God morgon 24:e September
Godmorgon Gunilla och ni andra som snart tassar in. Här skiner solen också, himlen är blå och naturen byter färg. Mmm ljuvliga tider. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

God morgon!
Mmm..så goda äpplena ser ut Gunilla.
Ingen frost här ännu, sol, och hög luft, en vacker morgon
Nu ska jag till jobbet.
Ha det gott alla härliga healers!
God morgon gott folk.
Fint väder här idag. Solen skiner och det är blått på himlen.
Skall dra till jobbet nu.
Ha en mkt fin dag.
Godmorgon alla!
Strålande sol och en blå himmel här också!
Ha en härlig start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Vilka underbara bilder! Är det du som sitter bakom hästen, Frodig? Härligt ser det ut i alla fall - påminner mig lite om min barndoms somrar.
Har sedan mars-april tagit hand om en livrädd o skygg 'hittekatt' och försökt att hitta någon ägare till honom. Igår lyckades jag äntligen hitta ägarna till katten efter att ha lekt detektiv hela da'n igen (många timmar nästan dagligen har gått åt till detta deckarjobb)! Och idag skall de få återförenas!
Det blir en känslosam dag för dem, alldeles säkert. Lika säkert är det att det blir en känslosam dag för mig också. Jag kommer att sakna honom mycket… vi har sakta men säkert byggt upp en tillit. Men jag är så lycklig för kattens och ägarnas skull! ¨
Soligt - och kallt… men ingen frost ännu, tack och lov!
Jag säger Hej svejs, och ha en fin dag! Nu skuttar jag vidare till en massa göromål! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God förmiddag! Så vackra bilder ni bjuder! Blir så sugen på att smaka det där äpplet och sniffa varm härlig häst! Är det inte härligt hur sinnena går igång på bilder? Här är en ljuvlig höstdag med sol. Känns så fint att få sol igen. Doteras förskola ska ha fotografering idag så de blir säkert fina kort tagna ute idag! Har ett par timmar för mig själv innan barnen kommer hem. Ska njuta och förbereda mig inför jobbet i morgon. Hoppas ni alla har en fin dag. Om någon av er har kontakt med Wellma så hälsa från mig. Saknar henne i trådarna här:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#7 Jag har sett någonstans i någon tråd att wellma är bortrest en tid.
Jo jag vet att hon är iväg tills jul men tänkte att någon av oss kanske har lite mejlkontakt:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Kikar in framåt kvällen och ser fina bilder…
#6 Tänk att du hittat ägaren till hittekatten
Trött med avslappnad nu efter helgjobbet!
#6 Vad go du är som varit detektiv och hittat ägaren till hittekattan, tänk vad glada de skall bli! 

" Var nära naturen - var när dig själv "
God kväll på er vänner…
Frost säger du Gunilla - Brr, är inte det lite för tidigt? Här i södra delen av landet är det ju det iaf…
En dag som gått i ett…timmarna bara rusar.
Distanshealing både i kväll och i morgon kväll. Så härligt att ni underbara människor finns i mitt liv även om ni alla finns på distans…
Tycker om….
Kram
Bland allt trevligt ni förmedlat här idag känner jag särskilt för din hittekatt Andina. Du är en go själ som jobbat på att förena dom igen, och tänk att du lyckades
, grattis till det!
Det är inte jag som sitter på slåttermaskinen bakom hästen, men visst är dom fina. Så såg det ut i min barndom också. Och vi barn fick vara med och räfsa och hässja. Sen när höet skulle in till logen så fick vi också vara med och lassa och trampa
, det var väldigt roligt. Lukten av hö, av häst, och kaffet och saften med vetelängden, det smakade himmelskt
. (Jag drack helst kaffe om jag fick, fastnade för kaffet redan som fyraåring
, men det var med mycket mjölk och två sockerbitar).
#13 En till som började dricka kaffe innan skolåldern. Minns att jag slutade med socker i kaffet när jag var nio år
Visst känner man doften av hö, häst och kaffe; det är inte svårt efter din beskrivning.
#14 hehe, nää kafferänderna går nog aldrig ur en. Men nio år och nej till socker, du var tidigt smart du
.