Dagens visdomsord 28/8
Mycket visa ord, Gunilla! Tack för dem!
Jag tänkte faktiskt just på det igår kväll! Att, när mina tankar skapar mina negativa känslor, då ger jag dem makten att få mig att må dåligt. Och det kan jag ju inte tillåta! ;) Tack, dina visdomsord blev ett 'kvitto' på mina tankar! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Fina klokord idag. Tack för dom Gunilla.
Tack Gunilla, för påminnelse! Det är nåt som jag jobbar på att inte låta negativa känslor ta över när dom kommer infarande.
Lyssnade på en intervju på radio nyss, där en kvinna berättade att hon var glad hela tiden
Så sant så sant,tack för kloka ord och en underbar vacker höstbild 
Underbara ord av Eileen Caddy och så sanna, en härlig påminnelse Gunilla! 
Tack för dem och vilken vacker bild, den gula färgen spritter i mig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Eller som Alfons Åberg sa: "försvinn du dumma spöke för du finns ju inte" när han var mörkrädd och inbillade sig att det fanns spöken under sängen.
"När man inte tror på dem så försvinner de bort sa min yngste och viftade med armarna. Jag tror inte att det finns nåt spöke när jag ska sova och då gör det inte det eller hur mamma? Eller så kan det bli ett snällt spöke istället så man blir glad! "
Man har ganska mycket att lära av sina underbara barn!!
#6 kloka ord av barnen Healing-mammut. Dom kan ha en lätthet som jag önskar dem alla att få behålla in i vuxenlivet.
Och kloka ord av Caddy, Gunilla, med vacker bild därtill
! Tack för dom!
Ahh, hon är så klok.
Tack för de orden Gunilla