Healing iFokus

Healing

Läst 883 ggr
Maya_Piraya
0

OT Kalla rysningar

Hej!

Läste detta på en hemsida:

"Du kan ibland känna Auran när du pratar om någonting, Auran fläktar runt dig som en liten kall vind. Energin rör på sig och frigör visdomar och insikter uppifrån ditt högre jag och dina högre chakran, dessa går in igenom Auran och skickas in i ditt medvetande, till din intuition, du vet helt plötsligt hur du ska säga och agera, och sedan undrar du vart i fridens dagar du fick allt detta ifrån."

Det fick mig att tänka på att ibland när jag känner mig normal i kroppstempratur så kan jag helt plötsligt börja frysa i några sekunder. Jag skakar till lite utav "nedkylningen" och snart är jag normal varm igen. Som jag skrev ovan så läste jag på en hemsida att det kan vara något med auran. Är det inget konstigt med rysningarna eller kan det ha med Aura eller något annat att göra? Läste även någon annan stans att vissa upplever rysningar vid "andligasituationer" eller vad man nu ska säga.

Har precis börjat öva på auraseende och såg på mig själv ett ljusgrönt ljus närmast kroppen. Läste att ljustgrönt ska vara "Andligt framåtstigande" och kom att tänka på en grej som händer mig ibland. Ibland kan min dator typ stängas av, skärmen slocknar fast den är inte avstängd och det har hänt två gånger. Och så har min mobil stängts av utan anledning ca 5 ggr de senaste halvåret. Har jag risig elektronik, eller kan det vara någon form av "uppenbarelse" grej? Tänkte att det kanske var det eftersom att sådana saker inte är så ovanligt när folk får en "uppenbarelse", typ som Eric Pearl. Min syster (tvilling) har inte upplevt via mobil/dator utan på två andra sätt. 1. En morgon så tända sig en lampa långsamt. Det var en sådan lampa som man kan välja hur starkt/svagt ljus man vill ha, så man skruvar på lampan nör man vill tända den. Den lampan tände sig helt plötligt en morgon. 2. Vet inte om det var samma dag som 1ttan men då så lät det som om handfatet gick på på övervåningen, stängdes av efter en liten stund. Förlåt för dålig förmulering men hoppas ni förstår ändå. Har ni någon förklaring på vad dessa saker kan vara/innebära?

Vet inte om vilken grupp de passar på så tog Off Topic. Vet inte ens om det platsar på Healing iFokus :p Tack på förhand! :)

[GunillaF]
0

Hej Maya_Piraya.

Varför man ibland känner att man blir kall kan ha med andebesök att göra, men det kan ju även bero på att det kommer en kall vind av "naturliga orsaker" ; En dörr som öppnas och stängs, draget från någon man möter osv.

Likadant med varför lampor och andra elektriska saker tänds och släcks. Kan vara spänningen på elnätet kanske, eller energier från andra sidan mm

Maya_Piraya
0

#1 GunillaF

Jo det vet jag att man kan bli kall utav t ex lite drag och så, men det är så konstigt eftersom att det händer oftast när jag är helt stilla, t ex sitter vid datorn. :) Fast det är nog bara någon naturlig grej eftersom att inget händer efteråt, t ex något jag ser och känner. :)

Tack för ditt svar!

Andina
0

Ja, jag kan bara hålla med - det kan vara "jordiska" orsaker eller energier från andevärlden som får så'na saker att hända.
Det kan också vara (spänningen i) dina egna energier som ligger bakom. Om jag är frustrerad av någon anledning så tycks det som att en hel del 'havererar' kring mig.

Även om du inte upplevt att något händer efteråt, så kan det vara någon/några som vill uppmärksamma dig på sin existens. Och kanske kommer du att förstå vad eller vem det är så småningom.. Spännande är det i alla fall, tycker jag! :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Maya_Piraya
0

#3 Andina

Ja, det svåra är att klura ut vem det skulle kunna vara om det var så att det har med andlighet och göra. Tungan ute Hehe