3:e september- måndag

God morgon rore och alla övriga.
Vackert med rönnbären, ha en bra dag bland färger och penslar
En fin dag och början på nya veckan önskar jag alla healers!
God Morgon !
Vackra rönnbär,nu möter en tid med underbara färger och man kan bara njuta.Lycka till med målandet rore.
Ha en fin dag alla 
Godmorgon alla i tvåtråden. Fina rönnbär. Ha en fi dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon här också här i Roretråden
!
Och härliga rönnbär här också. En inspirerande källa inför måleriet kanske
.
Och ja, mera vackra färger väntar oss nu.
Jag önskar liksom ni andra en fin dag till oss allesammans!
Godmorgon i denna tråden också! Lustigt att både du Rore och Gunilla visar rönnbär i dag, vilken härlig klase.
Dina rosa astrar gör mig glad Chakra!
Ha en fin start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Och vilka härliga bilder och ljuva färger! Tack! Hösten är vacker!
Helgen här har bestått i att äntligen fått ett förtroende hos den 'vansinnigt skygga' katt som strukit omkring här sedan snön låg kvar. Äntligen har h*n bestämt sig för att jag är ok - jag får t o m kela med henom. H*n längtar definitivt efter närhet!
Nu gäller det "bara" att försöka få den andra katten, prinsessan Luzy - som är så mycket mindre, att sluta jaga iväg den vettskrämda katten… hur man nu lyckas med det. Men vi kom ett litet steg närmare det igår.
Flera splittrade nätter i rad - gör att jag känner mig helt 'groggy'. Har också en förkylning som vill överta mig, har varit ute i kylan för mycket och sovit dåligt, så jag är nog ett lättare kap då… Men det ska jag sätta stopp för!
Ha en fin dag på er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#7 Jag säger bara C-vitamin brus. Jag har alltid tyckt att det har varit överdrivet att ta såna så, shame on me, jag har aldrig provat. Inte förräns jag fick ett rör av min dotter. Nu har alla haft en övergående förkylning och peppar peppar jag har klart mig. ÄN så länge.
Värt att prova. Kram på dig.
Tack o Kram tillbax, Majlar!
Jo, här knapras det D-vitamin i högdoser, askorbinsyra (c-vitamin i "koncentrerad"! form) och Sancho i varmvatten idag! ;)))
Skönt att du sluppit förkylningen! Men jag har varit ute i den fuktiga luften så mycket nu, både dagar och nätter så jag har blivit ganska kall och trött… Men nu så, nu ska jag skrämma iväg (förkylnings-) monstret!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#7 Krya på dig Andina och håll dig varm nu!
Skickar uppiggande bubblor om du vill ta emot! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag alla fina! Vackra bilder som vanligt. Idag känns livet rätt gött, hoppas era liv också gör det. Ni som är krassliga krya på er och ni andra håll er friska! Kram på er!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Krya på dig Andina och ta emot bubblor om du vill,vill du ha healing bara tjoa till så kommer ett stort lass i din väg 
Tack för healingbubbel o kryapåmigpeppisar! 
Jag känner mig redan mycket bättre - men om jag inte lyckas mota monstret så kommer jag säkert önska mig healingn också… ;)
Hojta så kommer bubbel och healing härifrån också!

/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Oj, gjorde du också en tråd i morse rore 

Hade jag sett det innan jag åkte till jobbet så hade jag tagit bort min. Men nu blir det dubbla hälsningar och dubbelt så trevligt.
Ha en bra fortsättning på dagen allesammans!
. Ska bli roligt att släppa loss bland färgerna.