Healing iFokus

Healing

Läst 327 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 15:e September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lördag och ledig. Det kändes bra att vända sig och somna om i morse när väckaren som jag glömt att stänga, ringde.

I dag ska jag ….. Nä, det tänker jag inte tala om för det har jag ju ställt en fråga om i intuitionsövningen!

Ha en riktigt fin höstdag!Glad

Toyan
0

God morgon Gunilla och andra som tittar in här!

Visst är det skönt med sovmorgon, en så vacker lönn, lyser likt den sol som lite försiktigt kikar fram över trädtopparna härGlad

Ha en fin lördag allihopa!

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Gunilla och ni andra som snart tassar in.

Ljuvlig bild du bjuder på.

Idag blir det vernissage för hela slanten. Vi var på förhandsvisning och middag igår kväll. Det var väldigt roligt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
0

Go'Morron i stugorna!

Ja, det är skönt att vända sig och somna om! :) Jag har sovit 'hur mycket som helst' - med lite avbrott då och då under natten. Så jag känner mig lite skönt 'såsig' nu på morgonen.

Tack för härliga bilder! Höstkonstverk ute och konstverk inne.

Höstfärgerna har inte hittat hit ännu, men det dröjer nog inte länge tills färgerna exploderar här också innan löven faller av sina grenar. Men jag njuter så länge resterna av sommaren 'hänger kvar'!

Hoppas ni får en fin lördag allihop! Hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
0

God middag healers. Hoppas ni alla har och fortsatt får en skön helg! Så gott att få somna om och vilken ljuvlig bild Gunilla! Majlar hoppas du får en fin dag idag med konsten! Färg och form rör ju vid en. Andina hoppas du får en skön dag du också. Själv slappar jag men har massor att göra men har inte fått tummen ur. Sitter fast liksom;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

Godmiddag alla!

I dag är det sol och vi skall hälsa på sambons faster som kommit hem efter en höftoperation.

Hoppas ni alla får en härlig lördag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Kikar in o önskar er alla en finer dag. själv har jag lång lunch o har varit ute i solen :) Mycket nice!