Healare se hit!!
En fråga,ska vi prova tillsammans att skicka healinghjälp till dom som vill och behöver.Skriv upp er här nedan om intresse finns!
Jag är gärna med och tar emot!
Om jag får önska, vill jag gärna få healing med fokus på mina magproblem. Jag har varit till läkaren och nu senast vid återbesöket, testade vi en annan starkare medicin och om jag inte blir bra av det så kommer det leda till ytterligare undersökningar, som jag fasar för. Så healing tas tacksamt emot till magen :).
#0 Vi brukar försöka "hänga på" varandra och skicka samtidigt i den mån vi har möjlighet. Så det är inte främmande för oss. Men är det så att tiden inte passar alla och någon har möjlighet vid ett annat klockslag och det passar den som vill ha healing, så skickar vi då också.
Den som vill ha healing gör en tråd och frågar och de som har tid och möjlighet svarar och tidpunkter bestäms.
Tillägger att jag hakar på och skickar om tidpunkten är möjlig för mig.
Jag är flexibel vad gäller tidpunkt :)
Då säger vi att vi skickar på fredag kl 20.00.Så får vi se om det går bra

OK!
För din del Storlappen finns en annan sida som kanske kan vara av intresse, där kan du haka på redan ikväll om du kan!
http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/5028af42d3b4fd19f5000461-tisdags-healing-3
Och Gunilla, du är för härlig som ställer upp så mycket som du gör på healing.ifokus :)!!!
Kan jag så hakar jag gärna på och sänder healing på fredag också!
(Kan dock inte säga redan nu om det fungerar för mig.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Är det fler som vill ha?
Jag gör som Andina, noterar tiden på fredan.
Berättar här senare om jag kan. Just nu hemkommen och vet inte hur saker och ting faller på plats ännu.
Så tråkigt med din mage Kameleonten.
Jag nappar på erbjudandet :) Har någonting som stör i kroppen just nu. Inflammationer runt båda tummarnas naglar…på exakt samma ställen! Väldigt märkligt - så jag skulle gärna få lite hjälp för det gör ruskigt ont och spänner som korvskinn runtom. Usch!
Suss gott :)
Vill gärna fá healing!
#13 Det ena kanske inte behöver utesluta det andra Starman.
Nu kanske inte alla kan besöka det du hänvisar till p.ga geografiska avstånd. Men jag är övertygad om att den som kan, har intresse och har möjlighet kommer att närvara.
"13 Jag tror att allt - oavsett tanke eller handling är bra. Alla agerar nog utifrån sin egen bästa förmåga. Jag håller absolut med dig om att man ska göra vad man kan för att göra världen bättre - det är allas vårt ansvar - och det du tänker delta i är en jättefin handling! Men man måste också acceptera att människor är olika. Alla kan inte bemöta världen och dess problematik "rakt på" utan en del försöker att jobba i det tysta utan att för den skull vara passiva.
Hoppas du förstår vad jag menar. Vi måste respektera varandra oavsett vad vi personligen tror eller inte tror på. För oss som tror att vi kan hjälpa varandra genom ex healing så är det på riktigt.
Jag hoppas det går bra i helgen!! All heder åt dig och de som deltar!
Starman var och en får ha sin tro.Dom som skriver upp sig tror på healingens verkan,och det gör jag också
Starman. Nu är det väldigt OT det du vill diskutera. Gör en ny tråd om du vill fortsätta ditt resonemang kring huruvida vi sitter på våra gumpar och gör någon skillnad eller inte.
Mer OT inlägg modereras bort i denna tråd.
@starman: om du inte gillar tanken på healing så kanske du kan se det som 20 minuters avslappnande meditation, vilket är bra för en själv.
Be the change you wish to see in the world!!
Börja från dig själv :)
Jag tar gärna emot healing. Har fått konstaterade inflammatoriska besvär, troligen reumatiska……. Tiden är flexibel i helgen, kan anpassa mig för du/ni har möjlighet :-). Tacksam för att ni finns!!
Har förresten anmält mig till en healingkurs i november, så förhoppningsvis kan jag hjälpa till efter den :-)
Jag är med och sänder nu kl 20.00 till dig Kameleonten
! Ni andra får bekräfta tid först innan
.
Är med om jag fár….
Missade dig Maria6, jag hann stänga av datorn innan ditt inlägg kom. Hoppas Storlappen såg, annars får vi ta en ny tid med dig och dom andra här i tråden.
Äsch, jag hann inte med
. Tack iallfall för erbjudandet, jag hoppas det går en annan dag. Önskar alla givare och tagare en härlig fredagkväll!!
Men oj Healing-mammut, så tråkigt.
Jag kan förmedla en dos kl 23.00 ikväll fredag om du eller någon annan vill ta emot då, men då får ni skriva det här i tråden så jag vet att ni är beredda och sitter eller ligger ner och tar det lugnt
.
Sen kan väl Storlappen gärna komma överens med er för fler tillfällen, och om jag kan så deltar jag också då.
I morgon lördag är en knepig dag för mig så ni vet. Jag är upptagen under dan och ska bära flyttkartonger så jag tror inte jag har så mycket ork kvar att förmedla healing när kvällen kommer.
Oja tack jag skuttar villigt i säng innan 23 :) Tack frodig!!
Tack så mycket frodig!! :)
#29 Okej, Healing-mammut, då "ses" vi 23.00 då
!
#30 Varsågod Kamelleonten
!
#29 Jag hoppas du somnat och sover gott nu Healing-mammuten, och vaknar imorgon och känner att healingen gjorde dig gott
.
Nu ska jag själv knyta ihop säcken och krypa till kojs.
Ha det gott alla Healing-vänner
!
Maria6 fick healing också
#33 va bra Storlappen
!
Tackar sá mycket, sov som en stock! Vad ni är snälla!
#32 Ja faktiskt så sov jag ganska bra. Hade lite ont i kroppen då jag vaknade, men helt ok. Det är något som jobbar inom mig känner jag. Stor kram och tack :))
#36 de låter bra de
!
Påfyllning kanske behövs sen, man ska ju ta det varligt med kroppen och låta den arbeta i sin takt. Så man får ju lyssna in hur den signalerar, men sånt vet du ju redan
.
Något att påminna oss alla om bara.