Healing iFokus

Healing

Läst 955 ggr
wellma
0

God Morgon 28 Augusti

God Morgon på er !

Tappade hakan när jag tittade på termometern bara tre grader och en vacker dimma som sänker sig.

Hoppas ni sovit gott och vaknar med ett leende.Idag blir en stugsittar dag,är osams med min gnällrygg men den är självförvållad så som jag sitter knas vid datorn,en pösmunk med andra ord.Dax att sträcka på sig lite så kanske den slutar tjura Skrattande

Ha en fin dag allihopa Glad

[rore]
0

Godmorgon Wellma!

Nu börjar temperaturen på morgonen sjunka 5,7 grader är det här. Tyckte det var lite kallt när jag tassade ut på ballkongen.

Godmorgon i tråden på er alla.

[dandamimm]
0

Morrn.

Idag ska jag sy linnepåsar till mina runor och göra lite annat fix och trix. här också kallt men lite utomhus måste jag nog va ändå. Igår när jag skulle rensa lite i en rabatt så satte sig min lilla kattunge på mina redskap hela tiden så det slutade med att jag lekte med honom istället så rabatten behöver fortfarande ses över…'

Ha en fin dag.

frodig
0

Godmorgon Wellma och Rore! Och godmorgon till er andra som kommer in så småningom!

Ja, nu är det höstkänsla i luften. Kyligt men soligt här, tack och lov.

Wellma du har väl några ryggövningar i bakfickan att ta till hoppas jag. Inte skönt att ha envis värk inte.

Skön tisdag på er alla goingar Glad!

frodig
0

Godmorgon Dandamimm, så mysigt med en kattunge som tar över ens uppmärksamhet Glad.

wellma
0

Absolut Frodig och den bästa hjälpen är Wolf som jag satt i arbete att heala ryggen så det fixar sig alltid Cool

Härligt Danda och visst tar dom över våra kära katter så man smälter helt och lämnar allt annat för att ge dom uppmärksamheten

[dandamimm]
0

Jag hade tänkt att han skulle flytta till någon annan eftersom jag har så många men han är så tillgiven så nu kan jag inte sälja honom. Det räknade han ut braGlad

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Toyan
0

God morgon allihopa!

Solig och kylig morgon här med, 6 grader.

Krya på ryggen Wellma.

Så mysigt med en liten go katt dandamimmGlad

Ha en riktigt fin dag vad ni än hittar på att göra!

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Kallt ja! Här har det varit -0.5 i natt. Jag är glad att mina stockrosor står lite skyddat. Hoppas hoppas det blir aningen varmare framöver ett tag.

Näpp, nu tillbaka till arbetet Ni ska ha en bra dag!

(Så här ser stockrosorna ut just nu. Många knoppar)

Andina
0

Go'Morron allihop!

Ja, hua vad kallt det är! 6 plusgrader här också, Toyan - och 'iskalla' golv. Det är morgonrock och filt som gäller. Men - ser att jag ändå har det varmt, jämförelsevis, minusgrader, Gunilla!?! Förvånad Hoppas dina stockrosor klarar kylan!

Hoppas du blir sams med din rygg snart, Wellma! Griniga ryggar är inge' kul att släpa på…

Danda, mysigt med kattungar! Klart han ser till att få stanna kvar hos dig!

Frodig, Höstkänsla i luften här också - det är en skön känsla! Ändå hoppas jag på att sommaren ska sega sig kvar länge än. En lååång och go' Indiansommar skulle sitta fint…

Härlig go'morronbild, Chakra! Tack för den!

Önskar er en fin dag med årstid och väder som ni vill ha det! Glad

_
Idag vill jag bara vända mig om och somna om…_

_meow yawn
_

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

God morgon alla. Här är det också kyligt och lite grått. Månen börjar växa till sig, den lyste in i mitt fönster igår kväll.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Skogshumblan
0

God morgon alla fina! Ja hu för kylan säger jag. Önskar er alla en fin dag och tackar för att ni finns, att ha er betyder mycket, särskilt när man går hemma som jag gör:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

nillanb
0

God förmiddag allesammans!

Morgon promenaden var något kylig i morse..fingervantar hade behövts.

Indiania
0

Godförmiddag på er!

Sov lite längre än jag brukar i dag ute är det grått än så länge och visst är det kyligare ute.

#13 Din ros "väckte mig nillan" och nu skall kaffet få göra mig ännu mera vaken!

#9 Gunilla hoppas vi får se din stockros slå ut de är så vackra.

#7 Din grönska gör mig glag Chakra!

#10 Andina tänk att vara så vig som din katt.

Ha en härlig tisdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "