Har sovit gott och vaknar med ett leende på läpparna.

Ha en riktigt bra dag vad ni än ska göra.Glad

wellma
0

God Morgon i tråden Glad

Ni bjuder alltid på så fina bilder och jag kommer mig inte för att fota fast jag nu äntligen skaffat en kamera,det glöms liksom bort men jag får njuta av era vackra bilder istället och hoppas jag får lilla rumpen ur och plåta lite framöver.

Vilken go katt Lynxx och hoppas du hittar ett bra träd.Höstdeppen ja det är många som känner den men jag lyser alltid upp på hösten men tror många påverkas av att det blir en mörkare årstid.

Skratt,ja men visst är det finurligt man vaknar och antingen skrattar eller gråter rore och inte minns man vad man drömt.Vaknande härom morgonen och stortjöt men har ingen aning om vad jag haft för mig för tok i drömmarnas land men bölade det gjorde jag Skrattande

Ha en fin fin dag allihop Cool

Toyan
0

God morgon!

Tack för fina bilder på katter, frukter, träd och svamparGlad

Hoppas du hittar något som hjälper dig att må bättre Chakra. För egen del tycker jag sommaren är jobbigare.

Kanske någon berättade en rolig historia för dig rore,härligt att vakna av skrattGlad

Här har regnat i natt och jag har sovit gott, nu tittar solen fram, det är lite blåsigt och 10 grader.

Ha en fin dag allihopa!!

majlar
0

God morgon alla.

Söt svart katt. Min väninna tog hem en katt som var övergiven. När hon hade lämnat den själv första gången så hade den rivit sönder hela bakstycket på en ny skinnsoffa. Den kom på hur lätt det var att vässa klorna i det mjuka skinnet.

Jag förestlällde mig när hon berättade, hur katten hade hoppat upp och sedan kasat ner för ryggen på soffan. Det var lite komiskt i det hela. Hon fick köpa en ny soffa sen.

Fina bilder och färger.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

frodig
0

Godmorgon allesammans!

Vilken rar filmsnutt på katten och delfinerna du bjuder på Lynxx, ett gott samarbete dom emellan så att inte katten trillar i vattnet Glad.

Och tack för mera fina bilder Chakra och Gunilla, och Rore en sån kyrklig portal skulle jag också vilja testa att krypa in i.

Visst kan det vara "knixigt" att balansera andras energier Chakra. Du som har så mycket vackert omkring dig, som du också ser och delar med dig av till oss. Och du skapar ju så mycket vackert med det du har, som äppel och blomarrangemanget på din bild. Jag önskar dig verkligen att vara i den fina kraften, och observera dom andras energier men inte ta in dem i dig. (Jag vet ju att det är "trixigare" att få till det om det handlar om människor som står en nära känslomässigt).

Ha nu en fin dag allesammans. Och du Skogshumblan, jag riktigt ser framför mig hur du går där och myser och får göra det du tycker om och är bra på bland barnen Skrattande.

[Chakra]
0

#9 Tack snälla du! Jag kan vara i den fina kraften långa tider, men sen kommer prövningarna….Glad och man kan känna sig skyddslös ibland

frodig
0

#10 ja, nog är det så. Sköt om dig och "skäm bort dig" lite nu Chakra Kyss.

Och det tycker jag vi kan göra lite allihopa Skrattande, hitta nått lite att skämma bort oss med idag Kyss, för det är vi värda eller hur?

[MossQ]
0

Önskar er alla åxå en vacker höstig dag:-)Njuter av alla fina bilder och videon med delfinerna och katten fick mitt hjärta varmare än normalt..

Så otroligt fint och gulligt *suuck*

Indiania
0

Godförmiddag alla!

Nu är det snart dags för 11-kaffe och jag sitter med mitt morgonkaffe,hihi.

Vilka jättefina bilder ni visar, så söt din lilla svartis är Lynnx och din komposition är så fin Chakra.

Vad härligt att vakna utav skratt Rore, det bådar gott och jag bara älskar ditt träd.

Här har det regnat som bara den i går kväll och i natt men nu är det fint väder. Spännande med ditt träd Gunilla och MossQ dina voffsingar är så fina.

