Healing iFokus

Healing

Läst 386 ggr
Andina
0

Guld högre värde än människan

Vad är det för fel på människor??? Massmord i Guldets namn!!?? Att guld har en högre status än människan - det får vi bevis på om och om igen…

Fr SVT.se

Guldgrävare dödade 80 indianer

"Brändes inne Guldgrävare har dödat omkring åttio människor i Venezuela genom att tända eld på den byggnad där de befann sig."

Indianer ur Yanomamistammen. Antalet Yanomamiindianer är enligt Survival International 32.000. De lever i Venezuela och Brasilien. Survival International

Det är sällan så'nt här lyfts fram i media, tyvärr, så jag tycker det är bra varje gång det faktiskt görs. För detta är ju bara en av otaliga händelser som bekräftar att Guld styr människan och vår värld!

Jag blir så f-bannad och ledsen! GråterSkrikandesGråter Jag bara måste få säga det!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Fy tusan på ren Svenska!Skrikandes

Vilka jädrans rovdjur människor är! Gråter

wellma
0

Skrikandes finner inga ord mer än dom där fula svärorden och dom tänker jag inte skriva ner.Kan inte ens läsa klart länken för jag mår så illa.

Fy uch vad ledsen och förbannad man blir GråterSkrikandes

Andina
0

Här på Survival International brukar det dyka upp Länkar till seriösa upprop o dyl. Har inte hunnit läsa igenom allt - men gissar att det redan finns där eller dyker upp snart. Så skriv gärna på upprop eller dylikt!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

Men herregud. Jag blir så frustrerad.  Skrikandes

Indiania
0

GråterGråterGråter Det är så fruktansvärt så man kan inte fatta att det är sant.

Jag blev helt bestört när jag läste det i morse och tänkte lägga ut detta men då hittade jag inte det i A-B, så vad bra att du la ut det Andina!

Jag skriver på direkt jag ser en lista, människorna beter sig värre än ja vet inte vad. Varför skall de utrota de stackars indianer som finns kvar? Varför skall pengar vara viktigare än människoliv…..jag blir så ledsen och så för…..nad!Gråter

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
0

Gråter jaa, så fruktansvärt. Det gör ont i själen över alla drabbade.

Jag tänker också att förövarna är oerhört tragiska. Vilka sår i själarna på dem alla.

Skulle vi kunna samlas till exempel ikväll kl 21.00 och sända helande energi och kärlek till alla som dödats, och deras nära och kära. Även till platsen och hela indianernas område där.

Jag för min del skulle vilja innesluta förövarna också, för deras själar behöver också läkning. Men det tänker jag att man kan välja själv.

[GunillaF]
0

#6 Nu sänder vi inte healing till de som inte vet om, eller bett om det. Men jag sänder dem kärleksfulla tankar i samband med grupphealingen som vi har ikväll klockan 21.oo Kyss

frodig
0

Ja det har du ju rätt i Gunilla, jag blev bara så överväldigad Gråter. Det gör så ont ihjärtat över alla människor där, liksom på många andra platser på jorden som far illa på grund av andras oförmåga att leva i kärlek.

Det är klart att det ska vara så, att man bara sänder helande energi till den som bett om det.

Jag omformulerar min tanke, min avsikt och mina ord och sänder också kärleksfulla tankar till dem kl 21.00 ikväll.

[GunillaF]
0

#8 Kyss