Healing iFokus

Healing

Läst 2412 ggr
signemo
0

Ber om healing

Om någon vill o har tid så tack jag tacksamt emot . Är något med musklerna ryggslutet o från höger höft och ner till foten. Tack Vänster sida om man ser mig framifrån

Var rädda om varandra

storlappen
0

skickar healing nu.

signemo
0

Tack

Var rädda om varandra

majlar
0

Låter som irschias, skulle du nog kolla upp.

Sänder dig styrka och energi till din situation. Kram

signemo
0

Läste om det ,stämmer med allt. Kunde inte vända mig i sängen inatt, allt gjorde ont ,det har känts som kramp, och sen har det bränt i skinnet och värkt i svanken och benet, Nu har det blivet bättre.. Med hjälp av liniment, värktablett o er Nog gnällt av mig.tack för healing o tips o råd. Skall först försöka sova en stund nu. Sen förstod jag att man skall röra på sig

Var rädda om varandra

Läslusen
0

När du vilar kan du med fördel lägga upp benen på en pall om du ligger på rygg. Det ska vara ungefär 90 graders vinkel i höfter och knän. Då är det bäst viloläge för ischiasproblem har jag fått lära mig…

Andina
0

Sänder dig healingbubblor mitt på dagen idag (vid 12-13-tiden ca), Signemo.

Ichias var det första jag tänkte på också, när jag läste dina rader. 
Mjuka, långsamma och behagliga rörelser - som t ex Qigong - brukar fungera bra mot ichias också. Mjuka cirkelrörelser med höften, sträcka på kroppen mjuuukt o s v.

Hoppas det släpper helt snart! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Det låter som du fått ichias Signemo och det kan göra fruktansvärt ont, håll dig varm!

Skickar till did med en gång! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Skickar en dos jag med!

Krya på dig.Kyss

signemo
0

Tack snälla Ni.

Var rädda om varandra

wellma
0

Självklart Signemo så skickar jag helande rena bubblor i din väg.Jobbigt att ha ont och hoppas det släpper snart för dig.

Kram.