Nu skall jag försöka sätta lite fart här och önskar er alla

En härlig torsdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'¨Morron allihop!

Och tack, tack, tack för helt ljuvliga bilder! På träd, blomster och djurvänner - mumma för ögonen!

Tänk att få vakna bubblande av skratt! Vilken början på dagen du fick Rore!

Chakra, jag hoppas att höstdeppen vänder till höstmys alldeles snart! Det är jobbigt när känslorna far iväg åt fel håll. Kan rekommendera D3 vitamin (i högdoser, ca 6000-8000 IE om dagen ett bra tag, se'n kan man minska ner till 4000-6000 IE). Säsongsdepp hör ju ofta ihop med hormonsystemet - som får hjälp till balans av D3-vitamin.

Regn har vi haft 'hur länge som helst' nu, även idag. Men solen glimtade till här en liten stund nu under morgonen… men det ser ut för att finnas risk för mer regn nu igen.

Ska slänga mig över jobb o pyssel som måste fixas innan kvällningen då jag får "huset fullt" av folk igen.

Ha en fin dag på er allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
0

Frodig ja du det är en sådan välsignelse att få vara bland dessa underbara barn och vuxna. Och hur många skolgårdar idag har stora lekområden OCH en skogsdunge på ca 4-6 villatomters storlek att ha för lek & lektion?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
0

drömläge Skogshumblan Glad.

Bra att du snackar D-vitaminer Andina. Jag blir orolig att jag tjatar när jag ofta tar upp det i såna här sammanhang, men gott att vi är flera som vill sprida kunskapen. Tack Andina Glad. Och visst vet du D3-vitaminets betydelse Chakra eller hur Glad!

Andina
0

Jag är nog lite tjatig när det gäller det också - men, det kostar jag på mig, för det är ingen underdrift att det har en STOR betydelse för oss!

För den som är nyfiken på D3 så kan ni titta på dessa videor!

En på svenska - med Mats Humble

En på lättförståelig engelska - m Gabriele Stähler. (i princip samma information som den på svenska)

De är på en timma vardera - men väl värda att titta igenom! Man inser snabbt hur STOR betydelse D3-vitaminet har för oss människor!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
0

#14 och #16 Tack! Missade detta, och har nästan aldrig ätit några vitaminer, men ska läsa mer och testa senGlad

frodig
0

Bra Chakra Skrattande *jag står här och ler glatt* och hejar på!

Lynxx
0

En unge i skogen är bättre än tio i…elr nått sånt ;-)

---

#2 - Ja vi får se om det händer ngt :-) Den som skickade e ju lärare i VTH & hon har iaf märkt skillnad efter att hon fick initieringen.

Saker & ting har blivit "klarare". Hon har blivit mindre uppvarvad & tar mer tid till att analysera, innan hon tar ett beslut. Hon kan uppfatta saker som att: när ngn ringer - så vet hon redan vad & kan tala om att hon redan vet dennes ärende etc. etc. Mbl e gammalmodigt!

Medd från andra sidan går fram tydligare när hon healar ngn.

Nu e ju hon betydligt mer medial än jag (nybörjare) - så vad jag kan tänkas å ut av det "vete gudarna" - om man säger så. ;-)

---

Den healer jag går hos nu - sa senast, att denna höst kommer att bli händelserik för mig. Så…med detta & om Allhealing i tråden om:

PROVA PÅ: ABC - Alignment By Choice

…kommer åt att tränga in i min tjocka skalle - så kanske det lossnar en del - för det har "gått i stå" för mig ett bra tag nu.

Bara det att jag nu fick ett väldigt behov av att/& skaffat katt(er) - e ju ett framsteg för mig :-)

/L

frodig
0

Men åh va dom ser fina och goa ut dina katter Lynxx Glad, det är ett underbart sällskap att ha katter omkring sig. Bra val av dig tycker jag Kyss!

frodig
0

Flört och bra val av sofföverdrag så att dom syns ordentligt, Cool!!

Lynxx
0

Jepp - så blev man utan plats i soffan då ;-) Skrattande

/L