Healing iFokus

Healing

Läst 553 ggr
wellma
0

God Morgon 7/9

God Morgon alla härliga Healers !

Hoppas ni sovit gott och vaknar med ett stort leende när det nu äntligen är Fredag och helg ledigheten väntar.

Ser ut att bli sol under dagen och löv börjar falla till backen.Lite vardags pyssel står på schemat sånt där nödvändighetsgöra sen ska jag slappa och bara ta det lugnt.

Tror jag ska gå ner och köpa en digitalkamera,har ju aldrig några egna bilder att lägga in bara gamla.Vi får se om jag får rumpen ur,har ju sagt det så länge men än ingen ny kamera Skrattande

Ha en fin dag allesamman Glad

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Wellma och alla andra som kikar in!

Ser fram mot alla tjusiga bilder du kommer att visa nu när du köper en kamera Wellma!

Brr vad jag fryser. Bara två grader ute i natt så nu måste jag nog sätta igång värmen i huset. Har eldat i kamin hittills men det håller inte riktigt varmt hela nätterna så det känns kymigt att kliva upp på morgnarna.

Ha en fantastisk Fredag alla healers!Glad

[Chakra]
0

Godmorgon!

För mig väntar helgarbete, men det känns helt okej.

Önskar er en fin fredag!

lenjon1
0

God morgon på er allesammans….

Skönt med fredag men jag börjar känna en början till förkylning…inget jag har lust med…

Vila står det på programmet - hoppas jag klarar det!

Kram till er

majlar
0

Goder morgon alla.

Här är det sol och hög klar luft. Faktiskt börjar löven gulna och man blir lite förvånad över hur ett litet löv kan föra väsen när det dalar ner och lägger sig med en liten duns på marken. Det är som det säger. Adjö och tack för mig för denna gång. Ha ha bara funderingar från min sida.

Finfina bilder som vanligt. Ringblommor är så vackra.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Gina1980
0

Godmorgon!

Jag sitter här och laddar batterierna efter en natt med dålig sömn.

Hoppas ni alla får en dag som ni riktigt kan njuta av!

//Gina

nillanb
0

Godmorgon på er!

Myser med en kopp kaffe och är mycket nöjd att det är fredag i dag!

Ha det gott allesammans!

Toyan
0

God morgon!

#1 Så vackra blommor Gunilla.

#2 Fin bild Chakra.

#3 Du får försöka skrämma förkylningen på flykten lenjon1.

#4 Den bilden får mig att tänka på barndomen majlar, nostalgiGlad

Hoppas sömnen blir bättre kommande natt Gina.

#6 Gott med kaffe på morron nillanb, är också nöjd med att det är fredag.

Ha en riktigt fin dag allihopa!

Gina1980
0

Tack Toyan!

Indiania
0

Godmorgon alla!

Solen skiner efter regnet i går kväll, nu är det hog tid för kaffe så jag piggnar till.

Ha en härlig dag och mysig kväll! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

wellma
0

Det blidde ingen kamera den här gången heller,kom hem med en lampa istället som jag naturligtvis tappar i golvet så glaskupan gick åt varmare breddgrader,skulle nog köpt den där kameran och ingen lampa Skäms

Men kan inte låta bli att skratta,jagad av en geting sista biten,krachar en ny lampa och nån kamera det har jag inte än,jösses vad det kan stolla till sig ibland så nu jakt efter en ny kupa och det sjuka är en glödlampa jag köpte till ska ha 15 års garanti,den token den höll minsann Skrattande

En fortsatt fin dag på er Glad

Indiania
0

#10 Men vilken otur Wellma, tur att du kan skratta mitt uppe i allt. Hoppas du skall få tag på likadan kupa.

Hoppas du hittar rätt kamera också! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
0

God middag alla, Här är härlig höst, jag njuter. Ha en skön helg finingar!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
0

Go'Morron mitt på blanka da'n!

Efter en lite ruggig förmiddag har solen hittat hit igen och det är nästan sommar i solen! Jätteskönt! Sommaren kan väl stanna länge än? Fast det verkar ju inte så när man ser hur kylan smugit sig in på husknuten hos dig Gunilla!

Vilka härliga bilder - tack för dem! Ögonfröjd!

Men vilken dag, Wellma! Kraschade lampor och jagad av getingar och ingen kamera i sikte! Men nu kan det bara bli bättre!

Hoppas du får sova ut nu i helgen, Gina!

Hoppas ni får en riktigt härlig fredag allihop!

Själv ska jag dra mig ut igen och se'n leta lite material till att göra en 'kattkoja'/ett kattskydd till skyggingen som kommer varje dag. Få se om jag får ihop nå't vettigt så småningom.

HareGodis Allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing