Healing iFokus

Healing

Läst 938 ggr
smilax
0

Önskar healing

Nu ligger jag här hemma igen och är aldeles yr, skakig och illamående. Som vanligt brukar jag bli det någon gång i månaden. Men till på köpet trycker det som sjutton i bihålorna. Jag väntar på en operation som ska vidga gångarna till bihålorna och hoppas den ska hjälpa.

Men i kväll måste jag iväg till jobbet i alla fall. Vi har föräldramöte med nya förskoleklassföräldrarna och det kan jag bara inte vara borta ifrån. Får vila så mycket jag kan innan jag måste sticka strax efter fem. Men jag lär vara helt färdig när jag kommer hem runt åttatiden.

Finns det några vänliga healers här inne som kan skicka lite ork och läkning till mig inför kvällen eller efter mötet? Är rädd att jag blir hemma i morgon också om jag anstränger mig för mycket på mötet men det känns helt omöjligt att vara hemma från det.

Tack på förhand alla goa människor här inneGlad

storlappen
1

skickar lite hjälp..Glad

[GunillaF]
0

Hej Smilax.

Eftersom du ska iväg till skolan i kväll vill jag inte skicka nu. Du kanske blir yrslig och trött och har svårt att koncetrera dig efter healingen.

Men om du har möjlighet att sitta eller ligga bekvämt o avslappnat klockan 23 ikväl så skickar jag då.

Svara gärna i tråden så jag vet om du kan.Glad

smilax
0

Nu är jag hemma igen. Var tvungen att handla på vägen hem också och prata med arbetskompisar. Känner mig inge vidare så jag ska strax i säng. Gunilla: du får så gärna skicka vid 23-tiden :-), jag tar tacksamt emot. Storlappen: Tack så mycket :-)

Hoppas kroppen orkar bättre i morgon än den gjort idag. Men jag klarade av mötet i alla fall även om jag var yr och illamående. Hoppas det inte var fel av mig att anstränga mig så bara så jag inte blir sämre till i morgon.

[GunillaF]
0

#3 Vi "ses" vid 23-tiden Flört

Andina
0

"Lilla" Smilax, vad jobbigt - jag sänder till dig också senare inatt. Gissar att det blir kring 24-tiden.

Hoppas att du känner dig stabilare och starkare redan imorgon! Var rädd om dig nu!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

smilax
0

Tack Gunilla och Andina:-) Ja jag hoppas också att det går över för den här gången. Vet ju att jag blir så här till och från men det brukar gå över på en dag . Men idag har tröttheten, illamåendet och yrseln suttit kvar och inte velat ge med sig.

smilax
0

Idag kunde jag gå till jobbet i alla fall även om jag vaknade med illamående och lätt yrsel. Blev bättre under dagen men jag bestämde mig för att gå hem och vila efter jobbet och inte gå till sjukgymnasten på träning.

Tack för hjälpen! Nu hoppas jag det går åt rätt håll några dagar så jag inte blir så här på ett tag igen. Har fått tid för operation av bihålorna den 11 oktober också så jag hoppas den delen ska bli bättre ganska snart. :-)

[GunillaF]
0

#7 Illamåendet och yrseln kan bero på utrensningen som sker när du fått healing. Bra att det känns bättre nu!

Vad skomt att du snart ska få din op.Glad

Andina
0

Smilax - jag hoppas att det lättar mer och mer för varje dag nu! Och håller tummarna för en lyckad operation!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

smilax
0

Det blev bättre ett par dagar sen blev jag dålig igen på torsdag kväll och fick vara hemma igår från jobbetGråter. Har haft hysteriskt ont i bihålorna och var till husläkaren igår för att kolla om det var någon bakteriell infektion men det var det inte , troligen virus, så det var bara att gå hem och vila, ta Rinexin och skölja näsan samt använda Nasonex. Har legat däckad idag också men det är lite bättre. Hade nog feber igår men den är borta idag. Men yrsel, värk och trötthet. Blir till att vila i helgen för jag orkar inget annat just nu. Hoppas för allt i världen att operationen hjälper men det är tre veckor kvar till dess.

Men jag orkade ett par dar på jobbet i alla fall och jag gissar att er energi hjälpte till.

Vill någon fylla på med mer healing är jag bara tacksam för jag måste vara okej på måndag så jag kan jobba igen.

Andina
0

Ousch… vad jobbigt du har det Smilax! Värk i bihålorna är ett jiddra gissel och kan vara fruktansvärt jobbigt.

Var nu snäll mot dig själv hela helgen och andas ut alla 'tunga energier' (allt som du inte mår bra utav) och andas in 'lätt energi' från både Kosmos och Moder Jord.

Jag fyller på med healingbubblor till dig sent ikväll!

Håller tummar för att det onda släpper taget om dig snart! och skickar även en stor Kryapådig-kram! Kyss

majlar
0

Har missat denna tråd. Men jag skickar energi och styrka till din situation om du vill. Kram

Henrik93
0

TS# jag brukar får också sådana yrsel och illamående attacker, några gånger i månaden. blir bara oftare  :O

Jag vet hur det är, och ger dig medlidande!

Jag sökte hjälp för att jag trodde det var blodsockret det var fel på. men vården är vrickad nu för tiden dom sade "friska människor får inte diabetes" dom vägrade göra diabetes prov och skulle istället göra blodtrycksmätning o grejjer. så nu vet jag inte vad jag ska göra.

kram!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

smilax
0

Tack Andina:-)

Majlar: Jag tar gärna emot lite energier. Måste ju orka jobba i morgon . Tack för att du erbjuder detta.

Henrik: Stå på dig att de ska kolla vad det är. Har du lågt blodtryck kan man ju bli yr och illamående men det ska inte vara farligt sägs det. Om det var diabetes skulle du nog ha fler symtom men det finns ju andra orsaker som kan ge yrsel och illamående. Kram tillbaka!

Denna kommentar har tagits bort.
majlar
0

Om du kan ta emot runt 21.00 så sänder jag till dig och din situation då. Kram

[Starman]
0

Jag har alltid undrat hur det går till när man "skickar healing".
Det verkar finnas så många olika tekniker. Fungerar alla? Fungerar någon?

smilax
0

Majlar: Det går bra :-)

majlar
0

Bra.

smilax
2

Tack igen!

Idag har jag mått helt okej och klarat av både jobbet och att vara social mot mina föräldrar som var här och fikade. Kände att jag hade mer ork och inte alls lika ont. Nu hoppas jag allt går åt rätt håll.

Tack alla som hjälpt mig!

majlar
0

Härligt. Hoppas det fortsätter så. Kramar.