Healing iFokus

Healing

Läst 935 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 29:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte många dagar kvar av Augusti nu. Vart tog den månaden vägen?!

Kallt och regnigt hos mig idag. Men ändå inte lika kallt som det varit några mornar tidigare. Har faktiskt 10 grader idag.

Ha en riktigt bra dag alla healers!Glad

Andina
0

Goder morgon Gunilla! Och Goder morgon alla som tittar in idag!

Jaa, bara några dagar kvar av sommarmånaden… och hösten tar vid.

Grått och mulet här idag, men underbara 15 grader - och solen ska titta fram och värma upp till ca 19-20 grader idag! Jippie!

Härlig bild på härliga äpplen! Vad sugen jag blir! Tungan ute

Ska ruska om huv'et lite och vakna - och sen ta tag i en del datorjobb och annat som väntar på min uppmärksamhet.

Ha en fin dag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
0

Hej och god morgon Gunilla!

De ser smaskiga ut de där äpplena.

Hej och godmorgon till er andra som kikar in under dagen.

NU har jag varit duktig och ringt till tandläkarenSkäms var i väg för två veckor sedan och fick en proffesorisk lagnaing. Då min tand hade spruckit.

Ilningarna kvarstod,, men jag tänkte att "om jag väntar" så kanske det blir bättreSkäms. Vilket det naturligtvis inte blivit, utan snarare tvärt om.

Fick en tid om en månadFörvånad dvs säga om jag inte ringer tillbaka klockan sju i morgon. För då finns det akuttider att få. *generöst*

Hoppas bara att jag kommer fram på linjen då.

Imorse när jag vaknade och skulle ta mig lite att dricka, ja, då antog jag att kylskåpsdörren hade stått öppen hela natten. Det var skafferi varmt där inne.

Puttar igen dörren ordentligt. *muttar över slarvighet* och går och lägger mig igen.

Halv nio så förstår jag att både kyl och frys har pajat. Tur jag bor i hyreslägenhetTungan ute.

Nåja, från och med nu så kan det ju inte annat än att bli bättreFlört.

Andina
0

Men Rore! Fy sjutton vilken otur du har!

Fy sjutton för tandvärken! Jag hoppas att du får den fixad snart! Jag drogs ju med en tandvärk som blev fruktansvärd efter ett par månader (inget fel hittades), tog värktabletter (som jag ytterst sällan gör) men de hjälpte inte. Till slut kunde tandläkaren se att tanden spruckit rakt nerifrån och upp. (Så nu är den puts väck… tanden Rynkar på näsan och värken Glad …)

Och fy sjutton för havererad kyl och frys! Hoppas du kan rädda maten och att du får hjälp illa kvickt nu! Ja, det finns en hel del fördelar med att bo i hyreslägenhet! Den dag min kyl havererar får jag kasta mig ut i affärsdjungeln och beställa hem en ny…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
0

Andina!

Frysen håller sig ännu så länge på låga plus grader så där har jag stoppat in mjölk och smör ody…Ja, ja jag hoppas de kommer inom en rimlig framtidTungan ute

wellma
0

God Morgon !

Ibland tokar det till sig och den där tandläkaren ja den drar man ut på in i det sista,går först om det gör riktigt riktigt ont.Hoppas tanden blir bra och att du snart får ny kyl och frys rore,retfullt om mat gått förlorad så vi hoppas du inte haft dom båda fullproppad med gott.

Soligt och 15 grader har vi i dag men natten regnade det ganska rejält.

Ha en fin dag på er Glad

frodig
0

Godmorgon på er allesammans!

Vilka underbara äpplen Gunilla Glad.

Men usch så trist Rore med ilande tand, och pajad kyl och frys. Hoppas du får en akuttid imorgon nu. "Och från och med nu kan det bara bli bättre … det tror jag det!

Här fortsätter "titta i låda - packa om"-projektet. Ha det gott med dagen Glad!

Indiania
0

Godmorgon alla!

Här finns det sol i dag, jag började min dag med Terry Evans Bergsmeditation och se`n har jag ätit frukost och druckit kaffe i lugn och ro.

#2 Tandvärk är jobbigt, hoppas du får en tid i morgon Rore. Vilken otur att kyl/frys la utav också hoppas det också fixar sig så din mat klarar sig.

I morgon skall jag på Rektoskopi ( hade ju problem med ttarmfickor tidigare i sommar) så nu skall jag ta lavemang i kväll och i morgon bitti, blä….

Ha en bra dag ! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

JA attans otur, men ändå tur i oturen, eftersom jag är ledig :)

Hoppas undersökningen går bra i morgon Indiania. Tänker på dig. FGramför allt så hoppas jag ju att du känner dig bättreKyss

Indiania
0

Tack Rore! Kyss Jodå jag känner mig mycket bättre!

" Var nära naturen - var när dig själv "

smilax
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag alla här inne!

Ja nu känns det som höst. Idag firar jag födelsedag genom att vara hemma och vila för jag mår illa och kroppen tog slut igen. Men med en liten kattbebis på magen så mår jag snart bra igen.Glad. Min lilla kattfröken Lucy kom hit i fredags och har nu gjort sig hemmastadd med de andra tre "monsterkatterna". Hon tyckte de var ganska läskiga i början men nu går det bra. Hon är hur gosig som helst och vill helst ligga i knät hela tiden. När hon inte knycker mat förståss. En riktig mattjuv är hon minsann.

Rore: hoppas verkligen du får ordning på allt. Låter inte som du haft en så rolig dag direkt.

Önskar er alla en härlig dag!

Själv ska jag gotta mig med en liten och tre stora katter och vila mig så jag orkar jobba i morgon och få mina föräldrar hit på lite födelsedagsfika då.

[rore]
0

Smilax vilken sötnos du har. Blir ju allt lite avis.mmmm, goosig liten rackareKyss

wellma
0

Smilax vilken söt liten katt,man blir så glad av alla djur djupt in i själen Glad

smilax
0

Rore och Wellma: Tack! Den lilla sötnosen sprang precis över mig på väg mot en bra sovplats. Hon har sovit på min mage halva dagen så nu varierade hon sig med att sitta på kattborgen och slicka tassarna en stund.