8:e september - lördag
God morgon rore och ni andra fina här inne. Sitter här med morgonkoppen kaffe & lite lördagsgodis. ICA här måtte känt på sig att jag fyllde år för de hade pinfärska sura nappar igår. Namnam! Om en stund kommer en kompis med sin lilla dotter hit och då lär det bli fullt ös. Härligt! Hoppas ni alla får en fin dag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon allihopa!
Fin bild, härliga gröna nyanser rore.
GRATTIS I EFTERSKOTT SKOGSHUMBLAN!!
Ha en jättefin dag alla healers
Morrn, morrn.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon alla healers.
Härlig bild rore. Jag hoppas på att få se en bit blå himmel idag, men än så länge är det mulet.
Ha en fin dag med barnskratt och allt annat trevligt!
God förmiddag på er!
Tittar in och önskar er alla en härlig lördag.
Var det någon som såg Skavlans program på TV i går? Jag var så irriterad på skeptikern som var med grrrrrr, minns inte vad han hette ….. annars har jag sovit gott och länge.
Ha det fint hela da`n! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Här ska vi bju's på både mul och sol, samt lite regn till kvällen och blyga 15-16 grader.
Då blir det nog att ut och leta material till kattkoja som inte blev gjort igår - det var alldeles för fint väder för att ränna ute i affärer.
Klart ICA håller koll på din födelsedag, Skogis!
Skam vore väl annars!
Jag såg Skavlan igår, Indiania. Jag blir inte så irriterad på skeptiker som Dawkins (var det inte så han hette) - men det som är lite trist är den "arrogans" som de ibland signalerar… Björn U, som ju också är skeptiker, han signalerade ju i alla fall lite mer ödmjukhet.
Jag har sovit som en stock också! Trodde jag vaknade strax före 8… men upptäckte nå'n timma senare att klockan stannat… Så jag vaknade mycket senare….
Härlig bild, Rore! Tack för den! Höga trän och hög luft - känner jag med bilden!
Ha en fin dag på er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#6 DEt var just Dawkins arrogans och överlägsenhet som störde mig, inte ett spår av ödmjukhet men ibland reagerar jag för starkt!
Björn U var ju mer som folk!
Det kan va' jag som är för flat i mina reaktioner också! 
Men det beror nog på att jag levt med "skeptiker-arrogans" i hela mitt liv - och mitt sätt att parera det är att inte låta det gå in i och ta över mig…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Kikar in och säger hej!
Tittar och läser, njuter av alla härliga på sidan! Även om jag inte skriver så mycket hänger jag i kulissen
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God för middag alla.
Det luktar fisk i hela huset med ugnsbakade grönsaker. Det ska bli gott. Dom sålde grönsaker här på coop igår för tre kronor kilot. Det tycker jag är hyfsat för lök, rödbetor, morötter och en del andra.
Då får man passa på. Synd bara att man bor så man inte kan bevara så länge.
Jag skulle gäran hamstra lök som är min största favorit.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
#8 Där har jag mycket at lära mig! 

God middag i tråden 
Lite mulet mellan varven men en skön dag ändå.Skulle eventuellt åkt till Falun och besökt en bekant på sjukhuset men man orkade inte med besök så det blir en hel hemmadag istället.
Ha en fin Lördag alla 
Toyan, tack:) Indiania jag reagerade också på hans arrogans. Framförallt tyckte jag set var fult att hoppa på killen som är sångare i bandet som spelade, han som är troende mormon och säga så som Dawkins sa och i det sammanhanget där sångaren inte kunde gå i svarsmål. Tycker att var och en har sin tro men ödmjukhet måste man ha. Björns ateism var ju ödmjukt framtonad!
/ Skogshumblan
#14 - hmm.. typiskt, just de minutrarna jag inte kunde se programmet, var tydligen 'då det hände'… Den biten missade jag tydligen helt, att han 'hoppade på' killen i bandet… Men i slutet förstod jag att de haft meningsskiljaktigheter - för som de sa' så 'hade de gärna fortsatt diskussionen.
Trist när vuxna människor inte kan diskutera på ett respektfullt sätt!
Andina, finns på nätet ifall du vill se. Jag är ärligt impad av hur bra sångaren tog det. Men han är tyvärr säkert van vid den typen av påhopp. Har bott som utbytesstudent i en mormonfamilj då jag gick på gymnasiet. Förstod då lite av vad skit de får höra. :/
/ Skogshumblan
Tack, Skogis! Ska definitivt titta på det under dagen!
Nu är det snarare God Kväll….
firat dottern med kalas idag - 15 år! Hon var nyss liten tös… därefter ett djupt andetag och mot stora shoppingcentrat då jag verkligen behövde nya jeans…
Nu äntligen har jag landat. Med datorn i knät och bästa goaste er hos mig. Så blir lördagskvällen för mig.
Kram till er
Lena