Healing iFokus

Healing

Etikettdjurkommunikation
Läst 624 ggr
roxy_foxy
1

Vad tänker hon?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag undrar vad min sköthäst känner och tycker? Jag undrar om ni kan få fram något den känner om mig (Jag som sitter på hästen på bilden) och om det är något speciellt man ska tänka på när man är vid den? Om den har någon händelse i livet eller bara tänker på något?

Jag är jättetacksam för svar och svarar på allt, Mvh Seriös tjej!

frodig
0

Hej Roxy_foxy!

Jag har gjort ett försök men får inte upp något användbart känns det som.

Hoppas någon annan kan hjälpa dig. Under tiden kan du ju försöka sätta ord på dom funderingar som dyker upp hos dig själv runt hästen Glad.

Lycka till!

[GunillaF]
0

Här har du en till som gjort ett försök, men fick inte till mig så mycket mer än att den tycker att det skulle vara kul med lite mer lek i vardagen.

Andina
0

Vilken vacker häst din vän är, Roxy-foxy! Jättefin!

Jag är inte särskilt bra på att läsa av djurbilder - men min första reaktion när jag såg bilden är, att h*n känner ett stort ansvar, ansvarsfullhet och är väldigt lyhörd till vad människor signalerar. Kanske är det så, att han behöver 'vila' ifrån sitt ansvar ibland - med lite extra lek?

Men det var mina reaktioner det… kan vara hur 'galna' som helst… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

roxy_foxy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, tack för svaren!

Andina du har nog en del rätt i det, hästen är äldst bland hästarna den lever med och jag skulle kunna tro i att h*n känner att h*n behöver ta mycket ansvar med, h*n älskar att springa med ryttare så jag ska försöka låta hon springa av sig och kankse göra några glädjesprång när jag rider, tack för tipsen!

Jag lägger upp en till bild på h*n ifall någon skulle tycka det är lättare att läsa av då, mvh Roxyfoxy!