Healingupplevelse :)
Hej, jag vill berätta lite om min healing jag fick av Gunilla.
Nyfiken och samtidigt lite spänd väntade jag på att få healing av Gunilla. En kväll bokades och jag följde hennes råd om att vila en stund innan och koppla bort allt som kunde störa. Jag skulle få healing på distans.
Det liksom klickade till i mig när healingen startade. I början kändes det inte så mycket, men efter en stund började det hända saker. Jag fick mycket ryckningar, pirrningar och strålningar här och där i kroppen. Jag kände en enorm värme under mina fötter - som att någon drog på en vattenslang med varmvatten. Det fortsatte healingen igenom.
Jag upplevde att jag inte var ensam, jag hade en bortgången släkting med mig som ville visa vilken riktning jag skulle gå för att komma vidare i livet och släppa det som tyngt mig.
I flera om gångar var det som att vågor sköljde över mig och då kom gråten. Men det var inte jobbigt utan mer som att jag välkomnade den.
Dagen efter behandlingen var jag "bakis" och hade träningsvärk i överkroppen.
Nu är det snart 2 veckor sedan jag fick healing, och det har hänt enormt mycket på den korta tiden. Jag har öppnat upp och släppt fram jobbiga erfarenheter och minnen. Efter att jag bearbetat dem har jag insett att de inte är mina bördor att bära. Jag kan väl inte säga att jag släppt dem helt, men bara att jag för första gången på 45 år berättat för en människa i ord vad jag varit med om är stort för mig. Det passerar inte obemärkt förbi, det har varit en väldigt jobbig tid - som en berg & dalbana. Ena stunden är jag full av tillförsikt, energi och livslust för att i nästa stund gråta och bearbeta sorger/hinder som jag haft med mig i bagaget.
Min ryggsäck har blivit så mycket lättare - och jag har insett att det faktiskt är möjligt för mig att lägga bort så mycket att jag i framtiden kommer att kunna välja vad jag vill packa ner i den.
Jag fick en vänlig men bestämd knuff i rätt riktning tack vare din healing Gunilla - jag är inte i mål ännu men en bra bit på väg 
Vill skicka dig varma tankar och en stor kram!!!
Vad skönt att din healing gav dig något att börja jobba med!
Själv har jag fått 3 olika healings i mitt liv (hittills).
Den första var en hjärtehealing för ca 3 år sedan, märkte inget särskilt när den höll på men dagen efter hade jag fruktansvärd värk i min nacke och upp i huvudet. Har problem med nacken sen många år tillbaka,
Den andra och tredje healingen var tränings healing för henne som gjorde den. Hon gick på utbildning hos Terry Evans och var tvungen att ha 10 gratis kunder innan hon skulle bli godkänd. Tyvärr fick jag ingen respons av henne,för vi fick inte prata med varandra om healingen! Jag skulle nämligen svara på några frågor och skicka svaren till Terry. Sen skulle mina svar tydligen matchas ihop med det som hon kände under tiden hon gav mig healing.
Det enda jag upplevde under den första av hennes healingar var att jag såg starka färger och andra gången stack det väldigt mycket på ena sidan av näsan!
Det hade varit kul och veta vad hon hade känt!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#0 Jag är så glad för din skull healing-mammut, blir rörd till tårar när jag läser det du skriver. En process har startat och du har tacksamt tagit emot den och med kärleken till dig själv så kommer du att lyckas hela vägen ut.
Tack för att du vill dela med dig.
Kram!
#1 Man kan få mer ont någon dag efter healingen. Inte alltid, men det kan ske.
Trist att du inte fick veta vad healingeleven kommit fram till. När jag var elev så talade jag med de jag tränade på både före och efter healingen. Både för att berätta vad jag känt och för att svara på frågor som ev kpm upp. Plus för att tacka så klart.
Det låter helt superbt! Vad fint att du har kommit i rätt riktning!
Och hoppas att det håller i sig:) Jag själv har bara fått distanshealing i grupp och en gång av en här på iFokus när jag hade huvudvärk, det kanske var gunilla t.o.m! Och bara då kände jag något under händelsen (när jag fick enskild distanshealing) det liksom knottrade i huvudet. :O
När jag har varit med på Thorbjörn midwind´s distanshealings har jag aldrig känt någonting:/
Ha en fin dag!:)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Vilken härlig berättelse. Gunilla är duktig hon. Kram till er båda.
Vilken fin berättelse!
Jag har också upplevt det som att Gunilla är väldigt bra på healing, de gånger jag har frågat efter det här på forumet. Det känns verkligen!
#3: jag känner som du när det gäller Thorbjörn midwinds distanshealing, de få gånger jag skrev upp mig på listan kände jag inget varken under healingsessionen eller senare…
ja kände inte efter heller. Var med på fullmåne healingen. Men ingenting då heller:\
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Vilken härlig berättelse! Tack för att du delade med dig av din upplevelse!
Så härligt Healing-mammut! Och tack för att du delar den med oss.