God morgon 2 september.
God söndag morgon! Hoppas du sovit gott, vaknar pigg och kry. Ta vara på dagen, hur den än är kommer den aldrig igen. Kram på er!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon Skogshumblan och alla andra som tittar in.
Har sovit väldigt gott, men alldeles för få timmar. Får nog ta en siesta idag.
Vi hade väldigt trevligt på 50-talsfesten igår kväll. God mat, trevliga människor och en fantastisk orkester.
Ha e riktigt bra Söndag!
Godmorgon sogshumblan!
Nog har jag jag sovit gott, men vakna pigg vet jag inte! dock så vaknade jag när jag ville iallafall:)
Ha en underbar dag! Och lycka till på min intuitions övning om du är med idag:)
Kramar!
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
God morgon alla.
Inatt sken månen in och dränkte mig i månljus. När jag vaknade sköljdes det bort av, vadå? regn förstårs. Undrar vart det kom ifrån.
#1 Härligt att det blev en lyckad fest. Förra helgen var mina båda döttrar på 50talsfest. Det är ju kulig nostaligi.
Inte så värst fin bild, men det är månen i all sin glans i alla fall.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon Skogshumblan och alla ni andra!
Jag har sovit gott, vaknat tidigt och låg länge kvar och mediterade innan kaffesuget sa: Nä, upp med dig nu "flicka", och satte kaffedoft i näsan på mig.
Tack för era fina bilder, jag tycker din månbild är jättehärlig Majlar. Och strongt gjort av dig att gå upp och fota den
.
Sen känner man riktigt den fräscha känslan från luften och träden på din bild Chakra. Det är bara att andas in och njuta.
Fint att du hade en bra 50-talsfest i går Gunilla, så ta du din siesta idag och fortsätt att må bra.
Nu ska jag in och kika på din Intuitionsövning Henrik, det ska bli spännande 
Jag önskar er alla en behaglig söndag med vad det nu är ni "bestyrar" med!
Godförmiddag på er alla!
Jag har sovit gott och så trevligt vi hade det i går på skördefesten, riktig sommarvärme.
Köpte bl.a en tovad mössa att ha till vintern och naturtvålar som doftade helt underbart, de har sitt företag i Karlstad www.unnadej.com om någon är intresserad.
Din 50-tals fest var toppen Gunilla och det kan nog vara skönt med lite vila undr dagen.
Själv skall jag till Dalsland och träffa en gammal skolkamrat som har sommarstuga där och det skall bli jättekul.
Ha en skön söndag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vilken härlig helg du berättar om Indiania, först skördefest och så nu idag träffa gammal skolkamrat
. Ha det så gott med dalslandsturen!

God middag!
Har också sovit gott, fin månbild majlar, här har varit för mulet för att se månen.
Fint att du hade kul Gunilla, suss gott en stund då
Ha en go'dag allihopa!
god dag på er, idag har jag hunnit myckt , vart i stan och läna in en film jag hadde hyrt. spred glädje till de jag mötte . antingen sa jag hej . eller goddag . vilka lenden man fick XD . sen har jag vart ute och gått med två kompisar på en lång promenad samt svante min lilla vovve.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
God eftermiddag !
Låter som ni alla haft trevligt på alla vis och här vankas middagsgäster om ett tag,tolv pers och den här gången catering,en firma jag är supernöjd med och anlitat förr med full service hela kvällen.Ibland måste man få fuska lite hur gärna jag än slavar i köket 
Ha en fortsatt fin Söndag på er 
Ha det så trevligt ikväll då Wellma
!
#9 ja, man känner sig så nöjd, när man fått både nyttigt och roligt gjort, på samma dag dessutom.
Och så glad din vovve skulle vara som fick flera som promenadsällskap då
.
Tack Frodig,är väl inte så mycket för såna samkväm men ibland måste man bju till om man vill ha några vänner kvar,ett tips för den som tycker middagar kan vara långdragna.Fyll mun med god mat och dryck hela kvällen så har man nåt att göra när det värdlsiga snacket går igång,det är mitt recept att härda ut
Hoppas ingen av dom som kommer hit ikväll läser detta,oj oj då 
Indiania måste tacka för länken,vilken mysbutik och köplusten den for i mig direkt 
#7 Nu är jag hemma igen och vi hade en jättetrevlig dag tillsammans med våra gubbar. Vi träffades för 2 år sedan också men innandet var det 50 år sedan sist.
Jättekul att vi har tagit upp kontakten igen.
#12 Varsågod Wellma!
Jag köpte två tvålar jag kan rekommendera, underbara dofter….en tvål med lime & citrongräs och den andra med lime, basilika & mandarin, tvålarna är kallrörda på fina råvaror.
" Var nära naturen - var när dig själv "