14:e september- Fredag
God morgon rore. God morgon alla andra som kikar in.
Härlig bild!
Regnet har kommit hit också, men det bara duggar än så länge.
Ha en riktigt bra dag vad ni än ska göra!
God morgon i mörkret….regn och blåst utanför. Gillar det! Passar liksom mig idag…
Må gott och tack för att ni finns
Kram
God morgon. På med regnrocken och ut med hundarna. Uppfriskande och nyttig peeling av hela ansiktet. Ikväll blir det middag med hela familjen. Det ska bli kul. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

God morgon på er.
Vilken energi så här på morron rore. Fint foto..älskar moder naturs vackra färgsättning.
Ha en bra dag du också Gunilla.
I bland passar vädret med humöret lenjon1.
Ha en trevlig kväll med familjen majlar.
Regn och halv storm här, blir att hålla i hatten för den som har
Ha en fin dag allihopa
Go'Morron på er alla fina!
Här börjar vindarna friska i mer och mer också. Hoppas att det inte blir för friskt, för hur härligt det än är, så är det alltid lite "spännande" att se om träden håller också… Regnet väntas när som helst också. Och ynka 11 grader i luften idag! Jag antar att jag måste börja vedelda snart igen… (måste beställa ved till vintern också).
Dagen får ägnas åt datorjobb, tvätt och dessemellan varva uppmärksamheten mellan två katter (som flyttat in men inte är vänner än) och papegoja.
Ha en fin fredag allihop med mycket höstmys! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
Här är det också halv storm och regn, vi som skall skjutsa dotter och sambo till flygplatsen i dag.
#2 Kram tillbaka till dig Lena!
Ha en härlig mysdag i regnrusket! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Höstväder
men det gör ingenting….blåst, kyla och regn…..finns så mycket bra kläder.
Är på väg bort över helgen, eller "hem" om man så vill. Ska åka och hälsa på min kära syster med flera. Tänker åka tidigt i morgon bitti när älgar och rådjur är ute, men jag lovar köra sakta. Det är tolv mils bilresa.