Prova healing?
Hej!
Den senaste veckan har jag haft en ny period av min ständigt återkommande "deppighet", vilket innebär att jag bara sover, inte går ut ur lägenheten, kanske tittar på tv osv, jag går alltså inte till skolan och orkar inte ta tag i disk, städning och läxor.
Känner mig fortfarande hängig och orkar inte ta tag i någonting, men tog mig dock ut ur lägenheten hela dagen igår för att försöka sysselsätta mig. Allt känns jobbigt mer eller mindre, har många problem och många har jag haft under en längre tid.
Har aldrig provat att ta emot healing men är det något jag borde prova?
Isåfall är jag öppen för att ta emot healing.
Mvh Emma
Det är alltid idé att ta emot healing. Jag tycker resultatet blir bäst ifall mottagaren mediterar eller åtminstone ligger avslappnad och vilar. Drick mycket vatten efteråt och var beredd på att du kan bli lite yr, varm mm under några dagar efteråt. Säkert är det någon som svarar snart, annars kan du vända dig till Spiritualism.ifokus och anmäla dig till "måndagshealingen" (du hittar info längre ner på första sidan, jag har också bett dem nåla fast en tråd i vänstra kanten men det kan ju dröja).
I kväll klockan 22.oo kan jag skicka till dig Sparklingponi, om du har möjlighet att sitta eller ligga bekvämt och ta emot då.
Svara i tråden om du har möjlighet så jag vet.
Jag förstår dig! det finns något som kallas (ungefär) seasonal affection disorder om jag minns rätt, men iaf det är ganska många som får den sortens depression, då det blir mörkare på hösten och våren.
Tänd extra mycket ljus, och ge dig ut i den underbara hösten ändå!:) för det känns mycket bättre då när du får ljus på dig!
Men kom ihåg att vara avslappnad vid healingen!:) det hjälpte mig, nu är jag glad som en kråka!:D
styrke kramar!
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Tack för era svar!
Gunilla: Ja det skulle funka 
Henrik: Okej så det är ungefär det som kallas höstdepression eller nåt?
Kram på er! 
Bra tips du har fått här i tråden, Sparklingponi!
Jag 'hakar gärna på' ikväll vid 22-tiden och sänder lite healing till dig!
Hoppas att de tunga känslorna släpper snart!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag tänker på dig under dagen och hoppas att det vänder snart.
Det är många som känner så där just nu (även om det inte är någon tröst kanske) men det går att vända på det.
Kram på dig!
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack Andina och fjäril!
Kramar till er!
Mvh Emma
Precis, som en höst depression! Fast när man väl har det så är det ju inte så lätt att förstå varför man är deprimerad och då blir man ännu mer deprimerad. för man har ju egentligen inget att må dåligt över!
Ljus och kärlek till dig Emma!
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Komplettering till inlägg 1:
Måndagshealingen på spiritualism.ifokus har inte kommit igång, men söndagar via något de kallar Facebook-gruppen. Sök på Ramsbergsgården inne på Facebook.
…eller så ber man om healing härinne
Gunilla: det har jag redan skrivit i inlägg 1 :)