Healing iFokus

Healing

Läst 608 ggr
wellma
0

God Morgon 4 September

Morr'n på er !

Gråväder och regn väntas,kaffekoppen i högsta hugg som alltid.En dag som tillbringas framför datorn med att jobba på den bok jag gnidit med i evigheter.Men nu har den dammat tillräckligt länge och jag tar mig i kragen och skriver.Sen om den nånsin blir klar är en annan sak Skrattandemen hoppas kan man alltid att det blir något slutresultat Flört

Ha en härlig dag vad än ni hittar på Glad

[dandamimm]
0

God morgon, Wellma och ni andra som tittar förbi.

Verkar vara många som skriver just nu, nåt i luften? Lycka till med det Wellma.

Jag ska såga trädgrenar till ämnen för smycken, runor och annat idag, så en dammig dag alltså.

Hoppas ni alla får en fin septemberdag.

Kramar // Linda

Andina
0

Go'Morron Wellma o Dandamimm och alla andra som tittar in!

Det är mysigt att skriva - hoppas du får ihop boken till slut. Det låter som att kreativiteten fått lite extra fart nu.
Jag vet inte hur många "böcker" jag har påbörjat att skriva… men längre än så har jag inte kommit… ;)) Och det är nog lika så bra det, antar jag. Det finns så många som skriver så bra.

Vilken härlig kreativitet, Danda också - och spännande! Att göra sina egna smycken, runor m m!

Jag får sola mig lite i glansen av er kreativitet - så att jag får något gjort, om än inte lika roliga göromål dock…

Ha en fin dag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Wellma, Danda, Andina och alla andra!

Lycka till med bokskrivande, grensågningar och allt annat ni hittar på att göra idag. Själv jobbar jag som vanligt.

Ha det gott!

Skogshumblan
0

God förmiddag alla

Hoppas era kreativa önskningar för dagen går bra, och att ni får en fin dag alla.

Själv är jag så glad, var just på besök hos arbetsterapeuten och min hand har läkt så fint efter op, hon trodde inte det skulle ha gått så bra för det var lite komplikation när stygnen skulle tas, men jag säger  TACK till universum och alla er som skickat goda läkande styrkor hitåt. Känns så gott!

Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag alla.

Igår kom min son hem och ska vara här ett par veckor. Han ska jobba med sin utställning som han ska ha den 15.e september på kristinheamns museum. Det ska bli spännande.

Han ska vara med på Kristinehamns kulturkalas som börjar den 14 september och håller på en vecka.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Hej mitt på dagen!Glad

Jag har pysslat lite med mina blommor i dag, tagit en promenad till stan och vad varmt det var ute trots att det är mulet.

Vad roligt det låter att ni har börjat skriva….jag började en gång för flera år sedan med inledningen: Hon står uppe på höjden och ser ut över dalen Cool

#4 Skogshumblan jag delar din glägje, härligt att det läkt så bra.

#5 Vad mysigt att få ha sonen hemma ett tag, han är ju duktig konstnär också!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

Tittar in och önskarer alla goa healers en fin fortsättning på dagenGlad

[rore]
0

God eftermiddag på er!Glad