Healing iFokus

Healing

Läst 1016 ggr
[rore]
1

26:e september - onsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon i tråden!

Uppe med tuppen trots ledig dag. Påtåren inväntas på att få bli upphälld. Ser ut som att det har regnat i natt då backen är aningen blöt.

nicke56
0

God morgon rore och alla andra som tittar in!

Har druckit mitt kaffe redan och ska snart göra mig i ordning och gå till jobbet. Hoppas att ni alla får en bra Onsdag vad ni än ska hitta på att göraGlad

Andina
0

Go'Morron Rore! Go'Morron Nicke! Och Go'Morron alla andra som tittar in idag!

Vilken härlig bild, Rore, jag älskar Trollska träd och stubbar! Kyss

Regnet strilar men det känns inte riktigt lika kallt som de två senaste dagarna, så jag hoppas det blir en fin dag ändå! Fast jag ska ju sitta framför datorn o jobba idag, så det gör inte så mycket om det blir en regnig dag heller.

Hoppas ni får en fin dag också allihop! Glad

Påtårdax här också!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

Go'morron rore, nicke,Andina och alla som tittar in.

Regn, blåst och 9 grader här. Sitter med en mugg uppiggande kaffe, som nicke ska jag strax göra mig klar för dagens jobb.

Ha en fin onsdag allihopaGlad

[GunillaF]
0

God morgon på er.

Härlig bild rore!

Oj vad ni är uppe tidigt. Har sovit en stund längre jag, men är strax klar att bege mig till dagens uppgifter jag också.

Ha en fin dag!Glad

wellma
0

God Morgon !

Å en härlig trolsk bild rore.Regn och rusk här också men regn är underbart under höstmånaderna.

Mer kaffe på G och en dag som jag inte vet riktigt vad göra med men det kommer och en promenad i regnet står på schemat.

Ha en alla tiders dag på er Glad

[Chakra]
0

Godmorgon!

#0 Härlig bild!
Tänker vara lat idag! Glad

lenjon1
0

God morgon alla goa vänner

Sitter på jobbet med kaffekopp och dator alldeles ensam, än så länge. Skönt med den tystnaden. För snart fylls det av ett gäng högstadieelever och då är det slut på fridenTungan ute

Det verkar som det regnar lite överallt i det här landet. Just nu uppehåll men…

Ha en go dag så ses vi i trådarna under kvällen

Kram till alla

Lena

Elpida
0

God morgon!

En kaffetår är nog precis vad jag ska ha, sen tror jag att jag kryper upp i soffan och kör en meditation!

Önskar er en alldeles ljuvlig onsdag - och vädret struntar vi väl i va? Vi plockar fram den inre glöden och solen!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[rore]
0

SÅ gör vi Elpida. Det är tur att den alltid finns tillgängligKyss

frodig
2

Godmorgon på er allesammans Glad!

Vilka härliga stubbar, stenar och rötter ni bjuder på Rore och Chakra. Gissar att du har en särskilt lågflygande fågelsort hos dig Chakra Flört.

Påtåren utdrucken här. En meditation i soffan Elpida låter ju härligt, och lämpligt när det regnar och står i där ute.

Jag ska ta en tur till tvättstugan sen sätter jag igång med morgonträningen och i den ingår även meditation så jag får mig också en dos.

Jag tänker träffa en trevlig vän och ta en fika tillsammans senare idag. Det är också sånt som passar bra regniga dagar.

Ta hand om er idag kära vänner Kyss!

[rore]
1

Nä men,, tänk att det ska jag också göra senare idag Frodig.Glad Hoppas vi får trevligtFlört

[GunillaF]
0

#10  och #11 Eftersom det inte finns någon Gilla-knapp så blir det "Bra inläggknappen"  man får använda när man tycker om något och jag gillar att ni ska på fikaträff idag!Skrattande

[rore]
0

Glad,, Aha! så kan man ju göra. Tack för det GunillaGlad

Indiania
0

Hej i tråden!

Härliga bilder Rore och Chakra Glad

Efter sovmorgon och en läng njutbar frukost är jag redo att möta dagen.

Här är det uppehåll i dag men i går regnade det på promenaden.

#10 ha det mysigt på fikat med din vän i dag Frodiig och trevlig dag till er alla!

Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
0

#10SkrattandeHos mig kryper dom på markenSkrattandeDu är väl för härlig!
Det är gamla holkar som ramlat ner som jag arrangerade i stenröset.

Ha en riktigt fin fikastund idag!

majlar
0

Go förmiddag alla. Just hemkommen efter en skön skogspromenad med en skitig hund, som ska hoppa i varenda vattenpöl.

Ha det fint med allt ni tänker göra idag.

frodig
0

Just det där Majlar undrar jag hur jag ska klara. Jag kan nämligen ana att det kanske kommer in en hund i mitt liv om några år. Och hur sjutton ska jag då kunna stå ut med en blöt och lortig hund titt som tätt, jag som älskar att gå i skog och mark, och förmodligen den hunden också Tungan ute.

Förlåt alla ni underbara hundar, och alla ni härliga hundägare Skäms, men jag har verkligen funderat på det här.

Så hur gör ni? Jag gissar att när man älskar sin hund så är man mera tolerant än när man inte ens har träffat den ännu Flört.

Okej Chakra. Nu ska jag börja spana efter krypfåglar. Kanske finns dom här hos mig också Skrattande!

Jag ska ha det gott med fikavännen i eftermiddag Chakra, Gunilla, Rore och Indiania. Och tänk om vi vore på samma ställe allihopa idag, vilket surrande och pratande det skulle bli Glad!

[rore]
0

Ja jösses det vore ju himla skojsigtGlad