Önska healing för väns räkning?
Jag har precis fått uppleva healing och tycker att det är helt fantastiskt! Nu undrar jag om det är möjligt att utföra healing på en person som inte är medveten om det, t ex när personen sover? Har en vän som verkligen skulle behöva healing, men eftersom han är skeptisk till metoden undrar jag bara om det ändå kan fungera? Någon som har erfarenhet av det?
/Fia
#0 Man skickar ALDRIG någonsin healing till en person som inte vet om eller bett om det.
Jag skulle inte vilja att någon ger mig någon "behandling" av något slag om jag inte är medveten om det och så tror jag de flesta känner.
Nu skulle ju din vän få medan han sover, men tänk om någon som står vid en maskin, kör bil eller annat, skulle få healing och helt plötsligt blir illamående, yrslig, trött osv och inte veta vad som pågår….
Din vän som ligger och sover kanske sig "konstig" när han vaknar och förstår inte vad som sker….
Nej, jag tänkte att det kunde vara så. Tack för snabbt svar, Gunilla!

*Vassegoo*
Han kanske märker att det funkar för mig och blir mer nyfiken.
Han tror på en massa saker och har upplevt healing som liten, men tappat tron på det, vilket är mycket synd. Jag är iaf tacksam för att jag fått uppleva det!