Healing iFokus

Healing

Läst 979 ggr
maribell
2012-09-21 20:37
0

Heala min pappa

Hej!

Va bra att det finns healing i fokus, Gladjag kände att jag behöver ha hjälp med att skicka healing till min pappa.

Jag älskar honom men han har så svårt sätt, som han komunicerar på, så vi kommer inte varandra närmare. Har verkligen försökt, men det har hänt så mycket runt omkring så nu har jag gett upp och ber om hjälp av någon här och av Ärkeängeln Mikael. Jag bad också om hjälp och tände ett lljus och då fick jag bilder av min farmor och farfar. Jag försökte att be dem att ta hand om sin son.

Hoppas ni kan hjälpa mig. Han heter Mats.

tarotlasse
2012-09-21 20:51
1

Kan tyvärr inte hjälpa dig utan att få din pappas tillåtelse till detta.

Man skickat aldrig Healing till ngn som inte vet om det eller inte godkänt det.

Healing kan vara mycket kraftfullt och man kan bli väldigt påvverkad yrslig få ökad puls osv.

Finns dom som har kört bil och blivit så påverkade av healingen så dom varit nära att krocka.

Har hänt att sjukhus personal reagerat på att apparatuturen visat märkliga värden under healing behandlingar.

Så alla måste vara väl informerade om att dom får healing och när vilken tid man ger denna healing.

Lasse

maribell
2012-09-21 21:08
0

Synd att det inte går att skicka healing till någon som behöver det. En del människor förstår inte hur bra det är eller att det finns healing överhuvudtaget, det skulle inte gå att prata om ens. Gråter

tarotlasse
2012-09-21 23:35
1

# ja det kan tyckas vara synd men det har både  med respekt och etik  o att på att inte klampa in i ngn annans persons privatliv för man kan få upp väldigt mycket information om personens privat liv vilket i bland på verkar häslan.

Men sedan så har det med att vissa som fått healing blivit skrämda och blivit fruktansvärt rädda när dom har blivit så påverkade av healing behandlingen vissa tuppar till och med av o hamnar i ett väldigt djupt medvetande under healingen o får panik  o  det finns dom som ringt ambulans och och ett helt onödigt akut besök med betalning för både akut vård o ambulance utryckning.

För healing är ingen banal lek utan den kan vara grymt kraftfull o effektiv och vet man inte om detta o drabbas av detta utan att veta att dom får Healing så kan det var riktigt obehagligt o skrämmande.

Men du kan ha en tanke på att din pappa ska få healing för sin kominikation  men Ande världen kan se ngt som är så mycket viktigare att arbeta med o då göra ngt helt annat en vad du själv tänkt att dom skulle göra.

Så inte alltid man får den effekt som man tänkt sig från början.

Hälsningar Lasse

[Starman]
2012-09-21 23:52
1

Jag antar att det finns dokumentation som kan stödja allt det du just påstod?

[GunillaF]
2012-09-22 00:14
4

#4 Starman. Dina åsikter är inte önskvärda här på healingsajten.

Om du har så mycket emot healing så tycker jag att du ska låta bli att vara härinne!

Du är på besök och får ha vänligheten att acceptera hur det är här och vad vi tror på. I annat fall så vill jag att du har vänligheten att lämna.

Jämför det med att du är inne i någons hem. Ta seden dit du kommer annars får du besöka någon annan.

[Starman]
2012-09-22 00:20
0

På vilket sätt är en fråga en åsikt? Obestämd

[GunillaF]
2012-09-22 00:24
3

#6 Du har varit i andra trådar och lämnat dina "åsikter".

Jag har följt dig på andra sajter…. Tänker inte diskutera med dig och tänker inte låta mig provoceras heller. Bara så att du vet.

Inlägg som inte passar mig, tar jag bort. Utan att ens förklara varför. Det är min sajt och därmed är det mina regler som gäller!

[Starman]
2012-09-22 00:33
0

Ja, heder åt dig åtminstone för att du inte är en hycklare till skillnad från xxxxx på andra xxxxx Det är bra att du uttrycker tydligt att man inte får ha en avvikande åsikt här inne. Hej hej!

/Inlägget är modererat av sajtvärden.

[GunillaF]
2012-09-22 00:34
1

#8 Hejhej!

frodig
2012-09-22 08:21
2

Hej Maribell

Om du vill kan du be om stärkande och stödjande energier till dig själv istället Kyss.

Och till din situation, så att du hittar en väg att nå fram och vara nära och samspelt med din far, med hoppet och önskan lagd i Universums Visa Famn.

Alla positioner vi väljer att stå i går att kliva ur. Vi kan alltid för en stund prova att ta ett steg i en eller annan riktning och därmed få nya intryck som hjälper oss att växa och komma vidare.

Jag önskar dig mycket lycka till Maribell Kyss!

Andina
2012-09-22 09:37
3

Maribell,

Jag tycker du har fått bra råd av Frodig och jag håller med henne helt.

Be om healing till dig själv, för att stärka ditt eget inre. 
Be en bön om hjälp från Universum/Andevärlden/guider/Högre makter e d om hjälp till en bra kommunikation med din far. Precis som du har gjort. De hjälper till och ser efter dig på din resa genom livet.

Sänd din far Kärlek genom dina tankar, kärlekstankar når fram till hans hjärta. Och - Kärlek är healing! ;)

Kanske kan du t o m visa honom din Kärlek till honom - kanske på ett lite 'nytt sätt'. Ge honom en kram helt oförhappandes, tala om när du trivs att vara/prata med honom, att du tycker om det. Lite som, Frodig skriver, ett steg i en lite ny riktning.

Lycka till med att närma dig din far! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

maribell
2012-09-23 14:05
1

Tack för era råd..Glad

#10 Jag väljer att kliva ur situationen och jag kan inte ändra på honom bara mig själv. En dag kanske …..Kyss

#11 Det är bra som du sa att skicka kärlekstankar… det hjälper, tror jag också.

Kyss

frodig
2012-09-23 21:52
1

#12 vet du Maribell, jag känner frid i sinnet när jag läser dina senaste rader, dina val leder dig rätt ska du se, och dina insikter för dig vidare till nya steg. Lita på din inre vägvisare.

Och en dag kanske…. Kyss, kan vara närmare än du tror,

kram på dig!

maribell
2012-09-23 22:00
0

TACK snälla Frodig.

Glad