20:e September - Torsdag
Godmorgon på er!
Här är himlen blå ännu så länge och hoppas på att den så förblir.
Önskar er alla en finer torsdag.

God morgon rore. God morgon alla andra som kikar in!
Härlig bild. Gillar speglingen!
Blå himmel här också och klar, hög luft.
Ha en riktigt fin dag alla healers!

God morgon rore, Gunilla och alla.
Gillar bilden rore, likadant väder här, 5 grader.
Ha en fin dag allihopa
Godmorgon Rore
! Jag gillar också din fina bild med speglingarna, som att naturen speglar sig själv och låter oss uppleva ännu en dimension av sig själv. En fin symbolik. Och du är ute och fångar upp den Rore.
Naturen är ju fantastisk, det har jag själv verkligen haft nytta av dom senaste veckorna. Jag tog kaffemuggen med mig ut för en stund sen, och solen skiner här också idag.
Ha det gott allesammans
!
Godmorgon alla!
Magisk och fin bild Rore. Jag har som dig Toyan +5 grader men solen behagar skina.
I natt har jag drömt så vansinningt mycket …
och konstigt nog minns jag en del.
Ha en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
grattis till drömminnena Indiania!
God morgon alla. Härliga bilder.
Drömmar är som strömmar. Härligt när man kommer ihåg.
Här skiner solen och det verkar bli en underbar dag att vara i.
Igår var jag på min första lyrikträff. Har någon läst Stefan Demert. Jag blev glatt överraskad av hans komiska dikter.
Ha en fin dag alla och var rädda om varandra
Så vackra bilöder Frodig och Majlar!
Nej jag har inte läst något av Stefan Demert, visste inte ens att han skrev dikter.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop! Och tack för ljuvliga bilder igen!
Och visst är naturen den största Healern!
Här har solen tittat fram också - men den lyckas inte värma på så mycket längre… ynka 8 grader hittills. Det märks när det svänger mot vintern - då blir soliga dagar kyliga dagar. Under sommaren är det ju tvärtom; soliga dagar = varma dagar.
Stefan Demert, det namnet känner jag igen. Hörde man inte honom sjunga mycket på radio på 70-80-talet? Eller blandar jag ihop det nu?
Idag blir det lite jobb framför datorn och se'n iväg till kund. Så påtårdax, ett djupt andetag och se'n dra igång 'motorn' i mig.
Ha en fin torsdag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag får nog googla på Herr Demert. Jag minns honom som en underfundig låtskrivare och trubadur tillsammans med Jejja Sundström.
Majlar, jaa "drömmar är som strömmar". Fint fångat av dig. Lycka till med skrivandet nu framöver, det låter spännande med lyrikcirkel.
Jaa, så var det, Jejja och Stefan! Tack Frodig, nu minns jag 'klarare'! Jag gillade deras underfundigheter!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#12 Tack