Skicka healing?
Hej!
Jag har inte så bra koll på vad det här med healing innebär.
Såg i en tråd att flera skrev att de skulle "sända" healing till en person som är på ett annat ställe, hur går det ihop egentligen?
Mvh Emma 
Hej sparklingponi och välkommen hit.
Det går till så att den som ska ha healing sitter eller ligger skönt tillrätta där den är och den/de som skickar sitter där de är och fokuserar energin som de får till sig från universum, till den som ska ha healing. Det görs i tanken och det fungerar väldigt bra.
Det var en kortfattad beskrivning, hinner inte mer eftersom jag är på språng.
Läs i trådar och i artiklar så tror jag du får många frågetecken att rakna.
Hej Spaklingponi, välkommenn hit önskar jag också!
Du har fått en bra beskrivning av Gunilla om hur det går till.
Vi är består alla av energi. Tankar/intentionen är också energi och all energi flödar/rör sig helt obegränsat. Healing är också energi. Så när man har intentionen att kanalisera healing till någon så 'far energierna iväg' till den man tänker på.
D v s när du tänker på någon så "skickar" du din (tanke-)energi till denne - och dina energier kommer i kontakt med personens energier. Och är din intention att du ska kanalisera healingenergier till någon så 'tar du in" healingenergierna i ditt energisystem och 'vidarebefordrar' dem genom din intention till personen.
Ser jag nog är rörig i min förklaring…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Aha okej 
Betyder det att jag ger energi till personer som jag tänker på vanligtvis eller måste man fokusera lite mer?