#3, ja Toyan jag bor i Norrland, och vi har haft minusgrader på vissa ställen redan, brrr säger jag också
God morgon alla härliga healers.
Vacker bild Chakra. Jag gillar höstfärgerna!
Ha en riktigt fin dag allesammans!

Godmorgon. Jag är lite loj idag, hade en stressig dag igår från tidig morgon till sen kväll med oro i kropp o själ.
för min del så är vardagsstress något ovanligt. Vaknade idag med magont. Tänk att en del mår så här varje morgon, men ändå bara fortsätter och fortsätter.
Så det blir lugnt idag. Ska kika på en film i soffan under en filt, äta apelsiner… ringa en kompis, kanske måla lite på en tavla, och om det slutar att tokregna - då ska jag gå ut i skogen hitta en liten stig och ta reda på vart den vill jag ska gå.
Eller så sätter jag mig med en bra bok resten av dan.
Jag ska inte : Sortera alla barnens leksaker, städa garderoberna, träna hästarna, tvätta upp all tvätt, kasta mig över disken, sätta mig o planera schema, eller göra andra himla många måsten.
Ta dagen som den kommer, ni andra också. Ibland behöver kropp o själ vila lite.
Go'Morron allihop!
Och tack för underbara bilder! Mina ögon fröjdas! :)
Och jag som gnyr över att vi har 10 grader just nu… och 14-15 grader ska vi få under dagen. Mulet och lite regn. Men nollgradigt… hua! Jag ser inte fram emot den temperaturen!
Vaknar varje morgon nu och 'kommer på' att jag måste beställa hem ved - men under dagtid glömmer jag det lika snabbt. Men det börjar bli läge för att starta upp vedspisen på morgnarna nu.
SannaHolmgren - Jag tycker du har tagit ett jättebra beslut! (Så'na beslut tar jag lite för ofta, dock… så 'måstena' hopar sig än mer… ;) Det gäller att hitta ett 'mellanläge' som funkar… ) Men absolut bör man göra vad man kan när oron 'manifesterar sig' rent fysiskt också! Så var snäll mot dig själv och gör det du mår bra utav! Hoppas din stress försvinner helt under da'n! Skickar lite 'lugn- och harmonibubblor' till dig!
Själv har jag datorjobb som är rätt kul att ta hand om idag också - så länge jobben känns roliga så fylls ju inte stressen på.
Ha en fin höstdag allihop! Hela da'n! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon allesammans! Önskar er en fin dag! #sannaholmgren. Precis samma problem jag med. Vart tvungen att stanna hemma idag. Medlidande till dig! ljis och kärlek !
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Godmorgon alla!
Vilka fina bilder ni bjuder på!
#6 SannaHolmgren och #8 Henrik93 Krya på er!
Till er alla ha en bra dag!
Själv skall jag städa lite, lite………
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag på er alla
Härliga bilder i tråden!
Morgonen blev inte alls som jag tänkt, snavar över dotterns skolväska i den morgonmörka hallen ramlar in i stora hallspegeln som släpper från väggen kastar mig fram fångar spegeln..inte illa av en yrvaken värkig kropp (lite stolt är jag). Meeen vilken sträckning jag fick från halsen nacke axel/arm höger givetvis..
#6 Jag gör som du idag struntar i alla måsten..och fångar de mysiga stunder dagen bjuder!
Ha en skön dag alla
God middag alla. Här kommer det lite stänk från himlen.
Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann
Vilket vackert höstträd. Helt underbart! Dessa färger, suger åt mig dem verkligen.
Nillanb - är du absolut säker på det där som står i handen
?
Ha en fortsatt bra tisdag
Kram
Lena