Healing iFokus

Healing

Läst 497 ggr
[rore]
2012-09-21 07:06
0

21:a september

Hej och Godmorgon på er!

Små kyligt i luften är det där ute, men inget regn ännu :) Sitter här och små ler. Ibland är världen allt bra liten.

Möttes av ett trevligt mail här nu på morgonen. Glad

Önskar er alla en härlig fredag och en trevlig helg!

[Chakra]
2012-09-21 07:21
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon rore och alla som vaknar till liv denna fredagsmorgon!

#0 Vad härligt att möta ett trevligt mailGlad Jag gjorde tvärtom och skrev ett surt mail när jag slog upp min blåSkrattandesen fick jag ångest och skrev "Förlåt, det är jag som är låg idag" Ibland tar den dåliga energin överhanden.

Fredagsmyskväll med tända ljus. Jag brukar ha radion på så jag hör en röst tillFlört

Ha en fin fredag!

[rore]
2012-09-21 07:28
0

Ja Chakra ibland så tar den låga sidan över. Men det är ju tur att "man" är medveten om det och kan be om ursäkt i alla fall. *kram*

[GunillaF]
2012-09-21 07:57
0

God morgon på er!

Tack för fina bilder i tråden.

Fredag och sista arbetsdagen för den här veckan! I kväll kommer raringen och hälsar på. Jag ska försöka få till nått gott som vi kan äta.

Ha en fin Fredag!Glad

majlar
2012-09-21 08:45
0

God morgona alla

Finfina bilder med hösten i.

Det låter så mysigt, lilla raringen. Det var längesedan jag använde mig av dom orden. Kanske t.om för länge sedan.

Lustigt jag skällde också ut en person på mail igår, men ångrade mig senare och ringde upp och bad om ursäkt. Jag brukar inte brusa upp, men det var svårt att hålla emot när jag kände mig lurad och kränkt.

Nå, nu är det en ny dag och man lärde sig kanske lite igår.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Toyan
2012-09-21 08:58
0

God morgon på er allihopa.

Härliga bilder, tack.

Har vaknat till en solig vacker höstdag, 5 graderGlad

Ha en bra dag och mysig kväll!

Andina
2012-09-21 09:05
0

Go'Morron alla vackra själar!

Och tack för ljuvliga bilder idag igen! Kyss

Vad mysigt med go'a brev på morgonkvisten! Man kanske skulle ta och skicka iväg nå'n liten varm hälsning till någon…

Men visst brusar man upp ibland, och det tycker jag att man kan få göra! Bra bara, om man inser, som ni gjort, Chakra och Majlar, att man kanske tagit i lite i överkant. Själv brusade jag upp ordentligt igår - p g a att en fräck j-kel parkerar sin bil på p-platsen som tillhör lokalen som jag hyr. Om och om igen! Har tagit reda på vems bil det är och ringde och skällde ut eländet - jag var inte nådig. Men jag har inte kommit till samma insikter (ännu) som ni gjort… Flört

Det låter så jiddra mysigt och romantiskt med mys o go' middag med Raringen, Gunilla! Jag önskar er så mycket käääääärlek!  Kyss

Och till er alla andra också förstås! Ha ett gott veckoslut!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
2012-09-21 09:40
0

Vad skönt att höra att det är fler som "tar ton"Glad

Men visst är det nåt speciellt med energierna? Jag tycker varenda människa jag träffar är argSkrattande eller pendlar enormt mellan olika känslor.

#3 Och Gunilla, ha en riktigt härlig kväll….helg!

frodig
2012-09-21 09:49
0

Godmorgon på er alla Glad!

Idag känner jag mig i balans igen efter långa tågresan härom dan, så nu är både kaffet och träningen avklarade.

Men inte vore det dumt med en tretår inte!

Jag önskar er en god fredag, som innehåller både avslutning och uppstart, och nöje i det ni företar er.

Själv känner jag mig förväntansfull, och inspirerad att sätta "tänderna" i nått nyttigt Glad. Bäst att smida medans järnet är varmt!

Henrik93
2012-09-21 09:52
0

God morgon allesammans!:D

Här visade termometern -1 C !

Äntligen är hösten kommen, dock så blir jag alltid lika förkyld och slutar i lunginflammation och/eller bihåleinflammation! Hoppas att ni slipper det!

Ha en fin dag allihop!

Ps blir det ingen Intuitionsövning? var ju ingen igår?:O

kramar

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Indiania
2012-09-21 10:35
0

Godförmiddag på er!

Åh vilka vackra bilder ni visar.

Härligt Gunilla med raringbesök, vad ni skall mysa!

I kväll skall vi hämta dotter och sambo på flygplatsen de har varit på Kreta en vecka!

Ha en alla tiders bra fredag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
2012-09-21 10:50
1

God förmiddag alla. Härligt att mötas av något trevligt, lika härligt att kunna be om ursäkt när humöret drar iväg. Här är loja fredagen. Dotera är lite krasslig så vi tar en dag hemma, mysigt! ska hämta sonen om ett par timmar då han slutar skolan och sen är det helg som gäller! Hoppas ni alla får en fin helg, med eller utan raringar, godingar och allt vad kärt är kan kallas:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.