Healing önskas!
Hej, skulle någon vilja skicka mig healing, efter sommar och ledighet känner jag mig tömd på energi istället för pigg o utvilad. har även svårt att slappna av och känner att spänningsvärken börjar ta över min vardag.
Vore jätteglad om någon vills sända mig healing då jag behöver energi men samtidigt avslappning.
Tack på förhand.
Hej Sökaren! Jag förstår din oro, jag har varit där själv. Utan energi och med spänningar när man "borde" ha det tvärt om, vara fylld av energi och tillförsikt.
Jag sänder gärna helande, avslappnande och stärkande energi till dig. När passar det dig? Under dagen är jag ute på vift lite då och då, men säg en tid så ska vi nog få till det. Även till och från ikväll funkar för mig.
Att vända på steken kan vara en bra början.
Hör av dig här igen så bestämmer vi en tid när du ligger eller sitter ner i lugn och ro och kan ta emot healing! kram så länge
skickar lite energi
Tack!
frodig, passar 12.30 för dig? annar ikväll kanske vid 20.00? jättetacksam 
känns som jag stängt ner o glömt vårda mitt inre under sommaren, vill hitta tillbaka igen….
kram
Jag nappar på 20.00 ikväll då, för nu blir det kaffetretår här och sen upp på cykeln för en ärenderunda.
jamen det gör mig glad att höra Sökaren, att du faktiskt hör och lyssnar på signalen som kommer inom dig. Det här kommer att ordna sig ska du se. Och att be om hjälp för att få lite extra energi är en god egenskap. Ta hand om dig idag och så hjälps vi åt att "ta hand" om dig ikväll
.
kram
Då är det strax dags då
!
Hej, frodig, vill bara säga TACK!
kram
tack själv, och kram till dig också!
#6; hej hur kändes det att få healing?? jag e så nyfiken på detta så jag frågar dig rent ut!