God morgon 12:e September
God Morgon denna strålande fina höst dag 
Vilka underbara bilder ni bjuder på en fröjd för ögat att se på som Andina brukar säga.
Nu passar jag på att önska er alla en fantastisk höst och massor av underbara färgsprakande höstdagar,ibland bli det snabba beslut och nästa gång vi ses då är det dags att säga God Jul,inte så väldans långt till Julen om man tänker efter 
Ha det alla tiders gott och på återseende kära ni 
#2 …ibland bli det snabba beslut och nästa gång vi ses då är det dags att säga….
????? Tänker du lämna oss några månader???

Har fått annat för mig en tid men är tillbaka med er i December igen 
#4 Åh, men du får ha det så jättebra med det du ska göra.!
Go'Morron allihop! Och, jaa, mina ögon fröjdas igen - tack för ljuvliga bilder! Höstens frukter - mmmumma!
Här blir det också datorjobb en stund på fm, se'n iväg på em o kväll.
Men än så länge har inte hösten hittat hit helt och fullt - men nog är den på väg. Igår hade vi en ren sommardag! Idag blir det aningens svalare igen… (17 grader). Och se'n ser temperaturen ut för att dala så sakteliga igen.
Wellma - ??? Skaru iväg så länge? Vad du än ska på för äventyr, så önskar jag dig ett härligt sådant och välkommen tillbax när det blir dags för det! Din lilla hemlig-jänta! 
Önskar er alla en fröjdefull dag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Måste få visa er en "liten" kompis som dök upp häromdagen. Det var länge se'n jag såg dessa stora varelser, ca 5 cm långa.
Upptäckte för några år sedan att varmvattendoppat bröd eller kex är mums för dessa små krabater! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Tack Gunilla och tack för blombuketten 
Hemligjänta
hi hi ibland så nä men det blir bra och jag kommer sakna er alla men vi syns ju igen rara ni .
Kramen på er 
Men nu får jag allt logga ur,klockan i ryggen och här sitter jag in i det absolut sista,vilken dragningskraft ni har 
Goder morgon alla. Idag är jag en stolt mor.
Skickar med en länk. Min son Bo Christian Larsson handlar det om. Jag har säkert talat om honom tidigare. Nu har han tagit steget tillbaka till Sverige som konstnär.
http://www.svt.se/kultur/konst/ointressant-att-stoppa-in-konst-i-fack
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla!
Tack för fina bilder!
#2 Wellma allt gott till dig med det du skall göra, känns som det är spännande!
#7 Åh jag gillar din kompis har haft vårtbitare här i flera somrar nu, i år var det en tillfällighet att jag såg den, nu har den gömt sig igen.
Ha en bra dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla fina. Ni och era ljuvliga bilder! Oh jag känner riktigt dofter och andra sinnen hänger på! Så vackra stockrosor är, skrivs upp på listan över växter jag vill ha när vår trädgård ska fixas:) Wellma, önskar dig lycka till med det du ska göra och hoppas vi ses när tiden för det är rätt:) Andina hoppas grävlingar, katter och annat lät dig sova inatt:) Här är soligt och fint. Dotera är hemma lite förkyld så vi tar dagen som den blir tror jag:) Nu är det dags för mig att anfalla kaffekokaren så jag får dagens första koffeindos:) Ha det så bra denna Lillördag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#10 - Ja, vårtbitarna har varit många här under flera somrar också. När hösten närmat sig har de 'invaderat' huset också. Så ibland har jag inte kunnat sova för spelmansorkestern som spelat hela nätterna.
I år har det däremot inte varit många av dem alls här. Varken ute eller inne.
(Men jiddrar vad ont det gör när de bits!)
Tack Skogis!
Natten var lite lugnare denna gång! ;) Så lite mer har jag fått sova än härom natten. Men det blev splittrat ändå - för nu "låste jag in" Skyggisen i ett rum för natten (han ville in från ösregnet) och "Prinsessan Luzy" fick gå fritt som vanligt - men hon var lite brydd, med konkurrentdoften här inne. Och självklart vaknar jag mitt i natten och varvar mina sovstunder med de två katterna… ;))
#12 Oj då går de in i hus också, det visste jag inte.har aldrig blivit biten …. men tycker de är så fina!
Vad spännande, Majlar!
Nu har jag inte kunnat lyssna till klippet ännu - men titta kunde jag! Härlig konstnärssjäl tycks han vara din son!
Och vad inspirerande för alla barnen!
#9 Tack för länken Majlar!
Så klart är du en stolt mor, sonen återvänder till sin hembygd! Vilken stor konstnär han är din son och så sympatisk han verkar!
Kram och Grattis!
#14 - Ja, de gråare vårtbitarna (buskvårtbitare eller nå't så'nt) bits som attan. Dessa stora gröna, har jag aldrig blivit biten av dock… men de kan säkert de också. En sommardag hade jag en jättestor grön med mig hela da'n, på handen o på axeln… ;))
Det är de lite mindre grå som invaderat här de senaste somrarna (utom i år då -antagligen för kallt).
wellma, ha det så bra med det du ska göra! Vi ses här framåt jul då.
#9 Nu ska jag läsa om din konstnär!
Och så var det något om vårtbitare….får ta det när jag är tillbaks hemma igen. Ska åka till stan och fika med en f.d. arbetskamrat.
Gokväll!
Kikar in bara, skrev i Millamtråden….min dotter kom och behövde mig…gav henne min tid….och nu är timmen sen….så jag säger natti till er alla och ni…vet att jag tänker på er och saknar er av hela mitt hjärta.
Dagarna går och jag känner att jag lagrar alla trådarna bakom mig….men allt är av en mening och jag tröstar mig med att allt ordnar sig för ni är en del av mig nu bara så ni vet
Natti på er alla och jag hoppas jag har tid från jobbet imorgon att skriva mera.
Kram på er alla
Kramas hur mycket ni vill, än är det skattefritt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God natt alla härliga healers!