God morgon 19 september
Hoppas ni alla sovit gott och haft goda drömmar.
Här har vi ungefär samma väder som igår, ser ut att bli en fin dag.
Ha det gott alla healers
Godmorgon Toyan och till er andra som kikar in!
Sovit gott har jag gjort. Beställt tid hos tandis fixad till 9:00 idag. Hoppas de drar ut den rackarn. Men sekreteraren ställde sig tveksam till om de kunde dra den på en akut tid
,,,, Så jag hoppas de är vänligt sinnade idag och tar sig den tiden. *trött på att springa där nu*
Och läskigt är det också, snacka om att sjunka i ålder
Annars ser det ut att kunna bli solsken över Uppsala snart. 
En fin dag till er alla!
God morgon alla. Lycka till hos tandis, rore. Hoppas du får hjälp idag så du slipper denna hemska tandvärk.
Sitter och väntar på lill-Julia, hon ska vara här idag då hennes dagmamma är sjuk. Får se vad hon hittar på den lilla raringen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon på er!
Vad skönt att du fått en tandläkartid rore!
Härlig bild Chakra!
Solen lyser med sin frånvaro i min del av landet så det blir till att lysa själv idag!
Ha det så bra med barnpassning och annat i ska göra idag!
God morgon
Tänker på dig idag Rore…hoppas de plockar ut "plågoanden"….
Jag har sovit så galet skönt - säger tack till "Fjäril" och hennes healing i går…
Dags att ta tagi i arbetet är jag rädd.
Ha det gott vänner
Kram
#5 Vad fin du är på nya avataren!
Go'morron allihop!
Här har det inte sovits mer än några få timmar på morgonkvisten. Men det får räcka för denna natt.
Lycka till, Rore, hos tandis! Skönt att du får komma dit i alla fall. Hoppas de fixar bort smärtan i alla fall!
Skönt att du sovit gott Lenjon! Och, jag håller med, fin ny Avatar du har!
Önskar er alla en fin dag idag, med vila, barnpassning, jobb och annat ni har för er! 
Själv ska jag försöka vakna till liv nu! (Burr, det blir kallare och kallare - så det ska nog gå bra att vakna…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#1 Rore hur gick det hos tandläkaren i dag?
" Var nära naturen - var när dig själv "
Indiania! De drog ut den rackarn. Nedrans så ont det gör nu när bedövningen släppt…pendlar mellan soffan o sängen…inte många knop här nu inte….. men from nu kan det bara bli bättre.
#11 Skönt att fulingen är borta!
Vila, meditera eller annat nu ikväll så du inte tänker så mycket på det onda.
Kram!
#11 Vad skönt att du är av med den onda tanden.
Det blir väl värk när bedövningen släpper, var rädd om dig Rore och hojta till om du vill ha healing . Kram till dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Ja Gunilla! Jag tar det lugnt..vilar..mediterar.. och läser…lite om vartannat :) Indiania! Tack ska jag göra :) Tack för omtanken. Kram
Så skönt Rore….visst är det en sådan obeskrivlig lättnad när det onda försvinner…även om jag också vet hur ont det gör när bedövningen släpper…Ja, nu blir det bara bättre. Hoppar på de övrigas goda råd om vila och meditation. Går nästan inte att göra så mycket annat.
Å till er andra, tack för komplimangen man
ju….
Kram goaste ni. Vad vore jag utan er?