Ber om healing
Om någon vill o har tid så tack jag tacksamt emot . Är något med musklerna ryggslutet o från höger höft och ner till foten. Tack Vänster sida om man ser mig framifrån
Var rädda om varandra
skickar healing nu.
Tack
Var rädda om varandra
Låter som irschias, skulle du nog kolla upp.
Sänder dig styrka och energi till din situation. Kram
Läste om det ,stämmer med allt. Kunde inte vända mig i sängen inatt, allt gjorde ont ,det har känts som kramp, och sen har det bränt i skinnet och värkt i svanken och benet, Nu har det blivet bättre.. Med hjälp av liniment, värktablett o er Nog gnällt av mig.tack för healing o tips o råd. Skall först försöka sova en stund nu. Sen förstod jag att man skall röra på sig
Var rädda om varandra
När du vilar kan du med fördel lägga upp benen på en pall om du ligger på rygg. Det ska vara ungefär 90 graders vinkel i höfter och knän. Då är det bäst viloläge för ischiasproblem har jag fått lära mig…
Sänder dig healingbubblor mitt på dagen idag (vid 12-13-tiden ca), Signemo.
Ichias var det första jag tänkte på också, när jag läste dina rader.
Mjuka, långsamma och behagliga rörelser - som t ex Qigong - brukar fungera bra mot ichias också. Mjuka cirkelrörelser med höften, sträcka på kroppen mjuuukt o s v.
Hoppas det släpper helt snart! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Det låter som du fått ichias Signemo och det kan göra fruktansvärt ont, håll dig varm!
Skickar till did med en gång! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Skickar en dos jag med!
Krya på dig.
Tack snälla Ni.
Var rädda om varandra
Självklart Signemo så skickar jag helande rena bubblor i din väg.Jobbigt att ha ont och hoppas det släpper snart för dig.
Kram.