Healing iFokus

Healing

Etiketthealingmetoder
Läst 1973 ggr
Sparklingponi
0

Skicka healing?

Hej!

Jag har inte så bra koll på vad det här med healing innebär.
Såg i en tråd att flera skrev att de skulle "sända" healing till en person som är på ett annat ställe, hur går det ihop egentligen?

Mvh Emma Skrattande

[GunillaF]
0

Hej sparklingponi och välkommen hit.

Det går till så att den som ska ha healing sitter eller ligger skönt tillrätta där den är och den/de som skickar sitter där de är och fokuserar energin som de får till sig från universum, till den som ska ha healing. Det görs i tanken och det fungerar väldigt bra.

Det var en kortfattad beskrivning, hinner inte mer eftersom jag är på språng.

Läs i trådar och i artiklar så tror jag du får många frågetecken att rakna.Glad

Andina
0

Hej Spaklingponi, välkommenn hit önskar jag också!

Du har fått en bra beskrivning av Gunilla om hur det går till.

Vi är består alla av energi. Tankar/intentionen är också energi och all energi flödar/rör sig helt obegränsat. Healing är också energi. Så när man har intentionen att kanalisera healing till någon så 'far energierna iväg' till den man tänker på. 
D v s när du tänker på någon så "skickar" du din (tanke-)energi till denne - och dina energier kommer i kontakt med personens energier. Och är din intention att du ska kanalisera healingenergier till någon så 'tar du in" healingenergierna i ditt energisystem och 'vidarebefordrar' dem genom din intention till personen.

Ser jag nog är rörig i min förklaring…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Sparklingponi
0

Aha okej Glad

Betyder det att jag ger energi till personer som jag tänker på vanligtvis eller måste man fokusera lite mer?